❄ 16. Bölüm ❄

3.1K 219 5
                                    






Yuvarlak ahşap masa da oturuyorduk. Masanın yuvarlak olması birbirimizi daha iyi görmemizi sağlıyordu. Konuşmuyorduk. Konuşacak bir şeyimiz de yoktu açıkcası.

Kapı açıldığında hepimiz kafamızı çevirdik. Morinas yavaş adımlarla içeri girdi. En başa oturduğunda içeri 4 kişi daha girdi. Boş kalan sandalyelere oturdular.

" Evet herkes buradaysa başlayabilirim. Burada olmanızın sebebi " Morinas ın cümlesini kesen çocuk " Diamond " dedi. Bu neydi şimdi. Asi bir çocuk mu?

" Doğru. Ama ondan önce tanışmaya ne dersiniz. " Morinas eliyle beni gösterdi. " takım kaptanınız Lessa. Kendinizi tanıtın " dediğinde Morinas ın sözünü kesen çocuk " Roy " dedi umursamazca. Hah. Sanki sen benim çok umrumdaydın. Aptal şey. Hem ben niye takım kaptanıydım. Ayrıca niye bir takım vardı?

Kısa siyah saçları olan kız " Lisa " dedi. Uzun sarı saçları beline kadar gelen kız da " Nata " dedi.
Diğer saçları omuzlarına kadar gelen çocuk " Dylan " dedi. Saçları tuhafıma gitmişti. Bir erkek için tuhaf bir saç modeliydi benim için. Yada bu kadar uzun saçları olan erkek görmeye alışkın değildim bilemiyorum.

Sırayla Zac, Roman, Elsa ve Sunny de kendini tanıttı.

" Çocuklar. Roy Black. Kendisi vampir ve türünün tek örneği. Diğer vampirlere göre iki kat daha hızlıdır. Özel gücü zihin kontrol. Dikkat etseniz iyi olur "
dedi Morinas ve gülümsedi. Ardından devam etti. " Nata Lee. Kendisi Doğa Perisi. Özel gücü daha ortaya çıkmadı. Ona yardımcı olması için Elsa yı buraya çağırdım. Ona yardım edeceğini umuyorum Elsa. " dediğinde Elsa ya baktım. Demek bunun için buradaydı.

" Lisa Lorde. Kendisi Cadı. En büyük kara büyüleri adı gibi bilir. İşinize yarayacağı için burada ve dikkat edin tehlikelidir. " Lisa ya baktım. Kötü kız tipi vardı tamam ama hey! Burada ben varken ona ne oluyordu?

" Dylan Black. Roy ile kuzenler. Ama aynı kana sahip değiller çünkü Dylan kurtadam. Daha yeni dönüştü ve gücü zirvede. Aranızda başka kurt yok bunun farkındayım ama sorun olmayacak. " Dylan a baktım. Sakin duruyordu. Bir kurt olamayacak kadar sakin.

" Roman Godfrey. Kendisi melez. Melek ve vampir. Bu özelliği canını çok yakıyor ama yapacak bir şey yok ne yazık ki. Ve ayrıca Ateş tanrısı. Anlayacağınız üzere element sahibi. Bu yüzden çok güçlü ve bir melez olmasına rağmen her iki özelliğini de kullanabiliyor. " şaşkınca Roman a baktım. Melez olduğunu bilmiyordum. Aynı şekilde Zac e baktım. Normal görünüyordu. Demek ki Roman ın melez olduğunu biliyordu. Ve bana söylememişti.

" Zac Eaton. Kendisi Gök Tanrısı. Yıldırımlarıyla meşhurdur ve gerçekten güçlüdür. Elementü hava. Aranızda Zac gibi biri olunca kaybetme olasılığınız en aza iniyor. " Zac e baktım. Bu durumdan memnun gibi duruyordu.

" Sunny Sunshane. Kendisi güneş tanrıçası. Anladığınızı umuyorum ki elementğ yok. Bu durumda ne işimize yarayacak diye düşünmeyin çünkü sizi kırumak için burada. Özel gücü kalkan. " Sunny e baktım. Altın gibi parlayan sarı saçları yine muhteşem görünüyordu ve her ne kadar hiç kimse bilmesede Sunny'in saçları ruh durumunu özetliyordu. Saçları parlıyorsa mutlu, sakin ve sevecen bir hali vardır demektir. Ama eğer saçları parlamıyorsa mutsuz, sinirli ve kendinden nefret ettiği anlamına gelirdi. Ve ayrıca Sunny mi bizi koruyacaktı. Güldürmeyin beni. O ihanet etmiş aptalın teki.

" Elsa bildiğiniz üzere Nata için burada. Kendisi bir süreliğine aranızda olacak. Ayrıca da kendisi Lessa nın ikizidir. " dediğinde tüm gözler bize döndü. Yeni gelenler bize şaşkınca bakıyordu. E tabi dönüşmediğimiz sürece birbirimize benzemezdik.

DOĞUŞ ( ASKIDA ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin