XXXIX. Moartea Demonului

148 14 1
                                    

Îi priveam pe cei doi cu o abia sesizabilă agitație în stomac. Simțeam că această înțelegere nu va aduce nimic bun, însă știam, de asemenea, că nu mă pot împotrivi. Zayn alesese. Era dreptul său pe care trebuia să îl respect, însă îmi puteam arăta dezacordul față de el.

- Zayn..., am încercat să îi atrag atenția, pronunțându-i numele cu o voce moale. Acțiunea mea nu dădu niciun rezultat. Zayn părea pierdut în ochii fratelui său în care încerca să găsească un nou plan.

- Loveşte-mă, vorbi Zayn, neluându-şi ochii de la Marco. Aici, a mai spus, arătând cu degetul spre ochiul său stâng.

Fără să am timp să spun ceva, pumnul lui Marco atinse dureros de tare zona indicată de Zayn, acesta lăsându-și capul într-o parte în timp ce printre buze îi zbură un geamăt.

Marco începu să râdă zgomotos, lucru ce mi-a atras atenția și m-a făcut să îmi încleștez pumnul, gata să îi servesc același meniu pe care i-l oferise el lui Zayn.

Însă chiar atunci, brunetul se uită la mine, parcă citindu-mi gândurile. Pumnul mi s-a înmuiat, iar el și-a concentrat din nou atenția pe Marco.

- Sper să se învinețească, a spus cu o voce neobișnuit de entuziasmată.

- La cât suflet a pus în pumnul ăla sigur asta se va întâmpla, am comentat, punându-mi mâinile în sân. Aşa cum mă asteptam, niciunul nu şi-a întors capul spre mine.

- Mergem la Matthew și îi spui că m-ai convins cu forța să fiu de partea voastră, Zayn spune, iar eu mă uit la pielea din jurul ochiului său. Zona se umfla, şi aparent, arcada îi era spartă. La naiba cu tine, Marco!

- Îmi pare rău că vă întrerup distracția, dar Matthew ştie că noi am fost cei care l-au răpit pe Marco. Cum se presupune că a ajuns să te bată și să te convingă să te alături lor, având în vedere că eu sunt aici şi în mod evident, sunt mult mai puternică decât Marco? Matthew nu e chiar atât de fraier ca să vă înghită găluşca.

Ambii frați m-au săgetat cu privirile pline de subînțeles. În timp ce Marco se abținea cu greu să nu îmi azvârle o serie de comentarii răutăcioase şi poate chiar şi un pumn, Zayn se gândea la gravitatea cuvintelor mele. Știa că am dreptate.

- Cheamă-l pe Cody aici. O să-i spunem lui Matthew că ne-a trădat şi l-a ajutat pe Marco ca să obțină mai multă putere. Pe asta sigur o s-o înghită.

- Deci se presupune că puştiul ăla m-a bătut pe mine? Tonul vocii mele creștea tot mai mult. Nici vorba! Sunt în stare să îi bat pe amândoi! Spun, şi îmi dau târziu seama că am luat-o prea personal.

- Nu şi după toate lucrurile prin care ai trecut în ultima vreme. Matthew sigur a văzut că nu ești în formă maximă, te-au capturat prea ușor, acolo, în luminişul nostru. Lasă-l să creadă asta. Accidentul, drumurile prin spitale, relația dintre noi... lasă-l să creadă că toate astea ți-au acaparat atenția, te-au slăbit mental şi nu mai poți să acționezi acum în felul tău măreț şi periculos. Te rog, Helena, cu fiecare propoziție se apropia mai mult de mine. Te rog, a spus, iar degetele lui mi-au mângâiat ușor obrazul, făcându-mă să cedez. Până la urmă, şi eu voiam să îl văd pe Matthew distrus odată pentru totdeauna. Puteam să intru în planul lor şi să le dau o mână de ajutor.

- Okay, cedez şi îmi cotrobăi prin buzunar în căutarea mobilului.

Mă întorc cu spatele, plimbându-mă acaparată de nervi de colo-colo. Aștept câteva momente, după care tonul calm al lui Cody se aude în difuzor.

- Cody, uite... Iar asta a fost. După ce am hotărât să îmi calc pe orgoliu şi să îmi ajut duşmanul în planul nebunesc de a-şi distruge tatăl, i-am povestit pe scurt lui Cody despre ce este vorba. Confuz, a acceptat să vină şi să se întâlnească cu noi. Încă nu știa prea multe despre Marco, dar avea încredere în mine şi în Zayn.

Rock My DNA I. AttractionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum