Μέρος 16

2.9K 259 36
                                    

<<Είμαι έξω από το κολέγιο.>>
Ακούω την Λάουρα να λέει από την άλλη άκρη της γραμμής. 

Πετάγομαι από την καρέκλα μου.<<Θα σε βρω στην είσοδο.>>της απαντάω και κλείνω το τηλέφωνο.
<<Μη μου πεις...>>λέει η Άλις κοιτώντας με, με τα μάτια της ορθάνοιχτα.
<<Είναι εδώ.>>την πληροφορώ και βγαίνουμε και οι δύο από
 την τραπεζαρία.
Μάλλον η μοίρα μου παίζει ένα πολύ άσχημο παιχνίδι που δεν έχει καθόλου πλάκα.Αυτή  ήταν η πιο ακατάλληλη στιγμή για να εμφανιστεί η Λάουρα,και όμως το έκανε.

<<Είναι η τέλεια ευκαιρία!Θα της μιλήσεις τώρα.>>μου ξεφουρνίζει ενώ περπατάμε.
<<Δεν έχω να της πω τίποτα.>>λέω και αποφεύγω να την κοιτάξω.
Εκείνη με αρπάζει από την μπλούζα και με σταματάει.

<<Είσαι σίγουρος;>>με ρωτάει και το βλέμμα της πετάει σπίθες.
<<Πάμε,θα περιμένει.>>της λέω και αρχίζω πάλι να περπατάω ενώ εκείνη τρέχει πίσω μου.
<<Σέθ!Δεν μπορείς να το κάνεις αυτό στη Λάουρα!>>
Φτάνω στην είσοδο του κολεγίου και την βλέπω να με περιμένει.Όταν συνειδητοποιει πως την πλησιάζω με την Άλις η έκφραση της σκληραίνει,αλλά μόνο για μερικά δευτερόλεπτα.
<<Σεθ!>>φωνάζει και τρέχει κοντά μου.Πέφτει στην αγκαλιά μου και με σφίγγει.<<Τρόμαξα με αυτό που έμαθα αγάπη μου.Ήρθα όσο πιο γρήγορα μπόρεσα.>>λέει χωρίς να με αφήσει.
<<Δεν ήταν και τόσο σοβαρό,είμαι μια χαρά.>>της λέω.
<<Ήθελα να το δω με τα μάτια μου.>>μου  απαντάει και με φιλάει.
Η Άλις ξαφνικά ξεροβήχει. Η Λάουρα ξεκολλάει από επάνω μου  και στρέφει επιτέλους την προσοχή της σε αυτήν.

<<Γειά σου Άλις,με συγχωρείς δεν σε πρόσεξα.>>της πετάει.
<<Ω προς θεού δεν πειράζει.>>απαντάει η Άλις και θα ορκιζόμουν πως το ύφος της έχει μια δόση ειρωνείας.
<<Περιμένει έξω ο σοφέρ του πατέρα μου;>>την ρωτάω σε μια απεγνωσμένη προσπάθεια να μάθω πότε σκοπεύει να φύγει ωστέ να μπορέσω να ξεκαθαρίσω τα πράγματα με τον Κρίστιαν.
<<Όχι του είπα να φύγει.Θα μείνω μαζί σου σήμερα.Ζήτησα ήδη άδεια από τον Κύριο Μπάρνει και μου το επέτρεψε κατευθείαν!>>με πληροφορεί.
Μένω κοκαλωμένος χωρίς να ξέρω τι να πω.
<<Τέλεια!Τότε γιατί δεν βγαίνουμε όλοι μαζί το βράδυ;Ε Σέθ;Εγώ εσύ η Λάουρα και ο Κρίστιαν.Θα σου κάνει καλό.>>πετάγεται η Άλις κοιτώντας με στα μάτια.
Τι στο διάολο προσπαθεί να κάνει;Να βγούμε όλοι μαζί;Λες και τα πράγματα δεν ήταν ήδη αρκετά μπλεγμένα.Βέβαια από την άλλη με αυτό τον τρόπο θα απέφευγα να μείνω μόνος με την Λάουρα ή τουλάχιστον θα κέρδιζα χρόνο.

Τολμάς;Where stories live. Discover now