Prokrastinace je skvělá věc aneb co dělat jiného, než se učit na zkouškové- přece pokračovat v dospívání!! Tak si užijte další dlooouhou část :))
*
Já osobně jsem milovala rodinná setkání.
I když jsme s mamkou rodinu moc často nenavštěvovaly, byli jsme si blízcí. Snažili jsme se co nejvíc zůstávat v kontaktu. A samozřejmě jsme se navštěvovali o Vánocích a podobných svátcích. Naše rodina je příšerně velká, mamka má čtyři sestry a pět bratrů, tím pádem mám já kupu bratranců a sestřenic. Někdy se s nimi cítím jako outsider, ale jsou to milí lidé.
Rodina je rodina, ať se děje cokoliv.
Co jsem milovala na rodinných setkáních nejvíc byl ten pocit sounáležitosti, který cítíte, když tam jste. Jste obklopeni lidmi, se kterými sdílíte stejnou krevní linii, stejné předky, a se kterými jste si prošli všemi špatnými věcmi dohromady- jako třeba když onemocněl můj dědeček a umřel- všichni jsme stáli při sobě, když se to stalo. Překvapovalo mě, jak blízká si byla mamka se svými sourozenci.
Upřímně, taky bych chtěla mít nějaké sourozence. Být jedináček vede k osamělosti a smutku. Záviděla jsem všem svým sestřenicím a bratrancům, protože si měli s kým hrát, zatímco já byla sama doma a čekala na mamku, až se vrátí z práce. Nechápejte mě špatně, mamka je skvělá a je to ten nejsilnější, nejodvážnější člověk, kterého jsem kdy potkala. Obdivovala jsem ji, opravdu. Jen jsem si přála, aby tu bylo další dítě, se kterým bych si mohla hrát a kterého bych mohla milovat. Další lidskou bytost, která by mi dělala společnost.
Začala jsem pociťovat dychtivost, když jsme se blížili k domu Evanových rodičů. Jak už jsem řekla, milovala jsem rodinná setkání.
Můj přítel?
No, to byl jiný příběh.
Evan nevypadal ani trochu nadšeně, a já ho nemohla vinit.
Po tom, co jsem zrudla jako rajče, když mi pochválil, jak exoticky vypadám, se v tichosti soustředil na řízení. Volant svíral tak pevně, že mu klouby na rukou úplně zbělely. To ale neodvedlo pozornost od toho, abych ho okukovala. Můj sexy přítel vypadal úžasně. Evan vypadal sexy v normálním oblečení, představte si, jak ďábelsky krásný musel vypadat v obleku.
Byl neskutečně sexy.
Oblek měl tmavě modrý s kravatou stejné barvy. Jeho obvykle rozcuchané vlasy byly perfektně naaranžované pomocí gelu, vypadal starší a zkušenější. Jeho tetování mu vykukovalo z límce na krku.
Bože, dokonce i jeho krk byl sexy.
Rty měl stažené do úzké linky, když jsme zastavili na červenou.
"Evane," oslovila jsme ho jemně. Podíval se na mě, čekal, až budu pokračovat. "To já bych měla být nervózní ze setkání s tvými prarodiči, ne ty," zavtipkovala jsem a snažila se mu zlepšit náladu.
Věnoval mi nejistý úsměv. "Já vím, to jen..." oči měl zpátky na silnici, když se rozsvítilo zelené světlo. "Už jsem je dlouho neviděl, to je všechno."
"Všechno bude dobré," ujistila jsem ho a natáhla ruku, abych se dotkla jeho krku, zatímco řídil. "Jsem tady s tebou, pamatuješ?"
Mrkl na mě. "Jsem opravdu rád, že tu jsi," naklonil se blíž k mé ruce. "Pokračuj v tom."
Uchechtla jsem se a masírovala mu krk. "Myslela jsem, že jsem špatná masérka," řekla jsem a vzpomněla si na jiný den, když jsem se ho snažila namasírovat a on mi řekl, ať přestanu, protože mi to nešlo.
ČTEŠ
Dospívání (pokračování LPW)
Teen Fiction"Chci dospět" Říkali jste si tohle, když jste byly dětmi? Vím, že já ano. Litovali jste v některém momentě vašeho života, že dospíváte? Přáli jste si, abyste mohli být zase bezstarostné děti? Vím, že ano. To přece každý. Čím víc dospíváte, tím větší...