❄ 4.Bölüm ❄

9.5K 483 38
                                    

FOTOĞRAFTA Kİ KİŞİ DİAMOND. İyi okumalar kerkese. Yorum yapmayı unutmayın :) ;)

" Lessa Prior. Babanla konuşmadan nasıl böyle bir karar verebilirsin. " diye bana bağıran babama " baba bana sesini yükseltme lütfen. Savaşacak olan sen değil benim artık. İzin ver bu işi halledeyim. " dedim.

" Sennin gibi bir güçsüz nasıl olurda savaşabilir haa. Söyle bana Lessa. Şuana kadar ne öğrendin gittiğin okulda. Her derste sınıftan atılarak ne öğrendin. "

" Baba sana inanamıyorum. Kendi kızını söylediğin sözlere bak."

" Lessa. Sen. Gözlerin. Aman Tanrım değişiyorsun " dediğinde artık babamın sesini duymuyordum. Bana bir şeyler oluyordu.

Damarlarımda akan bir şeyler vardı. Kan mıydı bu yoksa?
Ruh gücümün arttığını hissedebiliyordum. Saç diplerimde ki ağrıyıda.

Düşünceler. Çok fazla düşünceler. Duyabiliyordum.
Tırnaklarım. Uzayıp kısalıyordu.
Pençe miydi yoksa bunlar?

İnceden şeyler hissediyordum.
Farklı duygular. Peri miydi yoksa bu?

Fısıltılar duyuyordum. Parlak ışıklar ve tozlar. Büyü müydü bu toksa?

İçimde ki güç çok başkaydı. Değişmiş miydim yoksa? Olmuş.muydu artık. Babamın yerini alabilmiş miydim?

" Lessa Dia Montez Prior. " bu ses. " Roman. Gerçek ismimi nereden biliyorsun? " diye sordum.

Karanlık bir boşluktaydım. Hiçbir şey göremiyordum. Ama Roman. Varlığını hissedebiliyor ve sesini duyabilliyordum. Fakat onu göremiyordum.

" Ben bilirim herşeyi Lessa. Aynı senin değişeceğini bildiğim gibi. Ama unuttuğun bir şey vardı Lessa. Benimle konuşup gerçekleri öğrenmedin. Sen. Bizim türümüzğn Sonusun. Senden başka element doğmayacak. Güçlerini yeni fark edenler olacaktır fakat sen sonsun. Bir çok türün özelliğini barındırıyorsun. Ve asıl önemli olan. Birdaha asla iyi biri olamayacaksın. " son sözleri bunları duymuştum.

" Bir daha asla iyi biri olamayacaksın " Ne demeye çalışmıştı. Ne oluyordu.

Gözlerim. Vücudumu hissediyordum. Ruhum bedene geri dönmüştü. Göz kapaklarım ağırlaştığı için her ne kadar gözlerimi açmam zorlaşsa da açabilmiştim.

" Lessa. Kendine geldi " diyen Elsa'nın sesini duydum. Roman " Elbette uyanacaktı " dedi ve odadan çıktı. Neydi bu tavrı böyle.

" Lessa. Değiştin. Artık Sednız gücün var. Farklısın. Diğerlerinden daha çok parlıyorsun. Bu... İnanılmaz bir şey " derken gözlerinin içi parlıyordu.

Gülümsedim. " Sana söylemem gereken bir şey var Elsa. Annemiz. Aslında bir İblis. " dediğimde şok oldu. Tamam kabul bende şok oldum.

Dediğim şeyleri kontrol edemiyordum. Ona bunu nasıl söyleyebilmiştim. " Bir daha asla iyi biri olamayacaksın " Lanet olasıca bu söz. Ben Lessa hayatı kendi kurallarımla oynarım.

DOĞUŞ ( ASKIDA ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin