❄ 17. Bölüm ❄

3.3K 225 5
                                    

" Biri bana ne olduğunu anlatabilir mi? " odiye sordu Luke. Gerçekten benim de kafam allak bullak olmuştu. Biz buraya hangi ara gelmiştik, neden gelmiştik bilmiyordum.

Bayan Loretta gelip " evet. Morinas la konuştum. Okula kaydınızı yaptırmış. Burada bundan sonra eğitim göreceksiniz. " dediğinde şoka girdim. " eğitiim mi? "

Bayan Loretta " Evet. Eğitim. Duyduğuma göre zodyak savaşlarına katılacakmışsınız. Bu okuldakilerden ayrı eğitim göreceksiniz tabii " dediğinde şokum 10 katına çıktı. Zodyak neyi?

Oturduğum koltuktan kalkıp
" bakın bayan Loretta, dediğinizden hiçbir şey anlamadım. Ve ne yazık ki eğitim falan almayacağım. Belli oluyordur ki arkadaşlarımda almayacak. Şimdi bize eve nasıl döneceğimizi söyler misiniz? Geçit kapısı açamıyorum da. " dedim. Cidden neyin eğitimiydi bu. Zaten ben hariç burada ki herkes profesyöneldi. Hadi bana eğitim şart deseler anlarımda onlar niye buradalardı.

Bayan Loretta koltuğuna oturdu. " anlıyorum Lessa. Fakat beni anlamanızı umuyorum. Siz seçilmişler olarak sadece bir grupsunuz. Boyutlar arası savaş oluyor. Her boyuttan seçilmişler Lormiran adasında toplanacak ve Diamond için en iyi 10 kişi seçilecek. Bu on kişi den sadece biri onu öldürebilecek ve kurtulacağız. Size ne denildiğini bilmiyorum fakat burada olmak zorundasınız. "

Anlamıyordum. Sadece bizim seçilmiş olduğumuzu sanıyordum. Ama başkalarıda varmış. Ve eğer doğruysa her boyutta Ay Tanrıçası varmış. Bizim boyutta dalgalanma olduğu için yüzbinyıllardır kız Ay Tanrıçası evrene gelmemiş. Fakat benim ve Elsa'nın doğduğu yıl bir dağın ortadan ikiye yarıldığı söyleniyor ve bunun iyi bir şey olmadığı da. Neden dalgalanma olduğunu bilmiyordum. Dalgalanma ne onuda bilmiyordum. Öğrenirdim artık bir ara.

Roy ayağa kalktı. " pekala. Bu hiç bilmediğim boyutta nerede kalacağız. Okulun yurdunda mı?" İşte. Roy yani. Ben ne diyordum o ne diyordu.

" Evet. Okulun yurdunda kız erkek ayrımı yoktur. İstediğiniz boş bir evde kalabilirsiniz. " Ev mi? Yurtlarda genelde odalarda kalınmıyor muydu? Biz niye evde kalıyorduk?

Buraya bir anda ışınlanmıştık ve nerede olduğumuzu bilmiyorduk. Bayan Loretta atağa kalkıp " Gelin " dedi ve kapıyı açıp dışarı çıktı.

Bizimkiler de ayağa kalkıp peşinden gittiler. Ben ve Luke arkada kalmış yavaş yavaş yürüyorduk. " Sen uzun bir süredir görmüyordum Luke "

" Haklısın. Gritanya da değildim"
" Luke. Gritanya yı bırak bizim boyutta bile değidin. "

" Nereden biliyorsun ? "

" Arattım. Kendimde aradım. Koca 18 . Boyutun her yerinin altını üstüne getirdim. Ama yoktun. "

" Harika. Bende beni dağ evinde falan sanıyorsundur sanmıştım."
" Ah tabii. 3.455 yıldır dağ evindesin " dediğimde güldü ve bir şey demedi. Sonra da adımlarımızı hızlandırıp bizimkilere yetiştik. Luke en yakın arkadaşımdı. Küçükken Sunny ben ve Luke birbirimizden hiç ayrılmazdık. Luke bizi hep korur kollardı. Sonra o gün, Sunny'in yaptığı seçimde Luke çok kızdı. Ortadan kayboldu. Bir hafta sonra geldiğinde sanki son günümüzü geçiriyormuşcasına eğkendik ve evet. Son günümüzü geçirmiştik. Ama onu burada bulmuştum. Ne işi varsa artık. Olsun onuda öğrenecektim.

Düşüncelerim karşımda gördüğüm evlerle dağıldı. Bu evler, çok entresandı. 6 tane ev duruyordu karşımda. Birbirlerine köprülerle bağlılardı. Bir evden diğerine ufak köprü sayesinde geçebiliyorduk. Rengarenk boyanmıştı evler. İnanılmaz derecede tatlı ve küçüklerdi.

" Evlerde ikişer ikişer kalabilirsiniz. Ama tabii isterseniz 3 kişi de kalabilirsiniz. Yada 4 . Karar sizin. Ama kural şu ki hepiniz birden bir evde kalamazsınız. Evler canlı çünkü ve kendi oksijenini üretiyorlar. Eğer hepiniz eve girerseniz havasızlıktan ölürsünüz. Belki vampir olanlarınız ölmez ama diğerleriniz ölebilir. İyi vakit geçirin. Yarın sizin için bir otobüs gelecek ve yeni okulunuza gidceksiniz. Okuldakilere seçilmiş olduğunuzu söylemeyin sakın " ve Loretta ortadan kaybolur. Bu arada o az önce ev canlı mı demişti? Hadi hayırlısı.

" Ben Sunny ile aynı, evde kalmam. "

" Lessa. Sakin . Tamam. Şöyle yapalım. Ben, Roy, Zac, Sen ,Luke ve Dylan bir evde kalalım. Elsa ,Sunny ,Nata ve Lisa bir evde kalsın ." dediğinde Roman ' ın kafasına vurdum. "Siz tüm erkeklerle aynı oda da kalacağımı da nereden çıkarttın. Ben bir evde kalacağım. Erkekler bir evde kızlarda bir evde kalacak. Yani ben tekim. Anladınız mı? Ve şu Yaldızlı Lacivert ev benim. Girmeye kalkarsanız donarsınız " dedim ve eve koşup içeri girdim. Kapıya yaslanıp derin bir oh çektim. Sonunda yanlızım.

Ev iki katlı ve çok şirindi. Etrafta ki her eşya Laciver, beyaz, gümüş yada siyahtı. Tam benim için bir evdi. Sanki bana özel yapılmıştı.

Tiz bir kadın sesi " şuan sana özel zaten " dediğinde sesin geldiği yöne doğru kafamı çevirmek istedim aöa ses bir yönden gelmiyordu. Direk odanın içinde yayılıyordu.

" Kimsin ? " diye bir soru yönelttim. " Evinim " dediğinde bir an Loretta'nın dediği şey aklıma geldi. Evler canlıydı.

Gülüp " her zaman böyle konuşacak mısın peki? " diye sordum merdüvenleri çıkarken.
" Hayır. Genelde hiç konuşmam. Ama seninle konuşmak istiyorum. "

" demek öyle. Ama şimdi konuşmasak ve ben biraz uyusam nasıl olur. "

" Tabii ki. Uyuyabilirsin. " dediğinde yatak odası olduğunu tahmin ettiğim kapıyı açtım.

Oh bee sonunda buluttan bir yatak buldum. Üstüne atlayıp gözlerimi kapattım. Biraz uyumam lazımdı. Şuan öğlen olabilirdi ama ben yarına kadar da uyuyabilirdim.

Okuyan herkese çok teşekkür ederim. Vote ve yorum yapmayı unutmayın lüften.

DOĞUŞ ( ASKIDA ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin