Με κοιτάνε και οι δυο.Βλεπω τα μάτια του Κριστιαν καρφωμένα επάνω μου και το ίδιο και του Σεμπαντιαν.Οταν χάνω τον Κριστιαν βλεπω τον Σεμπαστιαν να έρχεται προς το μέρος μου.
<<Σε περίμενα.>>μου λέει.
<<Ναι..με πήρε λίγο ο ύπνος.>>του φωνάζω κάτω απο την εκκωφαντική μουσική που παίζει απο τα ηχεία.
Καρφώνει τα μάτια του στα δικά μου και ξεχνάω για λίγο την ύπαρξη του Κριστιαν.
<<Θέλεις;>>λέει έχοντας έρθει πιο κοντά μου ώστε να μπορω να τον ακούω και μου δίνει το ποτό του.
Το παίρνω χωρίς να σταματήσω να τον κοιτάω και πίνω μερικές γουλιές.Αμεσως νιώθω καλύτερα με το αλκοόλ να περνάει στον οργανισμό μου.Προσπαθω να καθαρίσω το μυαλό μου απο όλες μου τις σκέψεις.
<<Νομίζω οτι δεν αρέσω και πολυ στον Κριστιαν >> λέει δυνατά στο αυτί μου.Τωρα τα πρόσωπα μας ειναι πολυ κοντά το ενα στο άλλο.Ριχνω μια μάτια στον Κριστιαν Και τον βλέπω να κοιτάει και τους δυο μας με το πιο δολοφονικό του βλέμμα.
<<Και;>>του λέω με άνεση<<Αρέσεις σε μένα.>>
Ενα χαμόγελο απλώνεται σε όλο του το πρόσωπο και έρχεται πιο κοντά μου.Τα χείλη του ειναι μισάνοιχτα και δεν σκέφτομαι πια τίποτα άλλο.
Ξαφνικά νιώθω το κινητό μου να δονείται στην πίσω τσέπη του τζιν μου.Απομακρύνομαι και το παίρνω στο χερι μου.Δεν αναγνωρίζω τον αριθμό της οθόνης.
<<Ναι;>>φωνάζω προσπαθώντας να ακούσω την φωνή στην άλλη άκρη της γραμμής.
Δεν τα καταφέρνω και έτσι αποφασίζω να βγω για λίγο στον διάδρομο.Δινω το ποτήρι στον Σεμπαστιαν και του κάνω νόημα να με περιμένει για λίγο.Βγαινω έξω και περπατάω στους διαδρόμους του κολεγίου μέχρι η φασαρία του πάρτι να χαμηλώσει.
<<Παρακαλώ;Ποιος είναι;>>λέω όταν τελικά μπορω να ακούσω.
<<Ο κύριος Στάιλερ;>>μου λέει μια άγνωστη αντρική φωνή.
Πρώτου όμως προλάβω να απαντήσω ενα χέρι μου αρπάζει το κινητό.Ξαφνιασμενος γυρνάω για να δω ποιος ειναι και ίσα που καταφέρνω να δω τον Κριστιαν πριν εκείνος βάλει το κινητό μου στην τσέπη του και με στριμώξει στον τοίχο.Ο θυμός μου χτυπάει κόκκινο σε δευτερόλεπτα.
Τι στο διάολο θέλει πάλι απο μένα;
<<ΓΑΜΗΣΟΥ!>>του φωνάζω και τον σπρώχνω μακριά μου με μανία.Συγκρούεται στον τοίχο αλλά δεν αποθαρρύνεται.Χαμογελάει με εκείνον τον ειρωνικό τρόπο που κάνει πάντα και με ξανα πλησιάζει.Πιέζει το σώμα του στο δικό μου.
Γαμώ το.
<<Βλέπω το επισημοποιήσατε με τον γκόμενο σου τον ξανθό μαλάκα.Έρχεστε και μαζί στα πάρτι!>>μου πετάει.Στρέφω το κεφάλι μου από την άλλη μα ένα κομμάτι του εαυτού μου δεν μπορεί να μην απολαύσει την αίσθηση του σώματός του στο δικό μου.
Ξεφυσάω.
YOU ARE READING
Τολμάς;
FanfictionΟ Σέθ Στάιλερ είναι ο γιός του μεγαλύτερου ρόκ τραγουδιστή που υπήρξε ποτέ, του Ντάνι Στάιλερ.Τίποτα όμως στην ζωή του δεν είναι τόσο ωραίο όσο φαίνεται.Όταν ο πατέρας του στέλνει τον Σέθ σε ένα απο τα ακριβότερα κολέγια, εκείνος έρχεται αντιμέτωπος...