B31- Yeni Bir Alaz

6 1 0
                                    

HERKESE MERHABA 🌟 YENİ BÖLÜMLER PAYLAŞMAYA GERİ DÖNDÜM 🎉 YORUM VE BEĞENİLERİNİZ İLE BANA DESTEK OLMAYI UNUTMAYIN . KEYİFLİ OKUMALAR DİLERİM 🖤



Alaz:

Rhea bize öyle saldırıp gittikten sonra bir süre kendime gelemedim. Onu durdurmak için yeterli güce sahiptim. Ama ona zarar veremezdim. Konuşmak için odaya çıktığımda ısısını hissedemiyordum. Tahmin ettiğim gibi orada değildi. Ne kadar odaklansam da onu hissedemedim. Sarayda ki insanlarla konuşunca atı ile çıktığını söylediler. Köye Colin ve Marlene'nin yanına gittim. Orada da değildi. Kalbimde büyük bir sızı hissetmiştim. Ne olursa olsun onun yanında kalmam gerekiyordu. Onu yalnız bırakmamalıydım.

'' Flore teyze!''

'' Ne?''

'' Flore teyzenin yanına gitmiştir.''

'' Marlene teşekkür ederim harikasın.''

'' Ben de geleceğim.''

'' Olmaz. Eminim kendini kötü hissettiği için gitmiştir. Siz burada kalın. Colin sabah babama bir açıklama yaparsın.'' Diyerek oradan ayrıldım.

Isısını hissedemiyorsam çok uzağa gitmiş olmalıydı. Eğer onun yanında değilse bakabileceğim başka bir yer aklıma gelmiyordu. Gece geç saatte oraya vardığımda Rhea'yı hissedebiliyordum. Flora kapıdaydı.

'' Beklediğimden çabuk geldin.''

'' O iyi mi?''

'' Buraya geldiği için şanslıyız. Burası onun güçlerini kontrol altına almasında yardımcı olacak bir enerjiye sahip. Gel dinlen.''

Bu bir istekten ziyade bir emir gibiydi. Onunla kötü anlaşmak istemediğim için arkasından yürüdüm. Artık Rhea'nın burada ve güvende olduğunu biliyordum.

'' Neler olduğunu anlattı mı?''

'' Evet. Sana onu burada benim yanımda
bırakman gerektiğini söylemiştim.''

'' Kararımda bir değişiklik yok. Onu asla bırakmayacağım.''

'' Bak Alaz. Tahmin ettiğinden daha büyük bir durumla karşı karşıyasınız.''

'' O aksesuarlar üzerinden çıkar çıkmaz kendine gelecektir.''

'' Anlamıyorsun. Sorun aksesuarlarda değil. Rhea'nın gücü kendi gücü. Biz sadece onu mühürledik. Onları çıkarsa bile gücünde bir değişiklik olmayacak.''

'' O zaman nasıl kontrol altına almamız gerektiğini öğreniriz.''

'' Alaz lütfen. İnat etmek ona zarar vermekten başka bir şey getirmeyecek.''

'' Ne yapmamı istiyorsun!''

'' Onu burada bırak. İçinde ki güç yıkımda getirebilir hayatta verebilir. Kendinden çok sevdiği birinin yanında bu güç öfkeye dönüşüyorsa yapabileceğim bir şey yok. Onu korumak zorundayım. O bu zamana kadar hayat vermeyi seçebilecek biriydi. Tekrar bunu ona kanıtlayabilirim.''

'' Seninle orada yanılıyoruz. Rhea'nın neyi seçeceği önemli değil. Ne seçerse seçsin onun yanında olacağım. O en güzel hayatı seçecek.''

'' Yıkım getirmeye karar verirse ne yapacaksın?''

'' O zaman en güzel yıkımı onunla beraber getireceğim.'' Diyerek oradan uzaklaştım.

Şu anda Rhea'yı görmek onu üzmekten başka bir şey yapmayacaktı. Ama kararlıydım. Her şeyde onun yanında olacaktım.

Ertesi gün enerjimi saklayarak onu uzaktan izledim. Ormanda Karis'le karşılaştığında kendimi çok zor tuttum. Ne konuştuklarını duyamasam da Karis uzaklaşınca onu yakaladım.

Ulusların Yok Oluşu: Ateş Ulusu'na İtilen Toprak PrensesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin