2. Oficiálně jsem mohla říct, že všichni ví, že jsem panna.

5.4K 365 17
                                    

° Kapitola Dvě °

Když jsem byla ve druhé třídě, naučila jsem se dvě věci: první, že mraky nebyly z gumových medvídků- já vím, škoda, že?- a druhá, že Laura absolutně zbožňovala medová lízátka. Klidně by se se mnou podělila o své kalhotky, ale ne o svá medová lízátka; tolik je milovala. Mimochodem, to byl jen příklad; nemyslím si, že by se kdokoliv dělil o spodní prádlo, to je nechutné.

Nicméně, Lau tyhle lízátka prostě milovala. Já osobně jsem je neměla ráda. Chutnaly jako nějaké léky. Samozřejmě, že to jsem jí nikdy neřekla. Nechtěla jsem, aby mi vrazila jednu mezi oči. Lau vypadala jako bezbranná dívka, ale rozhodně věděla, jak rozdávat rány. To jsem se naučila, když jsme byly v sedmé třídě, ale to je zase jiný příběh.

Důležité je, že jsme teď stáli uprostřed cesty, protože moje drahá nejlepší kamarádka si všimla malého obchodu, kde prodávali med a všechny možné druhy produktů z něho vyráběné: sušenky, bonbóny, chleba a samozřejmě lízátka. Sedla jsem si na kapotu auta a snažila se být trpělivá.

"Pohni si!" zakřičela jsem na ni a sledovala, jak piští před výběrem medových lízátek, které tam měli. Umírala jsem touhou vidět konečně svého přítele. Byly to dva týdny, DVA zpropadené týdny. Takže mě omluvte, pokud jsem byla maličko netrpělivá. Jason se opíral o auto vedle mě.

"Nechápu, co jí na tom tak chutná," řekl a zakroutil hlavou. "Mně se z nich chce zvracet."

"To před ní nikdy nevyslovuj. Zabila by tě," řekla jsem s vážným výrazem.

Jason se uchechtl. "Díky za varování. Takže," začal a odrazil se od auta. "Jak se ti líbí naše překvápko?" usmála jsem se na něj.

"Jo, ale bylo by super, kdybychom už v River Townu byli."

"Ty ho máš opravdu ráda, že?" vyslovil to, co bylo očividné.

Povzdychla jsem si "Není to dost vidět?" přikývl.

"Jestli ti ublíží-"

Přerušila jsem ho. "Nakopeš mu zadek a postaráš se, aby byl sterilní, já vím," pamatovala jsem si jeho slova velmi jasně. Jason se na mě sladce usmál.

"Správně. Možná je vyšší a silnější, ale já jsem zuřivý lev," ujistil mě a bouchl se pěstí do hrudi. Zasmála jsem se.

"Mně teda nepřipadáš jako lev," zvedl jedno obočí. "Spíš jako kotě."

"Kotě?" Jason zněl ublíženě "Au! Ranila jsi mou mužskou pýchu," sevřel si dramaticky hruď. Mohla jsem se potrhat smíchy, když jsem za námi uslyšela klakson. Velmi dobře známé auto zastavilo vedle Jasonova.

"Podívejme se, koho to tu máme," pozdravil Shane a vyklonil se z okýnka. Neviděla jsem ho od té události u Evana. Vypadal jako obvykle sexy, měl na sobě bílé tričko bez rukávů. Rozcuchané blonďaté vlasy mu propůjčovaly jeho neupravený zjev, který měl tak rád. Na nose měl sluneční brýle. Abych byla upřímná, vypadal jako nějaký model Abercrombie. To mě donutilo přemýšlet, proč by měl mít zájem o mně. Já byla průměrná. 'Tvůj přítel je ještě víc sexy' připomnělo mi moje podvědomí. To teda, to má pravdu. Můj přítel... v duchu jsem si povzdychla.

"Čau Blbiote," pozdravila jsem ho a zkřížila ruce na prsou.

Ušklíbl se na mě a sundal si sluneční brýle. "Okouzlující jako obvykle, Jonesová," jeho oříškově hnědé oči mi nestydatě klouzaly po těle. Věnovala jsem mu 'To jako vážně?' pohled. Opravdu si mě takhle otevřeně prohlížel?

"Blbiot?" Jason nám skočil do řeči a plácl si se Shanem.

"Kombinace me-"

"To je tajemství," přerušil mě Shane. "Že mimoňku?" ztuhla jsem.

Dospívání (pokračování LPW)Kde žijí příběhy. Začni objevovat