XVII. Încă un Înger

724 50 21
                                    

 ÎNTREBARE

aveți vreo idee pe cine să pun la cast pentru rolul helenei? 

nu o mai consider pe jade la fel de potrivită pentru rol, având în vedere că helena o să facă multe lucruri la care jade nici măcar nu s-ar gândi.

mă gândeam la selena gomez, dar și ea este la fel de „inocentă”.

VĂ ROG ALEGEȚI VOI. 

NU CONTEAZĂ PREA MULT VÂRSTA, DAR TOTUȘI SĂ FIE DE MAXIM 25 DE ANI.

SĂ FIE FRUM ȘI SĂ AIBĂ ACEL AER DE PERSOANĂ DURĂ.

PERICULOASĂ.

cmon, nu mă uit la filme/ seriale, deci nu prea le am cu actrițele. 

VĂ ROG.

MERCI.

citire plăcută. 

*oh, considerați că helena a mai avut amețeli din când în când în capitolele anterioare.*


                                             Capitolul 17
                                            Încă un Înger


...

Nu face asta, Zayn. Te rog, doar nu o face. 

Îmi îndrept privirea spre bruneta ce stă imobilizată sub mine. De unde îmi știe numele? Mă încrunt, însă nu îi dau atenție și continui să trag în jos materialul subțire al lenjeriei pe care îl poartă. Doar gândul că este a patra femeie cu care am de gând să mă distrez în seara asta mă excită mai mult decât o fac formele ei bine conturate. Observ că se zbate tot mai tare sub mine și rânjesc luând pachetul aproape gol de prezervative din blugii mei ce au ajuns imediat pe podeaua lucioasă a camerei de la etajul clubului în care mă aflu. Nu credeam vreodată că te poți simți atât de bine doar practicând lucruri noi. Surâd la gândul că partidele alături de atâtea femei care mai de care mai senxuale și sexy au ajuns un obicei pentru mine, nu mai este nicidecum un lucru „nou”.

Îmi presez bazinul peste al ei, penetrând spațiul îngust dintre picioarele ei cu brutalitate. Îmi mușc buza inferioară închizându-mi pentru scurt timp ochii. Este prima brunetă de care am parte, după ea. Nu am vrut să mai am vreun contact cu vreo brunetă de când am făcut dragoste cu singura persoană de care mă îndrăgostisem, dar care m-a lăsat. M-a lăsat pentru o javră de om care chiar și acum o joacă pe degete după bunul plac. Ajunsesem la nivelul în care mi-aș fi dat chiar și viața pentru ea. Era un înger demonic care a vrut ca eu să îl descopăr. Eu sunt cel care i-a văzut lacrimile, crizele de depresie, care o calma și o făcea să se simtă iubită, și știu prea bine asta. Mi-e atât de ciudă când mă gândesc că m-a lăsat. M-a lăsat. Mă iubea. Știu asta, mă iubea. Dar niciodată nu a știut ce a vrut cu adevărat. A preferat pericolul. Am devenit cine sunt acum, dar chiar și așa nu o mulțumeam. Nu reușeam să ating punctul ei sensibil care m-ar fi lipit de inima ei pentru totdeauna. Nu am fost suficient de bun pentru ea. Răutatea din mine nu a fost suficient de bună. 

Am lăsat-o mereu să facă ce vrea. Venea beată acasă. Venea pe jumătate dezbrăcată de mâini murdare ce voiau o singură seară cu ea. Venea chiar și drogată, iar eu nu făceam nimic altceva decât să am grijă de ea. Rare erau dățile când îi țineam morală. Mult prea rare. O lăsam să se joace cum vrea ea, sperând că într-o zi își va da seama că greșește și își va îndrepta pașii spre calea cea bună. 

Rock My DNA I. AttractionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum