Mέρος 3ο

3.6K 306 52
                                    

Εκείνο το βράδυ κανείς δεν είπε τίποτα παραπάνω.Μετά τον καβγά μου με τον Κρίστιαν, ο Λί και η Άλίς ήθελαν να μάθουν τι ακριβώς είχε γίνει αλλά δεν τους διευκρίνισα τίποτα.Έπειτα έφυγαν μπερδεμένοι και εγώ προσπάθησα να κοιμηθώ.Δεν ήξερα πότε θα επέστρεφαν ο Λί και ο Κρίστιαν αλλά δεν ήθελα να με βρούν ξύπνιο.Δε με πήρε εύκολα ο ύπνος, το κεφάλι μου χτυπούσε σαν τρελό και το μυαλό μου δούλευε ασταμάτητα.Τι θα τους έλεγε ο Κρίστιαν;Θα μιλούσε όντως για τα ναρκωτικά;Ίσως και οι υπολοιποι με την σειρά τους να το διεδιδαν.Ο γιός του περιβόητου Ντάνι Στάιλερ παίρνει ναρκωτικά.Άραγε θα ήταν κάτι τέτοιο  αρκετό για να τραβήξει την προσοχή του πατέρα μου;Με αυτές τις σκέψεις αποκοιμήθηκα.






Ξύπνησα στις εφτά και μισή για να βρώ το δωμάτιο άδειο.Ένα μέρος του εαυτού μου ένιωσε καλύτερα καθώς δεν ήθελα να αντιμετωπίσω τους άλλους από τώρα αλλά ταυτόχρονα βλέποντας το δωμάτιο άδειο αγχώθηκα μήπως είχα αργήσει.Σηκώθηκα και έριξα μια ματιά στο πρόγραμμα των μαθημάτων.Ξεκινούσαν στις οχτώ στην αίθουσα Α20, οπότε είχα ακόμη μισή ώρα για να  ετοιμαστώ.Πήγα στο μπάνιο του δωματίου και έκανα ένα γρήγορο ντούζ πριν αλλάξω.Πήρα τα απαραίτητα βιβλία και κατέβηκα για να βρώ την τάξη αφού σιγουρεύτηκα πως έχω μαζί μου το χάρτη.

<<Πω πω το μάτι σου φαίνεται πολύ χειρότερα σήμερα!>>βλέπω την Άλις να περπατάει δίπλα μου.Φοράει κάτι που δεν μπορώ να αποφασίσω εαν είναι φούστα η πολύ φαρδύ παντελόνι και μια πολύχρωμη μπλούζα ενώ τα χέρια της είναι για ακόμη μια φορά γεμάτα βραχιόλια και δαχτυλίδια.

<<Ελπίζω ο Κρίστιαν να είναι το ίδιο χάλια.>>λέω μέσα από τα δόντια μου.

<<Ακόμα περιμένω μία εξήγηση για το τι έγινε εχθές.>>

<<Θέλεις να πείς οτι δε σας είπε τίποτα;>>

<<Όχι δεν μπόρεσα να του πάρω λέξη!>>γκρινιάζει.

<<Δεν πειράζει,έτσι κι αλλιώς δεν έχει σημασία.>>της λέω καθώς μπαίνουμε στην τάξη.

<<Τέλος πάντων,σήμερα δε μου γλιτώνεις θα έρθεις μαζί μας!>>μου λέει και με σταματάει ένα βήμα πριν την αίθουσα.

<<Δεν υπάρχει περίπτωση.>>της απαντάω και το εννοώ.<<Το πιο πιθανό είναι να καταλήξουμε πάλι στα χέρια με τον φιλαράκο σου.>>

Τολμάς;Where stories live. Discover now