- La naiba şi cu legea asta!
- Hm?
Mi-am îndreptat privirea spre brunetul ce tocmai intrase în încăpere, înfăsurat de un prosop ce îi atârna pe coapse și îi punea în evidență corpul tonifiat la care a lucrat în ultimii trei ani. Arăta atât de bine.
- Nimic important, Adonis. Statul s-a gândit să mai scadă cu puțin limita de viteză, dar nu este o problemă ce nu poate fi trecută cu vederea. Am vorbit pe un ton liniștit, aruncând telecomanda din mână, pe covor. Vino, am ceva important să îți spun.
I-am urmărit expresia nedumerită a feței. Ştia că este cu adevărat ceva serios, şi puteam să jur că are de gând să izbucnească într-o manifestare a agitației. Totuși, trebuia să îi spun.
- Întâi de toate, calmează-te, i-am spus, indicându-i locul de lângă mine, pe canapea. Stai jos.
- Spune-mi mai repede.
Ştiam de ce era aşa de nerăbdător. Ştiam ce aşteaptă și ce își dorește să audă, însă i-am tăiat rapid ideea:
- Nu sunt însărcinată. Mi-am dat subtil ochii peste cap atunci când Zayn a oftat îndelung. Este vorba de Cody.
De la moartea lui Luke, cu toții am devenit mult mai apropiați, în special Zayn și Cody, care şi-au format o legătură atât de strânsă, încât uneori fac lucruri pe la spatele meu.
Brunetul s-a încruntat atunci când am adus vorba de prietenul său, însă nu a mai întrebat nimic, așteptând ca eu să continui.
- Vrea să înfieze un copil.
Cody nu a ținut prea mult timp doliu după Luke, fapt ce l-a dovedit relația pe care a făcut-o oficială la aproximativ o lună de la incident. Felicity este, cu adevărat, cea mai bună alegere a prietenului meu. Cei doi se aseamănă și ambii au părut grăbiți să se căsătorească și să își întemeieze o familie, însă Felicity a pierdut prima sarcină, iar de atunci, nu i-am mai auzit pe niciunul pomenind ceva de un copil.
- Cody vrea un copil? Nu mă așteptam la asta acum.
- Şi vrea să fim şi naşii copilului. Am spus, iar zâmbetul lui Zayn mi-a fost dovada că este încântat de idee.
- O s-o facem cu cel mai mare drag. A adăugat brunetul, furându-mi un sărut rapid. Atingerea lui m-a făcut, ca de fiecare dată să tremur subtil, însă el nu a observat acest detaliu. S-a ridicat rapid de lângă mine şi s-a dus să se îmbrace, cu siguranță dorind să mergem apoi la Cody şi Felicity.
*
- Esti un nenorocit, O'Brien! Nu pot să cred că nu am fost prima persoană care a aflat că vrei un copil! Sunt profund rănit. Zayn a început să dramatizeze imediat ce Cody ne-a poftit în casa lui. În ultimii ani, Zayn și-a conturat un caracter diferit față de ce cunoștea toată lumea. Şi-a dezvoltat în special simțul umorului și... talentul de a dramatiza peste măsură.
Cody a râs ușor la remarca ce i-a fost adresată, imediat compătimindu-şi prietenul, printr-o bătaie ușoară pe spate și niște scuze nu tocmai sincere.
Să îi văd atât de apropiați, și chiar atât de relaxați unul în preajma celuilalt, mi-e aproape imposibil de crezut. Amintirile de acum trei ani îmi stau bine întipărite în minte, așa cum le-am făcut cunoștință și reticența lui Zayn față de şaten. Uneori aș vrea să dau timpul înapoi. Să trăiesc aceleași momente, însă să gândesc așa cum o fac acum. Să nu mă mai arunc atât de des cu capul înainte, deși e un lucru amuzant, dar care te poate face să pierzi.
Mi-aş dori să nu fi pierdut nicio persoană atunci.
Moartea lui Luke nu ar fi avut loc dacă eu îl îndepărtam la timp, dacă nu îl înșelam pe Zayn și dacă mi-aş fi infrânat dorințele carnale. Cuvintele lui m-au dat peste cap. Felul în care mă înțelegea şi acea legătură imaginară pe care puteam jura că o aveam, au ajuns să ne distrugă. Pe el definitiv, iar pe mine parțial.
CITEȘTI
Rock My DNA I. Attraction
Fanfiction„Când el nu va mai fi optimist şi va înceta să mai spere că va fi bine, atunci toate îşi vor pierde echilibrul, aşa cum şi eu l-am pierdut pe el." Ei sunt doi demoni, unul pur, iar celălalt dominat de răutate pură; blocați în același iad, însă ținuț...