" Tanrım. Ne kadar da masum görünüyor "
" Kim tahmin edebilir ki bu kızın aslında tehlikeli bir oyuncak olabileceğini. "
Tanrı aşkına benim hakkımda nasıl böyle konuşurlardı. Uyumadığımı anladıklarında fena olacaktı. '' demek öyle. '' dedim ve yavaşça yataktan kalktım. '' Uyurken çok mu masum görünüyorum Zac '' dediğimde gözleri fal taşı gibi açılıp '' se-sen uyumuyor muydun ? '' diye sordu. 'Kafamı hayır anlamında salladım. Korkmaya başlamıştı. Ve hayır. Gözümden kaçmaz.
Roy vampir hızıyla kapıya yöneldiğinde ondan daha hızlı bir şekilde önüne geçip durdurdum.
'' aa. nereye gittiğinizi sanıyorsunuz bayım? ''
'' Ha ha. Çok eğlendin Lessa. Tebrikler. Bırak da gideyim ''
'' Evet eğlendim. Ama ben size bu odaya girerseniz donarsınız demedim mi? ''
Zac'i de Roy'un yanına getirip etraflarında kar fırtınası yarattım. Şiddeti biraz daha arttırıp üşümelerini sağladım. Üstlerinde de kar bulutlarından kar yağdırdım ve sıcaklığı -56 dereceğe kadar indirdim. '' Lanet olsun Les yeter. Donuyorum! '' diye bağırdı Roy. Gülümseyip her şeyi eski haline getirdim ama ikisi hala titriyorlardı.
'' Odama , hatta evime bir daha girmeyin. Anladınız mı ?!! '' diye bağırdım.
'' Siktiğimin evi senin olsun Les. Bir daha adımımı atarsam ne olayım '' dedi Roy ve hızla odadan çıktı. Zac için sıcak hava dalgası yarattım ve biraz rahatlamasın sağladım. Hey o benim dostumdu onu dondurmak istemiyordum. İşkencem Roy için geçerliydi. Zac gülümseyip '' Saol '' dedi.
'' Ne için gelmiştiniz ? ''
'' Seni uyandırmak için. Bir de kıyafetleri verip hazırlanman için. Gidiyormuşuz. Şu eğitim için ''
Zac'in dediği şeyden sonra koltuğun üstünde duran sihay tuluma baktım. Gülümseyip '' Tamam. '' dedim ve Zac odadan çıktı. '' ona biraz kötü davranmadın mı Lessa'' diye evin esini duydum. Konuyu değiştirip '' senin bir adın var mı ev ? '' diye sordum. Tanrım bir evle konuşuyordum. Bu çok tuhaftı.
'' Evet. Adım Amore. ''
'' Harika , Amore. Amacım zaten ona kötü davranmaktı. Onu evime girmemesi için uyarmıştım. ''
'' Haklısın. Neyse. Üstünü giy yoksa geç kalacaksın. Hocalarınız dan Leon geç kalanları sevmez. ''
'' Demek öyle. Peki o zaman. Bu gün bir kıyak yapalım ve geç kalayım . Ne dersin ? ''
'' Sen öyle diyorsan. Tamam. Ama sinirlendiğinde çekilmez biri olur. Dikkat etsen iyi olur '' dedi ve bende üstümü değiştirmeye başladım. Siyahı severdim. Pembe den iyiydi. Ah. Aklıma okulda ki şu Roman'a atarlanma sahnem geldi. Cidden bana pembe bir şey giydirebileceğini mi düşünüyordu. Hah Ölsem giymem be ben pembe !
''Lanet olasıca bu tulum niye bu kadar dar '' diye bağırdım. Amore'in ise gülme sesini duydum. Cidden bu tulumdan nefret etmiştim. Geç kalmak için elimden geleni yapıyordum ve bu tulum beni yeterince zorlamıştı.
Merdivenlerden inip evden çıktım. Otobüsler çoktan yola çıkmışlardı. Kanatlarımı çıkartıp onları takip etmeye başladım. Ormanın içinde ders işleyeceğimizi bilmiyordum. Yada biliyordum. Her neyse. Otobüsler ormanın açıklık bir alanında durmuşlardı. Bizimkilerin indiği otobüsü bulmam çok zamanı mı almamıştı. Roy kendini hemen beli ediyordu. O ve onun saçlarının uçlarında ki Kızıllıklar.
Yanlarına inmeden önce biraz daha beklemeye karar verdim. Birilerini sinir etmede üstüme yoktu. Şuan tam yedi parçaya bölünmüşlerdi ki zaten yedi otobüs vardı. Demek ki kendi yerimi bulmam zor olmayacaktı. Bizim takımın oraya biri geldi. '' Adım Leon. Savaş sanatlar hocanızım. Herkes burada mı ? '' diye sorduğunda yüzüme ister istemez bir gülümseme yayıldı. Elsa '' Hayır. Lessa yok hocam'' dediğinde vakit yaklaşıyordu. Hocayı sinir etme işlemi başlayacaktı.
Beş dakika daha bekledim. Diğerleri derse başlamışlardı ama bizim takım hala beni bekliyordu. Yavaşça yere inip ağaçların arkasından çıktım. Yavaş adımlarla yürüyerek yanlarına vardım.
'' Beni mi bekliyordunuz ? ''
Kısa bir bölüm olduğu için üzgünüm. En kısa sürede telafi edeceğim. Diğer bölüm çok uzun olacak söz veriyorum. Ve olaya yeni kişiler katılacak. Hikayenin gidişat yönü değişecek. Farklı olaylar kurgulayacağım ve sona yaklaşmadan bir çok olay yaşanacak. Biraz mantıklı düşünelim. Eğer hem güç kazanıp Diamondu yenerlerse hikaye biter öyle değil mi? :))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞUŞ ( ASKIDA )
FantasyBen. Gücünü yeni yeni kontrol edebilen bir varlığım. İnsanlardan üstün, kendi ırkamdan ise güçsüz olanım. Ama bilmedikleri bir şeyler vardır her zaman. Ben. Ay Tanrıçasıyım. Ve doğuşum. Onların sonu olacak. Eğer sizde benden korkmuyorsanız durun v...