❄ 2.Bölüm ❄

12K 639 16
                                    

Eğer bir şeyden korkmam gerekirse, bu kişi kesinlikle Ateş Tanrısı olurdu. 19 yaşında olmasına rağmen o kadar güçlüydü ki... Ben yanında bir hiç kalırdım.

" Ateş Tanrısıyla görüşmemiz gerek. " Zac neredeyse yarım saatir güvenlik görevlisine Ateş Tanrısıyla önemli bir konuda konuşması gerektiğini söylüyor ve her seferinde olumsuz cevap alıyordu.

Tamam. Sıra bende. Olayı ben devralıyorum. " Zac. Geri çekil. " dedim elimi onun omzuna koyarak. " Göreyim seni bebeğim " dedi ve geri çekildi.

Karşımda duran güvenlik görevlisi... Imm. Fazla şeydi. Tamam pes ediyorum güvenlik görevlisi kızdı. Ve biraz kaslı.

Umrumda değil. Bana sökmez.
" Bak güzelim. Eğer önümden çıkmazsan ve bende burdan Ateş Tanrısını görmeden gidersem sonun kötü olur. " dediğimde kız " İşine bak kızım. Ateş Tanrısını görmen için önemli biri olman gerekir. Ve ben şuan karşımda hiçte önemli birisini görüyor gibi deği- " sinirle sözünü kesip
" Ay Tanrısının kızı Lessa Prior u görüyorsun ." dedim.

Kızın göz bebekleri irileşirken " Afedersiniz efendim. Bilmiyordum. Beni takip edin. " dedi ve önümüzde ki koca kapıyı açıp bizi dar bir koridora yönlendirdi.

" Bu işi Ay prensesi olmadığını söylemeden yapamaz mıydın? " diye kulağıma fısıldayan Zac e aldırmadan yürümeye devam ettim.

Kapılar açılınca kadın " Burası bekleme odası. Burada bekleyin ben haber verip geleceğim. " dedi ve kapıları kapatıp gitti .

Güzel yerdi. Ama fazlasıyla ateş vardı. Doğruyu söylemek gerekirse Ateş Tanrısını daha önce hiç görmemiştim. Adını duymuş, güçlü ve yenilmez olduğunu duymuştum. Ama daha önce hiç görmemiştim.

" Zac. Biliyorsun benim bilmem gereken bir şey olsaydı eğer babam bana... "

" Anlatmazdı Lessa. İnan bana bunu bilmen gerek. Ve baban sana bunu ömrü hayatı boyunca asla anlatmayacak. "

" Nereden biliyorsun Zac. Babam hakkında düzgün konuş. " derken kapı açıldı.

" Ay Prensesinin burada olduğunu duydum. Doğru mu? "

Yakışıklı. İnanılmaz derecede göz kamaştırıcı. Ve sexy bir ses tonu. Arrow bu çocuğu özenerek yaratmıştı belli.

" Doğru duymuşsun. " dediğimde göz göze geldik. " Harika. Neden geldiniz peki ? " diye sorduğunda Zac e baktım. Evet Zac. Neden geldik?

" Bu kız o kız " dediğinde " Dur bir saniye ben hangi kızım? " diye sordum.

" Adım Roman. Tanıştığımıza sevindim Lessa. Ve Zac. Bunun için daha erken. " dediğinde gözlerimi gözlerinden ayırmayarak Zac e " ne için erken? " diye sordum.

" Gidelim Lessa. Nasıl olsa sana bir gün anlatması gerekecek" dedi ve beni kolumdan tutup dışarı çıkarttı. " Senin derdin ne Zac. Benimle oyun mu oynuyorsun? " diye sordum kızgın bir bakış atarak. Evet şuan kızgındım. " Boşver. Unutalım. Kendisi sürünerek gelecek Lessa. Eve git. " dedi ve kayboldu. Off lanet olsun.

***

" Lesavin. Kızım odanda mısın? " diye bana seslenen babamı duydum. " Evet baba. Gelebilirsin " dediğimde odamın kapısı yavaşça açıldı. Babam içeri girip yatağımın ucuna oturdu. " Zac bana bu gün Ay ı 10 saniye daha erken gökyüzüne çıkardığını söyledi. " dediğinde " Şey evet. Ben biraz konsantre oldum sadece. " dedim.

" Anlıyorum. Sana söylemem gereken bir şey var kızım. " dediğinde bolkonumun kapısı açıldı.

" Efendim. Kızınızla bir iki dakika konuşabilir miyim? " diye soran çocuğa baktım. Ne oluyordu buna şimdi.

Babam ayağa kalkıp " Roman. Bu ne süpriz. Siz tanışıyor musunuz? " diye sordu.

" Evet. İzniniz var mı efendim? Lessayla konuşabilir miyim? "

" Tabii. Lessa." dedi babam soru sorar gibi. " Şey. Tabii olur. " dedim ve babam gülümseyerek odadan çıktı.

" Ne konuşcağız? " diye sordum Roman a. Yatağımın sol tarafına uzanıp " anlatmam gerekenler var sadece. Yanıma yat ve beni dinle. " dedi ve tam itiraz edecekken vazgeçtim. Merak etmiştim anlatacaklarını.

Yanına uzandım ve " konuş " dedim. Kafasını çevirip bana gülümsedi. " Ne kadar güçlüsün Lessa? Söylediklerimi kaldırabilir misin? " diye sorunca bir an korkmadım değil. Kötü bir şeyler söyleyecekti belli. " Tahmin ettiğinden daha güçlüyümdür Roman. Konuş " dedim ve söyleyeceği ilk kelimeleri merakla bekledim...

DOĞUŞ ( ASKIDA ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin