anunț

247 19 20
                                    

wow, nu am mai scris de mult pe aici, voiam chiar să nu o mai fac, pentru că am realizat că eu şi scrisul nu suntem chiar cei mai buni prieteni şi nu prea aş avea ce căuta pe aici; dar având în vedere faptul că în ultimele 2 luni -de când nu am mai scris- au mai apărut păreri şi cereri de a posta un nou capitol, o voi face. deja m-am apucat de un nou capitol şi sper să îl postez până începe şcoala.

există un al doilea motiv pentru care nu am mai postat: m-am distanțat de personajele acestei cărți. dacă mai țineți minte, în vreo 2 capitole pomeneam de un prieten mort al helenei, niall. aveam de gând să îl readuc cumva printre cei vii şi să îl includ în carte, însă nu o voi mai face acum. de când toată agitația cu zayn şi plecatul din trupă m-am depărtat şi eu de ei. pot spune că încă am un mic crush pentru zayn, arată prea bine plus că m-am ataşat mult de el, având în vedere că este în 90% din cazuri protagonistul lucrărilor mele.

nici pe jade nu o voi schimba din rolul helenei, doar că va schimba ea un mic amănunt la persoana ei.

de asemenea, cum v-am obişnuit, un nou personaj aşteaptă să apară. iar în maxim 5 capitole va lua cu siguranță parte la acțiune.

marco -ultimul personaj introdus- o să fie multă vreme în centrul atenției. nu ştiu dacă voi povesti din perspectiva lui, dar prin intermediul helenei veți descoperi multe despre trecutul lui şi genul lui social de persoană.

multe surprize în rock my dna, chiar multe. îmi voi organiza cumva timpul de la liceu şi voi încerca să postez la 2 săptămâni câte un capitol nou, desigur dacă mai am pentru cine. DE ACEEA VREAU CA LA ACEST NON-CAPITOL SĂ ÎMI LĂSAȚI CÂTE UN COMENTARIU. să văd şi eu cam pentru câte persoane aş mai scrie. sper să am pentru cine, chiar sper.

vă iubesc mult şi mult succes în noul an şcolar! sper că v-ați distrat în vacanță, eu am profitat la maximum de ea, fericită că am scăpat de examene şi am intrat la liceul și profilul dorit. dacă această carte are și cititori noi pe treptele liceului, vă urez mult succes și să vă integrați repede şi ușor, iar cartea mea să vă arate câtuși de puțin cum trebuie să fii la liceu. (vedeți și voi din caracterele lui zayn şi helenei). ;)

ne revedem curând la un nou capitol!

Rock My DNA I. AttractionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum