"Měla bych se jít podívat, kdo to je," vyběhla jsem z obýváku a zamířila ke dveřím.
Když jsem se dotkla kliky, uvědomila jsem si, že jsme nikoho dalšího nečekali. Všichni byli tady, tak kdo v téhle sněhové vánici klepal na dveře?
Srdce mi poskočilo z možnosti, že by na druhé straně dveří byl Evan. Mohl to být on? Možná přijel vyzvednout Helen nebo tak něco.
Otevřela jsem dveře, abych uviděla...
"Nadio," zamumlala jsem překvapeně.
Byly to už dva týdny...
**
**
"No tak, Jules, tancuj!"
"Jo, teď to nevzdávej!"
"Musíme to vyhrát!"
To byla povzbuzující slova mých drahých kamarádů.
Co se dělo?
Hráli jsme pravdu nebo výzvu a tak nějak jsme skončili u taneční soutěže. Alkohol dokáže dělat divy.
Bylo to kluci proti holkám a kluci překvapivě vyhrávali.
A bylo to asi hodně zapříčiněné tím, že Lau nemohla ani pořádně stát a Helen tančila tak plaše, že nám vyhrála ne víc než jeden bod.
Kdo byli porotci?
No, to vás pobaví: Nash a Nadia Sullivanovi, ano, moji drazí nevlastní sourozenci. Ukázali se tady asi před hodinou, jako by se nic nedělo. Jako by na mě před týdnem Nash nevybalil tu bombu se sourozenci. Nemluvili o tom a já jsem ráda předstírala, že se nic nezměnilo a nic se nestalo. Byla jsem s tím v pohodě, a víte proč?
Protože jsem byla tak trochu opilá.
Znova, alkohol dokáže dělat divy.
"Noták, Jules. Zachraň tým!" povzbuzovala mě Nadia a usmála se na mě.
Shane se na ni zamračil. "Hej, ty jsi porotce. Nemáš nikoho povzbuzovat."
Nadia na něj vyplázla jazyk. "Smiř se s tím."
Zasténala jsem. "Proč to musím být já?"
Lau škytla a ukázala na sebe a Helen. "Protože my jsme to obě zkoušely a podělaly jsme to."
"To ty jsi tady tanečnice Lau. Dokonce chodíš do tanečního kroužku."
Lau se na mě omluvně usmála. "Já vím, ale nemůžu ani rovně stát. Musíš nás zachránit."
Shane a Jordan si plácli. "Nemůžou nás porazit." Shane ukázal na své tělo.
Obrátila jsem oči v sloup. "Jseš tak namyšlený."
"A ty seš zbabělec," odpověděl Shane.
"Oouu!" zakřičel Jordan. "Dostal tě!"
Zamračila jsem se na Shana a chtěla mu ukázat, že se plete. Nebyla jsem zbabělec. Shanův výraz byl směsicí pobavení a výzvy. Nemyslel si, že bych to mohla zvládnout, byl opravdu přesvědčený, že vycouvám.
Jason si založil ruce na prsou. "Tak budeš tancovat nebo co? Musím začít oslavovat naše vítězství."
Shane se přidal. "Měly by to vzdát. Nemyslím si, že by zvládla nasbírat pět bodů."
Zvedla jsem obočí. "A to jako proč?"
Shane pokrčil rameny. "Už jsem ti to řekl. Jsi zbabělec."
ČTEŠ
Dospívání (pokračování LPW)
Ficção Adolescente"Chci dospět" Říkali jste si tohle, když jste byly dětmi? Vím, že já ano. Litovali jste v některém momentě vašeho života, že dospíváte? Přáli jste si, abyste mohli být zase bezstarostné děti? Vím, že ano. To přece každý. Čím víc dospíváte, tím větší...