Μέρος 2ο

3.5K 329 53
                                    

<<Θυμάσαι τουλάχιστον τον αριθμό του δωματίου σου;>>με ρωτάει η Άλις καθώς ανεβαίνουμε την μεγάλη κεντρική σκάλα.

Στύβω το μυαλό μου να θυμηθώ κάποιον αριθμό γραμμένο έξω από την πόρτα του δωματίου αλλά δεν τα καταφέρνω.

<<Όχι,συγνώμη δεν πρόσεξα κάποιον αριθμό.>>απολογούμαι.

Συνοφρυώνεται και σταματάει να περπατάει.Έπειτα στρέφεται προς εμένα.

<<Τότε δεν έχω ιδέα ποιο μπορεί να είναι το δωμάτιο σου.Πάμε στην γραμματεία θα τους δώσουμε το όνομά σου και θα μας πούνε στον αριθμό.>>

Ξεφυσάω και ακουμπάω στον τοίχο δίπλα μου.

<<Καλά μην κάνεις έτσι, δεν έγινε και τίποτα.Σου είπα στην γραμματεία θα ξέρουν.>>μου λέει.

<<Δεν είναι αυτό.Απλά πραγματικά δεν θέλω να γυρίσω πίσω στο δωμάτιο.>>της απαντάω ειλικρινά.

<<Γιατί;Προβλήματα με τους συγκατοίκους;>>

<<Ακριβώς.Για την ακρίβεια παραλίγο να δώσω μπουνιά σε έναν από αυτούς πρίν. Αυτός ο Κρίστιαν φαίνεται να με μισεί χωρίς καν να με γνωρίζει.Ορκίζομαι ότι θέλει να μου σπάσει τα νεύρα.>>λέω και σφίγγω το σαγόνι μου.

<<Κρίστιαν είπες;>>με ρωτάει και βλέπω το ενδιαφέρον στα μάτια της να φουντώνει.

<<Ναι τον ξέρεις;>>

<<Δεν τον ξέρω απλά.Έλα πάμε!>> μου λέει ενώ με πιάνει από τον χέρι ξαφνιάζοντας με, με την απότομη οικειότητα της.

<<Κάτσε πως ξέρεις οτι μιλάμε για τον ίδιο τύπο;Δεν μπορεί να υπάρχει μόνο ένας Κρίστιαν σε ολόκληρο το κολέγιο.>> της λέω καθώς με σέρνει απο διάδρομο σε διάδρομο.

<<Όσο μεγάλο είναι αυτό το κολέγιο τόσο λίγους φοιτητές έχει!Εξάλλου τι νομίζεις;Είναι ιδιωτικό!Δέχονται συγκεκριμένο αριθμό φοιτητών.Πίστεψέ με μιλάμε για τον ίδιο Κρίστιαν.Εδώ είμαστε!>>δεν σταματάει καν και απλά εισβάλει στο δωμάτιο.

Για κακή μου τύχη βλέπουμε τον Κρίστιαν καθισμένο στο κρεβάτι του με ένα βιβλίο στο ένα του χέρι και ένα τσιγάρο στο άλλο.

<<Παράτα το πιά!>>λέει απευθείας η Άλις και φτάνει με γρήγορα βήματα σε εκείνον.Παίρνει το τσιγάρο από το χέρι του Κρίστιαν και το πετάει στο κάδο κάτω από το γραφείο του.

<<Γιατί προσπαθείτε όλοι σας να με κάνετε να σταματήσω το κάπνισμα;>>ρωτάει αυτός, κλείνει το βιβλίο και το αφήνει επάνω στο κρεβάτι.

Τολμάς;Where stories live. Discover now