Ξυπνάω με το ξυπνητήρι του κινητού και τεντώνομαι απολαυστικά.Κοιτάω για λίγο το ταβάνι ενώ τα χθεσινοβραδινά γεγονότα έρχονται ένα ένα ξανά στην μνήμη μου.Νιώθω κάτι να τρυπάει το στήθος μου.Τι σημαίνει η έλξη που νιώθω απέναντι στον Κρίστιαν;Ότι είμαι γκέι;Ή μήπως είμαι bi;Δεν είχα κάτσει ποτέ να σκεφτώ τι πραγματικά ήμουν.Ούτε έβαλα ποτέ κάποια ταμπέλα στον εαυτό μου.Ίσως βέβαια δεν το έκανα γιατί πίστευα πως δεν υπήρχε κάποια διαφορετική ταμπέλα απο την ταμπέλα του στρέιτ.Δεν υπήρξε ποτέ καμία ένδειξη για κάτι διαφορετικό.Οπότε γιατί να το κάνω άλλωστε;Δεν είχα λόγο.Η σχέση μου με τη Λάουρα και ορισμένες φορές το περιστασιακό σεξ σε κάποιο από τα πάρτι που επέλεγα να πάω δεν με άφησαν ποτέ να δημιουργήσω αμφιβολίες για τις επιλογές μου.Τώρα όμως όλα είχαν γυρίσει ανάποδα.Όλα όσα πίστευα πως ήξερα για τον εαυτό μου.Για το μόνο πράγμα που ήμουν σίγουρος ήταν πως ότι και αν συνέβαινε μεταξύ του Κρίστιαν και εμένα έπρεπε να μείνει κρυφό.Δεν θα το μάθαινε ποτέ κανείς.Έτσι κι αλλιώς δεν ήξερα μέχρι πότε θα κρατούσε.Το οτι σήμερα με καύλωνε ο Κρίστιαν δεν σήμαινε οτι θα με καυλώνει και αύριο.Σε καμία περίπτωση δεν θα ρισκάρω να μαθευτεί κάτι που είχε ημερομηνία λήξης.Σίγουρα έχει.Είναι απλά ένας ενθουσιασμός,δεν είμαι γκέι.Θα μου περάσει.Πρέπει να μου περάσει.
Σηκώνομαι και κάνω ένα γρήγορο μπάνιο.Βάζω καθαρά ρούχα και παίρνω τα βιβλία που χρειάζομαι για το πρωινό μάθημα.Πριν βγω από το δωμάτιο σταματάω και κοιτάζομαι στον καθρέπτη για κάποιο λόγο.Δεν είχα κάτσει ποτέ να σκεφτώ αν ήμουν ωραίος εξωτερικά.Δεν με απασχόλησε ποτέ.Τώρα όμως καθόμουν μπροστά από την αντανάκλαση μου και παρατηρούσα τα πάντα.Τα ανοιχτά,σχεδόν ίσια καστανά μαλλιά μου να επαναστατούν με μερικές τούφες να πετάγονται και να χαλάνε την συμμετρική τους εμφάνιση.Προσπαθώ να τα φτιάξω με το χέρι μου άγαρμπα αλλά αυτά δεν υπακούν.Ξεφυσάω και κοιτάω ενοχλημένος με τα επίσης καστανά μάτια μου να σοβαρεύουν.Τουλάχιστον το μπλέ μου πουλόβερ πέφτει κάπως ωραία πάνω μου.Κάνει την πλάτη μου και τους ώμους μου να φαίνονται ακόμη πιο καλοσχηματισμένοι και γυμνασμένοι.
Και ταιριάζει και με το τζίν που επέλεξα να φορέσω.Νομίζω.Κοιτάζω ξαφνικά τον εαυτό μου τρομοκρατημένος.Τι στο διάολο κάνω;Συμπεριφέρομαι σαν κοριτσάκι που μόλις ερωτοχτυπήθηκε και κάθεται μισή ώρα μπροστά από τον καθρέπτη μέχρι να αποφασίσει τι θα φορέσει!Η λέξη "γκέι" χτυπάει συνεχόμενα στο πίσω μέρος του μυαλού μου και απομακρύνομαι αηδιασμένος απο τον καθρέπτη.Βγάζω τα ρούχα μου και βάζω καινούρια.Ότι πιάνει το μάτι μου πρώτο.Δεν κοιτάζω αν ταιριάζουν μεταξύ τους ούτε αν με κολακεύουν η όχι.Δεν με νοιάζει.Δεν πρέπει να με νοιάζει.Μόλις τελειώνω παίρνω ξανά στα χέρια μου τα βιβλία μου και περνώντας από τον καθρέπτη ανακατεύω τα μαλλιά μου και τα κάνω ακόμη πιο ατίθασα από οτι ήταν πριν λίγο.
YOU ARE READING
Τολμάς;
FanfictionΟ Σέθ Στάιλερ είναι ο γιός του μεγαλύτερου ρόκ τραγουδιστή που υπήρξε ποτέ, του Ντάνι Στάιλερ.Τίποτα όμως στην ζωή του δεν είναι τόσο ωραίο όσο φαίνεται.Όταν ο πατέρας του στέλνει τον Σέθ σε ένα απο τα ακριβότερα κολέγια, εκείνος έρχεται αντιμέτωπος...