❄ 9. Bölüm ❄

5.4K 340 11
                                    

Gözlerimi açtığımda kaç saattir odamda Elsa yı beklediğimi hatırlamıyordum. Okul çoktan bitmişti . Ahh lanet olsun. Lütfen tahmin ettiğim kişiyle birlikte olmasın.

Balkondan çıkıp uçarak okula vardım. Hava da olduğum için beni göremiyorlardı belki ama ben onları gayet net görebiliyordum.

" Takma kafana Les. Bırak öyle kalsınlar. " diyen sese kafamı çevirdim. " Neden Zac. Buna ne gerek var? " diye sordum.

Elimi tuttu ve beni geri çekti.
" belki gerek yok ama Elsa'nın haline bak. Mutlu. Ve ayrıca Dante yi ilk defa içten gülerken görüyorum. " dedi ve güldü.

Haklı olabilirdi ama Dante'yle bir geçmişimiz vardı. Gerçi Dante nin bir çok kızla geçmişi vardı ama en fazla benimle birlikte olmuştu. Yanlış anlamayın o anlamda değil. Çıktığı en uzun kişi bendim. Yani hala bakireyim relax.

" Tamam öyle ise. Bana şu söylediğin şeyi biraz daha açar mısın? " diye sordum ve gülümsedim.

" Hmm. Malesef Prior. Ama sen bana neden eğitime katılmadığını söyleyebilirsin. " dediğinde gülümsemem yüzümde soldu.

" şey. " dediğimde " anlatabilirsin Prior " dedi ve gülümsedi. Bu sefer sinirli bir şekilde " o gereksiz kişi bana nasıl giyinmem gerektiğini söylemeye kalktı ve beni neredeyse tüm sınıfın içinde rezil ediyordu. " dedim bağırarak.

ZaC önce güldü ve " Tanrım. Herkes senin pembeyi sevmediğini bilir " dedi. Sinirliydim aslında ama gülümsedim ve " ama o bilmiyor işte. Gereksiz. Beni deli ediyor Zac konuş onla. " gülümsedi ve " tamam. " dedi. Şükür. Gerizekalı Roman. OFff.

" Sana söylemem gereken bir şey var Prior . Roman'ın söylemesini tercih ederdim ama o söylemeyecek gibi duruyor.

" Hayır. Ben söylemek istiyorum.
Vereceği tepkiyi merak ediyorum doğrusu. " diyen sese kafamızı çevirdik.

" Öyle mi? Anlat o zaman. " dediğimde Zac " Sakın Roman. Ona sadece duyması gerekenleri söyleyeceksin. Anladın mı beni!" diye bağırdı. Ne oluyordu.

" Öncelikle hava da durmaktan sıkıldım. Ve eğer burada bağırmaya devam edersek Elsa bizi var fark edecek " dediğimde Roman'ın gözleri Elsa ya kaydı.

Gözlerinde çözemediğim bir bakış vardı. Elsa ya neden öyle baktığını anlayamıyordum.

" Tamam gidelim. Vadiye " Roman ortadan kaybolduğunda Zac e bakıp aynı anda göz devirdik.

Birlikte vadiye geldiğimizde Roman çimenlerin üzerinde oturuyordu.

Yanına yaklaşıp bizde oturduk.
" Anlat bakalım Roman. Neymiş şu olay. " dediğimde sırıttı. " peki hazır olduğuna emin misin? " diye sorduğunda " evet. Eminim. Hadi anlat " dediğimde gerçekten neler söyleyeceğini merak ediyordum.

" Pekala. Öncelikle " diye söze başladığında Zac " dur. Önce bir şey yapmam lazım. " dedi ve oturduğu yerden kalkıp yanıma oturdu. Lütfen tahmin ettiğim şeyi yapmasın lütfen.

İyice yaklaşıp dudaklarıma minik bir öpücük kondurdu.
" Sakin kalmayı dene " diye fısıldadı ve geri çekildi.

30 dakika sonra...

" Lanet olasıca pislikler. Bunu bana nasıl daha önce söylemezsiniz ha nasıl? Ben. İnanamıyorum. Hele sen Zac. Bana bunu nasıl söylemezsin ha nasıııl. " diye bağırınıyordum. Bu duyduğum şeyler beni yıkmıştı. Yıkmaz bana etki etmez sanmıştım ama...

" Özürdilerim Lessa. Şuan olacaklar için gerçekten özürdilerim. " diyen Zac e anlamayan gözlerle baktım.

Ardından ensemden giren ağrı ile yere yığıldım. Duyduğum en son şey ise Zac ve Roman'ın bağırışma sesleriydi.

DOĞUŞ ( ASKIDA ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin