17.Bölüm

2.4K 180 3
                                    

Sinyor Serventes bana sarılıp

"Şükürler olsun."dedi

Daha şoku atlamamıştım ve titriyordum.Sinyor Serventes

"Bunun için özür dilerim ama doktorun yanında bunu devam ettirsek iyi olur."diye fısıldadı

Hafifçe başımı salladım haklıydı, doktora aslında evli olmadığımı söyleyemezdim ve bu durumu bilen biri olarak Sinyor bana yardımcı olabilirdi.

"Madam artık kendinize daha da dikkat etmelisiniz."dedi doktor "Size yemenizi tavsiye ettiğim yiyeceklerin listesini vereceğim onları yerseniz size ve bebeğinize faydalı olur.İki hafta sonra da kontrole gelin."

Doktor kağıda bir şeyler yazıp bana uzattı, bebek haberine sevindiği belliydi.Başkalarının mutluluğundan mutu olmak bu olsa gerek.Kağıdı alınca dışarı çıktık, bebeğimin olacağını öğrendiğimden beri kendimi nasıl hissetmem gerektiğini bilmiyordum.Mutluluğumu bir kenara koyarsam korkuyordum, bebeğimin doğacağı toplum ona acımasız davranacaktı muhtemelen.Yani kısa zamanda bir çözüm yolu bulamazsam...Elimi karnıma götürdüm, bebeğimi ne pahasına olursa olsun koruyacaktım, bebeğimin bunu hissetmesini istiyordum.

"Barones tebrik ederim." dedi Sinyor faytona bindiğimizde "Bunu babasına söylemeyi düşünüyor musunuz?"

"Bilmemesi daha iyi olur."diye iç çektim "Zaten yeterince kalbini kırdım, benden dolayı bir duygu karmaşası daha yaşamasını istemiyorum."

"Hanımefendi eğer bunu sonradan öğrenirse korktuğunuz olur gibi geliyor bana."

"Sinyor ben ne yaptığımı biliyorum,şimdi eve gide kadar iş hakkında konuşsak benim için daha iyi olacak.Lord York'tan haber aldınız mı? Eşyalar iki gün sonra yola çıkacak biliyorsunuz."

"Evet, onlar da gerekli hazırlıklarını yapmışlar eşyaları bekliyorlarmış."

"Harika."

"Ve size sevineceğinizi düşündüğüm bir haberim var. İspanya'daki bir tanıdığım Dük Tell ile bir işe başlamak üzereymiş ama sizden bahsedince sizinle de iş yapabileceğini söyledi, Dük yerine sizinle anlaşma yapabilir."

"Siz ciddi misiniz?"diye gülümsedim "Bu çok güzel bir haber Sinyor, arkadaşınızla en kısa zamanda görüşmek isterim."

"Yakın zamanda Fransa'ya gelecek o zaman görüşmenizi sağlarım."

Bir süre sessizce oturduk, fayton şatoya yaklaşırken

"Bebek hakkında ne hissediyorsunuz?"diye sordu Sinyor Serventes, bakışlarından beni gerçekten dinlemek istediği belliydi

"Bilmiyorum."diye iç çektim "Aslında mutluyum ve heyecanlıyım ama korkuyorum da."

"Barones ben her zaman yanınızda olacağım, korkmayın lütfen."

"Siz sahip olduğum en iyi arkadaşlardansınız."dedim elini sıkıp "Peki siz? Siz kardeşiniz ve yiyeniz için ne hissediyorsunuz?"

"Ailemden sadece ikisi kalmıştı şimdi sadece biri yanımda.Veronica için bir şey belli etmemeye çalışıyorum bu her geçen gün daha da zor oluyor."

"İsterseniz Veronica bu gece ve yarın bende kalsın siz de kısa bir süre de olsa istediğiniz gibi yasınızı tutun."

"Minnettar olurum."

Geçmişten GelenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin