❄ 6. Bölüm ❄

6.4K 382 5
                                    

"Tatlı küçük Lessa. Beni duyuyor musun? " bu ses. Ona aitti. Şimdide benliğimi mi istiyordu.

" Tatlı küçük Lessa. Daha çok tıss küçüksün. Yapman gereken savaşmak değil, normal tıss bir genç kız gibi aşık olmak. Süslenmek. Sana zarar vermek istemiyorum tıss Lessa. " diyen sese her ne kadar küfretmek istesemde edemiyor , terbiyem buna müsade etmiyordu. " Ne istediğini söyle Diamond ? " diye sordum. Sakin kalmalıydım. Ona bu fırsatı vermemeliydim.

" İstediğim şey çok basit Lessa. Annen. Tıss. Eski bir arkadaşımdı. Yakındık. O yüzden sana bu savaştan çekilmen tıss gerektiğini söylüyorum. Aksi takdirde sana acımam tıss. "

" Bu dediğin asla olmayacak seni lanet olasıca pis yılan. Seni öldüreceğim " dedim ve bu karanlıktan vücudumda hissettiğim su taneleriyle ayıldım. O karanlıkta duyduğum son ses Diamond ın dilinin Tıss diye çıkardığı iğrenç yılan sesiydi...

" Uyandı " diyen Elsa'nın sesi sevinçli geliyordu. " Ahh harika. Sonunda uyanabildin. Tanrım derdin ne senin. " diye beni azarlayan Zac e bir bakış attım.

" Zac sen iyi misin? Yoksa ben seni bir güzel iyileştireyim mi? " diye sorduğumda suratın da kocaman bir sırıtış belirdi.

" Harika görünüyorsun Prior. Bize ne olduğunu anlat. " dediğinde surat ifademi dondurdum. Az önce duyduğum şeyleri ona anlatmalı mıydım?

Sanmıyordum. Şimdilik bir şey demeyecektim. Odamın kapısı açıldığında içeri Roman girdi.
" Anlattı mı? " diye sordu Zac e. Bende buradaydım ama beni görmezden geliyordu.

Gözlerimi kapatıp " dönüşüm beni yordu. Kaldıramadın. Fazla ruh gücü vardı " dedim.

Roman " Biliyordum. Güçsüz işte. Ne sanıyordunuz ki. Gerçekten savaşabileceğini mi? " dedi ve odadan çıktı. Neden böyle yapıyordu. Tamam ona ağır sözler söylemiş olabilirdim. Fakat bu sözleri hakedecek ne yapmış olabilirdim. Beni aşağılıyordu. Ki ben yalan söylemiştim.

Dönüşüm beni güçlendirmişti. Eskisinden daha iyi hareket edebiliyordum. Sadexe yalan söylemem gerekmişti o kadar. Offf.

" Ona bakma sen. O hep böyledir" dedi Zac. Elsa " Tanrım az önce ki Ateş Tanrısı mıydı? " ye sorduğunda Zac le birbirimize baktık. Ardından da gülmeye başladık. Olayın saçmalığına bir bakın yaa.
" Ne var yaa. Tamam. Saçma soru. Elbette oydu. " dedi ve o da bizimle birlikte güldü.

***

Balkon kapısı tıklatıldığında ekimde ki halkaları masaya gönderdim. " Kimsin? " diye sorduğum da " Kapıyı aç Lessa. " diye bir cevap aldım. Bu kız canına mı susamıştı Tanrı aşkına.

Balkonun kapısını gözlerimle açıp Sunny i içeri aldım.
" Söyler misin bana Sunny. Ne işin var burada. Seni bir gören olduysa eğer..." sözümü yarıda kesip " sakin ol Lessa. Kimse görmedi " dedi.

" Tamam ne işin var burada onu söyle."

" Bak. Söylemem gerekn şu ki savaşta aydınlık yada karanlık tafar olmayacak. "

" Biliyorum."

" O zaman neden benle arana hala mesafe koyuyorsun. Önceden... " sözünü bu sefer ben yarıda kesip " Önceden diye bir şey yok Sunny. Sen ve ben kararlarımızı verdik. Sen aydınlığı, ben karanlığı seçtim. Bunu unutma. " dedim.

O o gün. " Ben kararımı verdim Arrow. Hayatımın sonuna dek Aydınlık tarafı seçmek ve son nefesime kadar aydınlık tarafı koruyacağıma , Lessa nın üzerine yemin ediyorum. " dediği an, bitmişti herşey. Çocukluk arkadaşım beni sırtımdan bıçaklamış ve aydınlık tarafı seçmişti. Bu... Yaşamadan anlayamazsınız yaa. Derin bir konu.

" Tamam. Gidiyorum " dedi ve geldiği yerden, balkondan uçarak gitti.

Ne yapıyordum ben. Kuralları çiğneyen her zaman ben değil miydim. Görüşmeme kuralını neden çiğneyemiyor da Sunny den uzak kalıyordum.

Tamam. Düşünmeye bir son vermeliydim. Yatağa uzanıp gözlerimi kapattım. Keşke insanlar gibi uyuyabiliyor olsaydık.

" Lessa Dia Montez Prior. Bu isim sana yakışıyor. " kafamı yana çevirdim. " Geldiğini hissetmedim. Neden? " diye sordum. " Çünkü prior yanında değilim. Gözlerin hala kapalı. Bu bir hayal. Bırak böyle kalsın." dediğinde gülümsedim.
" Pekala. Böyle kalsın. " ...

DOĞUŞ ( ASKIDA ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin