6.Bölüm

5.1K 296 25
                                    

"Burada boş boş duracağımıza bir şeyler yapalım."dedi Joseph "Kağıt oynamak ister misin?"

Bu iyi bir fikirdi, biz kağıt oynarken yağmur da dinmiş olurdu. Joseph oyun kağıtlarını aradı ama bulamadı bir türlü. Küçüklüğünde burada bir deste oyun kağıdı gördüğüne emindi oysa.

"Şansımız yokmuş."dedi sonunda "Ya ben yanlış hatırlıyorum ya da çok iyi bir yere kaldırılmış."

"Madem bir şey bulamıyoruz biz de yağmuru seyrederiz."dedim. "Manzaraya baksana ne kadar güzel, konuşmazsak sesini de duyabiliriz."

Böylece ikimiz de konuşmadan yağmuru dinledik ve seyrettik. Ses o kadar güzeldeki... Neden sonra

"Senin bu huyuna hayranım."dedi Joseph "Bulunduğun andan bir şey türetebiliyorsun."

"İspanya'da yapacak başka bir şeyim yoktu. Bu tür durumlarda andan yararlanmayı öğrendim."

"İspanya'da mutluydun diye biliyordum."

"Bazen evet bazen hayır... Bu konu hakkında daha fazla konuşmak istemiyorum."

Hava kararmaya başladığında sağanak hala devam ediyordu.

"Anlaşılan burada kalacağız."dedi Joseph. "Yalnız ufak bir sorun var."

"Nedir?"zaten burada kalmamız yeterince sorun değilmiş gibi...

"Bu evde tek yatak var."

"Yani?"Sorumu sorar sormaz Joseph'in ne demek istediğini anlamıştım "Bu mümkün değil!"dedim hemen " Hayır unut bunu!"

"Bak ikimiz de koltukta yatamayız çünkü çok darlar, illaki düşeriz."

"Umurumda değil. Gerekirse sandalyede uyurum."

"Sandalyede ben uyurum."diye iç çekti Joseph

"Harika."

"Sana nevresimlerin yerini göstereyim."

Uyuduğumda bunun hiç de harika olmadığını fark ettim. Ben rahat yatakta yatarken Joseph'in sandalye tepesinde uyumasından rahatsız olmuştum.Yataktan çıkıp salona gittim, Joseph de uyumamıştı

"Carmen saat gece yarısını geçti."dedi beni görünce "Bir şey mi oldu?"

"Sandalyede uyumana razı olamadım. Yatakta yatabilirsin."

"Tanrıya şükür Baronesin insafına geldik."diye gülümsedi Joseph "O zaman ben yatıyorum yoksa ayakta uyuyacağım."

Yatağa girdiğimizde hemen arkamı dönüp uyudum. Joseph de aynısı yapmıştı. Vicdanımdaki rahatlamayla hemen uyumuşum.

Sabah uyandığımda Joseph bir koluyla beni sarmış uyuyordu. Kolunu kaldırıp yataktan çıkmayı denedim ama bu beni daha çok sarıp kendisine çekmesine neden oldu.Ben de hafifçe yüzüne üfledim, huylanırsa yüzünü kaşımak için kolunu kaldırır diye düşünmüştüm.Bu da uyanmasını sağladı.

"Günaydın."dedi gülümseyip "Uyandırma tekniğin ilginçmiş.Gerçi ben öpücüğü tercih ederim ama..."

"Çok komik."diye mırıldandım "Hem ben seni uyandırmak istememiştim. Kolunu kaldırmaya çalışıyordum."Joseph hala bana gülümseyip bakıyordu "Ne var?"dedim elimde olmadan gülümseyip "Sabah kalkınca komik göründüğümü biliyorum da bu kadarını düşünmemiştim."

Geçmişten GelenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin