Μέρος 31:Με τα μάτια του Κρίστιαν.

1.6K 184 28
                                    

Μιλάω με τον Λι όταν το μάτι μου πιάνει τον Σεθ που μόλις έχει έρθει στο πάρτι.Καλώς τον μας.Πίνω μια γερή γουλιά απο το ποτό μου και απολαμβάνω το κάψιμο που δημιουργείται στον λαιμό μου.Τον κοιτάω προκλητικά.Με κοιτάει και εκείνος.Απο την άλλη μεριά του δωματίου ο ξανθός μαλάκας τον κοιτάει και αυτός.Νιώθω στεγνή οργή να κατακλύζει ολόκληρο το σώμα μου.Καταπίνω με μιας όλο το υγρό που υπάρχει μέσα στο ποτήρι μου και πάω κατευθείαν να βάλω κι άλλο.Μέχρι να γυρίσω στην παρέα μου βλέπω πως όχι μόνο ο ξανθός μαλάκας έχει πάει στον Σεθ αλλά πως οι δυό τους μιλάνε σε απόσταση αναπνοής.Το σώμα μου παίρνει φωτιά από τον θυμό. Στο μυαλό μου έχω ήδη σκοτώσει τον ξανθό μαλάκα πέντε φορές από το ξύλο.Και οι πέντε ήταν πολύ απολαυστικές.Αναπνέω βαθιά για να μην πάω εκεί και βγω εκτός εαυτού.Ήδη νιώθω σκατά για τα χτυπήματα που έχει ο Σεθ στο πρόσωπό του εξαιτίας μου.Κλείνω τα μάτια μου και αγνοώ για λίγο τον κόσμο γύρω μου.Θυμάμαι να μπουκάρω στο δωμάτιο του Σεθ και να τον σπάω στο ξύλο.Θυμάμαι την ικανοποίηση που ένιωσα.Κι όμως εκείνη τη νύχτα φορούσε το φούτερ μου.Το δικό μου γαμημένο φούτερ.
Αν δεν το πρόσεχα λογικά θα τον είχα χτυπήσει περισσότερο.Με γούσταρε.Δεν είχε σημασία γιαυτόν κανένας ξανθός μαλάκας.Το ήξερα.

Ανοίγω και πάλι τα μάτια μου και τους κοιτάζω.Ο Σεθ προσποιείται πως δεν κοιτάζει προς το μέρος μου αλλά μπορώ να πιάσω τα δευτερόλεπτα στα οποία τα μάτια του πέφτουν πάνω μου ακόμα και μέσα σε αυτόν τον χαμό.Σε μια στιγμή βλέπω τον Σεθ να απομακρύνεται προσπαθώντας να μιλήσει στο τηλέφωνο.Σε λίγο βγαίνει έξω από το πάρτι και χωρίς να το σκεφτώ καθόλου σβήνω το τσιγάρο μου και κάνω το ίδιο.Βγαίνω στον διάδρομο και τον ακολουθώ μέχρι να σταματήσει να περπατάει σε ένα πιο ήσυχο και απομονωμένο διάδρομο οπού ο θόρυβος του πάρτι φτάνει αμυδρά.Μετά χωρίς να με νοιάζει σε ποιον μιλάει πηγαίνω από πίσω του και του αρπάζω το κινητό.Το κλείνω και το βάζω απότομα στην τσέπη μου.Μέσα σε αυτά τα δευτερόλεπτα εκείνος γυρνάει να δει ποιος είναι από πίσω του.Μόλις με αντικρίζει το πρόσωπό του φαίνεται εκνευρισμένο αλλά πριν προλάβει να αντιδράσει τον κολλάω στον τοίχο.Αμέσως με σπρώχνει από κοντά του κάνοντάς με να συγκρουστώ στον απέναντι τοίχο.
<<ΓΑΜΗΣΟΥ!>>μου φωνάζει.Δεν φεύγει όμως από εκεί που βρίσκεται.Χαμογελάω με αυτοπεποίθηση και τον πλησιάζω ξανά απότομα πέφτοντας επάνω του.

<<Βλέπω το επισημοποιήσατε με τον γκόμενό σου τον ξανθό μαλάκα.Έρχεστε και μαζί στα πάρτι.>>του λέω.Νιώθω οτι θέλω να τον χτυπήσω και να τον φιλήσω ταυτόχρονα.
Εκείνος γυρνάει το κεφάλι του προς τα δεξιά ωστέ να μην με κοιτάει.Κρατάει ακόμα αντίσταση στην πίεση που του ασκώ αλλά αυτή τη φορά δε με σπρώχνει.

Χα.
<<Κρίστιαν ορκίζομαι οτι αν δεν ξεκουμπηστείς..>>λέει με πρόσωπο παραμορφωμένο απο τον θυμό.

<<Τι;Τι θα κάνεις;>>του λέω προκλητικά.<<Ξέρω οτι το θες αυτό.>>
Εισπνέω το άρωμα του λαιμό του και αρχίζω να τον φιλάω αργά.

<<Ξέρω οτι με θέλεις Σεθ.Δεν χρειάζεται να μου το πεις.Απλά το ξέρω.>>μουρμουρίζω και συνεχίζω να φιλάω τον λαιμό του.Μου είχε λείψει η αίσθηση του δέρματος του στο στόμα μου.Το απολαμβάνω.

<<Κρίστιαν, σε παρακαλώ...>>λέει ζαλισμένα και εγώ είμαι σίγουρος οτι τώρα με παρακαλάει να συνεχίσω και όχι να σταματήσω.
<<Κανένας δε θα σε κάνει να νιώσεις έτσι.Το ξέρω.>>του λέω και τον κοιτάω κατάματα ενώ σκέφτομαι πως το ίδιο ισχύει και για μένα.
Το βλέμμα του είναι ποτισμένο από επιθυμία για πράγματα που δεν μπορούμε να κάνουμε σε εκείνον τον διάδρομο.Νομίζω.
Χωρίς να το περιμένω με αρπάζει και με φιλάει πιο παθιασμένα από ποτέ.Ανταποκρίνομαι ικανοποιημένος.Με σπρώχνει στον πίσω τοίχο και νιώθω σαν να με κατηγορεί και να με φιλάει ταυτοχρόνως.Δαγκώνω το κάτω χείλος του κάνοντας το σκίσιμο του να ανοίξει και να ματώσει ξανά.Δεν φαίνεται να τον νοιάζει.Και εκεί που νιώθω πια σίγουρος πως μου ανήκει,σταματάω το φιλί μας.
Εκείνος ξαφνιάζεται.Η ανάσα του έχει ξεφύγει από τον κανονικό της ρυθμό και τα μάγουλά του είναι αναψοκοκκινισμένα.

<<Είδες οτι είχα δίκαιο;>>του πετάω<<Γύρνα τώρα στον ξανθό μαλάκα σου,και μην ξεχάσεις να του πεις με ποιον τρόπο μάτωσε αυτή τη φορά το χείλος σου.>>
Φεύγω και τον αφήνω έτσι.

Instagram : freideriki_kampouri

Τολμάς;Where stories live. Discover now