n/a: ce părere aveți de noua copertă? o las, sau o schimb cu cea pe care o aveam înainte?
apropo, încă nu m-am hotărât în legătură cu rolul principal feminin. adică ce actriță să o joace pe helena, deci cutiuța pentru sugestii încă este deschisă.
lectură plăcută.
Capitolul 19
Capcană de DemonMă trezesc cu o durere de cap insuportabilă, reuşind cu greu să îmi deschid ochii pentru a analiza ce se află în jurul meu. Observ că sunt într-o cameră dezordonată, specifică lui Damon. Pereții au o culoare ştearsă de bej, iar podeaua este făcută din beton, ceea ce mă duce cu gândul la posibilitatea de a mă afla într-un depozit - de obicei, în depozite oamenii nu se mai deranjează să pună parchet sau gresie pe jos şi lasă „podeaua” aşa. Îmi scutur capul, în speranța de a alunga amețeala de după somn, pentru a analiza mai bine lucrurile ce se află în cameră. Reuşesc să disting doar un birou mic, ros de şoareci în partea de jos, şi un scaun prăfuit în dreptul lui. Îmi dau ochii peste cap, încercând să mă ridic, abia acum dându-mi seama că sunt legată de un scaun.
— Te-a pus dracu' să vii aici, nu puteai să stai acasă, în siguranță, cu Zayn, nu? o voce mă mustră şi îmi întorc puțin capul, observând uşor bandana de pe capul şaten al lui Cody. Oftez, nerăspunzându-i pentru că ştiu că are dreptate. Trebuie să găsim o cale de a te scoate de aici, eşti în prea mare pericol. Continuă şi mă încrunt, plasându-mi privirea pe pânzele de păianjen din colțurile camerei.
— La ce te referi? Ce pericol? întreb şi simt cum se fâstâceşte şi agită pe scaunul din spatele meu.
— Damon a luat-o razna. Am vrut să îi repar nenorocita aia de maşină, ca să nu mai aşteptăm după Zayn, şi când m-a prins umblând la motorul prețios pur şi simplu a explodat de nervi. De aceea sunt eu aici, iar tu..., face o pauză ce mă enervează la culme, dându-i apoi un cot în spate pentru a spune mai repede. A spus că o să îți arate ce pățeşti dacă îi eşti infidelă şi ieşi cu un tocilar... ceea ce tu ai cam făcut. Vorbea cu unul dintre amicii lui şi cred că are de gând să ți-o tragă. Îmi muşc buza adânc atunci când Cody termină propoziția, înjurând în şoaptă.
— Adică să mă violeze. Este împotriva voinței mele şi deci se consideră viol. Nu o să îl las să facă asta, îl am la mână cu multe lucruri, rânjesc în sinea mea şi încerc să îmi cobor mâinile mai mult printre legăturile strânse puternic, pentru a-l elibera pe Cody. Haide, încearcă să îți tragi mâinile, spun trăgând de frânghii în aşa fel încât să îi ofer lui Cody puțin spațiu pentru a-şi elibera mâinile.
— Iubire..., aud vocea maniacă a lui Damon şi îmi întorc capul spre el, anulând planul de evadare. Se apropie de mine şi îşi pune o mână pe obrazul meu, frecându-l cu degetele-i mari. Nu mă mai bagi în seamă, întreabă rânjind atunci când vede că nu îi răspund, ci doar mă uit cu ură la el.
— Jegule, pronunț sacadat, iar el îşi ia mâna de pe obrazul meu, lipind-o apoi cu toată forța, făcând sunetul plesniturii să se audă cu ecou în capul meu. Te urăsc, şoptesc, ştiind că el m-a auzit, fapt pentru care se repede să-mi prindă obrajii în palma lui, strângând.
CITEȘTI
Rock My DNA I. Attraction
Fanfiction„Când el nu va mai fi optimist şi va înceta să mai spere că va fi bine, atunci toate îşi vor pierde echilibrul, aşa cum şi eu l-am pierdut pe el." Ei sunt doi demoni, unul pur, iar celălalt dominat de răutate pură; blocați în același iad, însă ținuț...