Dospívání
Kapitola 5
Snad nikdy jsem ještě nebyla tak neklidná, když jsem čekala na zvonek nebo na zaklepání. Pochodovala jsem po obýváku a nervózně si kousala nehty. Evan byl natáhlý na gauči a usrkávál svou kávu. Nevypadal tak znepokojeně jako já, spíš bezstarostně. Ale nemohla jsem ho vinit. Neměl ponětí, co mohli ti dva opilci způsobit.
"Přestaň takhle pochodovat, Jules," začal a položil hrníček na malý stolek vedle pohovky. "Určitě jsou v pohodě."
"Jo, já vím, že jsou v pohodě," řekla jsem pichlavě. Nebylo to jejich zdraví, co mě trápilo. Byly to jejich velké nevymáchané pusy. Evan se na mě zamračil, jeho roztomilé obočí se skoro dotýkalo. Vypadal tak roztomile, když tohle dělal.
"Tak proč jsi tak netrpělivá?"
"Já-" přerušil mě zvonek. Ve vteřině jsem vyskočila na nohy a šla otevřít dveře.
"Julie!" Jason byl první, kterého jsem viděla. Jordan stál vedle něj a držel ho kolem pasu. Vypadalo to, jako by můj nejlepší kamarád ani nemohl sám chodit. Říct, že vypadal zřízeně, bylo slabé slovo. Oblečení měl celé zmačkané a oči úplně rudé. "Tolik jsi mi chyběla!" pustil Jordana a zamířil ke mně. Jen jsem tam tak stála, jak kolem mě omotal paže. Smrděl alkoholem a potem. Řeknu vám, to není dobrá kombinace. Odtáhl se a držel mě za ramena, aby nevrávoral. "Ty jsi moje nejlepší kamarádka na světě, víš to že?" snažil se na mě sladce usmát, ale vypadalo to spíš jako děsivý úsměv sériového vraha.
"Já vím," vrátila jsem mu úsměv. Jordan se pozdravil s Evanem, zatímco já se snažila, aby Jason nespadl.
"Ty znáš všechna moje tajemství," zašeptal Jason tajemně. Jordan vyšel ven, pravděpodobně aby vzal druhého opilce dovnitř. Ve dveřích se objevila Laura, vypadala vyčerpaně.
"Pff! Myslela jsem, že to nezvládneme," řekla a vešla dovnitř. "Ahoj," usmála se na Evana, který se teď opíral o stěnu. "Díky, že nás u sebe necháš přespat, zase," rozpačitě zdůraznila to poslední slovo.
Evan se na ni usmál. "Bez problému."
"Přestávka skončila!" Shane vešel dovnitř a kolébal se ze strany na stranu. V ruce držel láhev vodky. Vypadal ještě hůř než Jason. Oblečení měl potrhané a v obličeji se mu začal objevovat monokl. Spodní ret měl roztržený. Nevypadal ale, že by mu to vadilo. "Konečně jsem tady lidi. Párty může začít!"
Laura obrátila oči v sloup a zavřela dveře. "Já myslím, že párty už skončila, Shane."
Shane zakroutil hlavou. "Ani náhodou! Ou," jeho hnědé oči přistály na mně a celý jeho obličej se rozzářil. Zubil se jako blázen. "Podívejme, kdo je tady," zamířil ke mně. Nervózně jsem mrkla na Evana, který sledoval celou situaci v tichosti.
"Ahoj," zamávala jsem na něj, ale jen se přibližoval. Naštěstí se mu Jason postavil do cesty.
"Chlape! Chyběl jsi mi sakra!" řekl Jason a pevně Shana objal. Shane ho objal taky. Zamračila jsem se. Odkdy si byli tihle dva tak blízcí?
"Ty mně taky kámo!" odpověděl Shane a odtáhl se. "Na, napij se," nabídl Jasonovi láhev, a ten se užuž chtěl napít, když mezi ně vstoupila Laura a vytrhla Shanovi láhev z rukou. "Hej!" protestoval.
"Myslím, že vy dva už jste měli dost," řekla a založila si ruce v bok.
Jason na ni zíral, v očích touhu. "Líbí se mi, když je tak panovačná, kámo," napůl zašeptal Shanovi. Slyšeli jsme to všichni. Jordan se zamračil.
ČTEŠ
Dospívání (pokračování LPW)
Fiksi Remaja"Chci dospět" Říkali jste si tohle, když jste byly dětmi? Vím, že já ano. Litovali jste v některém momentě vašeho života, že dospíváte? Přáli jste si, abyste mohli být zase bezstarostné děti? Vím, že ano. To přece každý. Čím víc dospíváte, tím větší...