Tedirginlik

6 5 0
                                    

Yatagindaydi, uyumaya calisiyor fakat basaramiyordu.Birkac gundur hayatinda beklemedigi degisiklikler olmustu.Yattigi zaman uyuyamaz, uyuyamadigi sure icinde de binbir kaygiyla bogusurdu.Geceleri sokaktan gelen gurultulerin bile evin icinde oldugunu sanar, yalnizliginin onunla oyun oynadigini dusunurdu.Kimi zaman evinin icinde dolasan, hic varolmamis golgeler gorur, kucuk cocuklar gibi onlari gormezden gelir, cogunlukla gozlerini kapardi.Bu halde bile purdikkat kesilmis kulaklari yabanci sesler duyardi. Oylesine dikkatlice dinlerdi ki kimi zaman en ust komsusunun horlamalarini bile duyardi. Son bir haftadir muzik dinlerken uyumayi tercih ediyordu, ise de yariyordu aslinda, ama nasil olduysa muzikcalarinin sarji bitmis ve sokagin tum sesleriyle basbasa kalmisti. Urkunc bir durumdu ve kimi zaman cok,ama cok rahatsiz edici olabiliyorlardi. Ozellikle de kavga eden iki kedi sesi onu bayagi cileden cikarirdi. Bugunun erken saatlerinde tum bu uykusuzluk semfonisinden kurtulabilmek icin yuruyuse cikmisti.
Cadde cadde yurumus ve ruha dokunan sarkilar dinlemisti. Guzelce uyuabileceginden emin olabilmek icin sadece sut ve su icmisti, yuruyen merdivenleri degil normal merdivenleri, yaya yollarini degil ustgecitleri tercih etmisti, ama nafile. Yine de fena degildi bu yaptiklari, hele ki bir ust gecidin az otesinde bir kestaneci bulup sicak kestane yiyebilmesi cok hosuna gitmisti. Kestane paketini alip ustgecide kurulmus, kararmis gokyuzunun altinda farlari yanan araclari izlemeye koyulmustu. Bir sure sonra, bu goruntu de ona urkutucu gelmeye baslayacakti zira araclari karanlikta ustune ustune gelen kurt surusune benzetmeye baslamisti. Bir sure daha durup ustgecitten ayrilmaya karar verdi. Gozlerindeki rahatlama yerini tedirginlige birakmisti coktan ve yavas sakin nefesleri de hizlanmisti. Bu durum benliginde hic hos karsilanmamisti, alişik degildi boyle bir hale. Tam o sirada muzikcalarinin sarjinin bu gezinti sirasinda bittigini dusunebildi ve kendini bu konuya odakladi.
Aklini ve dusuncelerini guvenli bulmadigi bu olgudan ve durumdan uzaklastirmak istiyordu. Yine de yapmak istedigi an itibariyle onun icin pek de kolay olmayan birseydi. Yavas yavas kendini sakinlestirirken disaridan gelen ruzgar sesi, icindeki tum bu daginikligin ve karmasanin ustune su dokmus, ortaligi az da olsa yagistirmisti ki yukaridaki komsusunun horultusu tekrar siddetlendi.En azindan birileri guvende ve huzurluca uyuyordu, uyuyabiliyordu....

Bir Sehrin YalnızlıgıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin