Herkese Merhaba arkadaşlar
Sizce hikaye nasıl gidiyor?
Beğenmediğiniz bir şey varmı?
Buraya olmasını istediğiniz bir şey varsa lütfen ekleyin :)
Şimdi bölüme geçelim.
İyi okumalar:)
Bölüm 28
İnci'den:
Ayaklarımı adeta sürüyerek merdivenleri inmiş şimdi de Murathan komutanın evinin kapısının önünde durmuştum.
Ellerim gerginlikle terlerken elbisemin eteklerini avuç içlerime almış yanımda duran Gizem'e bakıyordum.
Tamam yukarıda ahkam kesip diklenirken iyiydi de, şimdi kapıyı çalmak da cesaret işiydi.
Eğer kapıyı çalsam nasıl bir tepki alacağımı bilmeyerek gerildikçe geriliyordum.
Gizem ise olduğu yerden bana sinsi bakışlarını atarak" eee İnci'ciğim" dedi.
Ardından benim dairem olduğu tarafta duvara yaslanıp " kapıyı çalmayacak mısın?" Dedi kaşlarını havaya kaldırıp.
Derin bir nefes alıp " neden çalmayayım canım " deyip dudaklarımı bir birine bastırdım . Rahat olduğunu düşündüğüm bir tavırla elimi kaldırıp zili bastım" ben her akşam zaten burdayım "
Yalan bir kez Murathan komutanın evine gelmiştim zaten oda karakola düştüğüm geceydi ve o gece de ceza alıp kendi evime geçmiştim.
Ama bunları Gizem bilmese de olurdu...
" bensiz uyuyamıyor da " deyip kapının diğer tarafını dinledim ses gelmeyince sanki utanmış gibi ona hafif yaklaşıp kısık ve ima dolu bir sesle" bilirsin işte" dedim.
Gizem'in gözleri ilk başta kısılsa da son söylediğimle birlikte kocaman oldu.
O tam ağzını açacakken arkamda kalan kapı aniden açıldı. Gerginlikle yutkunma ihtiyacı bütün bedenimi sararken yavaşca arkamı döndüm.
Bir eli kapı kolunda olan Murathan komutan bir bana bir de arkamda kalan Gizem'e baktı.
Tek kaşını usulca havalanmış hayırdır der gibi bize bakıyordu.
Arkamdan kalan Gizem'e kısa bir bakış atınca bana kaşlarını kaldırıp kollarını da göğsünde birleştirerek baktığını gördüm
Hiç ona koz vermeden bir anlık cesaretle " Dilek teyzemi görecektim de" dedim ardından da Murathan komutanın yanındaki boşluktan içeri sızmaya çalıştım.
Tabi sadece çalıştım...
Murathan komutan beni ensemden tutup" neden?" Dedi yuzlerimizi hizalayıp.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamanın Kayıp Emareleri
ChickLit"Turnam gidersen mardin'e Turnam yâre selam söyle Karlı dağların ardından Turnam yâre selam söyle " diye türküyü mırıldandı bitkin sesiyle,alnına silah dayalıyken Murathan. Ve sonrasında bir kurşun sesi duyuldu ardından yere cansız bir beden düşt...