20. Co děláte takhle pozdě v mém pokoji pane?

4.3K 376 14
                                    




Zívání.

Zírání do stropu.

Znovu zívání.

Ležela jsem na zádech a nevypadalo to, že by mě měl v nejbližší době navštívit spánek. I když jsem byla po té dlouhé noci unavená, nemohla jsem usnout. V hlavě mi vířila spousta myšlenek, vypadalo to na nekonečný cyklus.

V mysli mi vyskakovaly vzpomínky na divná dvojčata Sullivanovy, na neznámého, od kterého mi chodily smsky, na situaci s Lau a Jasonem a končeně na Evana a jak šťastný ten večer vypadal.

Zajímalo by mě, co zrovna teď dělá...

Přetočila jsem se na bok a podívala se ven z okna. Studený vítr si pohrával se záclonami. Na chvíli jsem se v mysli vrátila do minulosti. Vzpomněla jsem si na Evanovy zprávy na wattpadu, jeho smsky, telefony, hovory na skypu a konečně na naše setkání.

Sexy, záhadný temný básník.

Usmála jsem se a zavřela oči. Byly to tři měsíce, co jsme byli s Evanem oficiálně spolu, ale připadalo mi to jako mnohem dýl. Donutit Evana, aby se mi otevřel, bylo těžké a únavné, ale bože, stálo to za každičkou sekundu. V mysli se mi vybavil jeho úsměv a uklidnil mě.

Miluju jeho ďolíčky.

Pomyslela jsem si zasněně. Mobil mi zavrněl pod polštářem. Vytáhla jsem ho a displej mě na chvíli oslepil. Byla to zpráva.

Od: Evan <3

Jsi vzhůru?

Usmívala jsem se jako idiot a naťukala odpověď.

Možná, proč?

On: Nemůžu usnout.

Já: Tady to samé :(

On: Jakto? Nemůžeš usnout beze mě? ;)

Já: Mohla bych říct to samé :)

On: Dobrá trefa. Co děláš?

Já: Zírám z okna. Ty?

On: Přemýšlím, že bych se vykradl do tvého pokoje.

Já: :O Nepřípustné chování, pane Woodsi!

On: Omluvte mne milady, ale abych našel mír a klid, musím vás ještě dnes vidět.

Já: Je tohle tvůj poetický způsob jak říct, že se chceš dnes v noci muchlovat?

On: Možná ;)

Zahihňala jsem se.

Já: Nevím...

On: Necháš mě žadonit?

Já: Možná? Ty nejlepší věci v životě nikdy nejsou zadarmo.

On: Já vím. Proto jsem ochotný riskovat kvůli tobě svůj život.

Zamračila jsem se.

Já: Cože?

On: Počkej na mě. Neusni.

Já: Evane, co myslíš tím riskovat život?

Žádná odpověď.

Uslyšela jsem zvenku nějaký hluk a rychle vyskočila na nohy. Noční košile, co jsem měla na sobě, se mi shrnula ke kolenům, jak jsem zamířila k oknu a rozhrnula závěsy. Přes sklo jsem jako v hororu sledovala, jak Evan leze nahoru. Co to sakra dělá? Vyděšeně jsem se vyklonila z okna.

"Evane!" zašeptala jsem. "Co to sakra děláš?"

Evan vzhlédl a pevně se přitom držel. "Riskuju kvůli tobě svůj život."

Dospívání (pokračování LPW)Kde žijí příběhy. Začni objevovat