V. Casa Demonului

1.7K 97 20
                                    

Capitolul V

Casa Demonului

Mi-am băgat rapid telefonul în buzunar, întorcându-mă pe călcâie pentru a mă întoarce în cameră. Am deschis larg uşa, surprinzându-le pe mama şi Emma vorbind degajat pe pat. M-am apropiat de scaunul de la birou, aşezându-mă, fiind atent la discuţia lor.

- Dragule, cine te-a sunat? Mama îşi îndreptă privirea spre mine, atrâgându-i atenţia şi Emmei.

- A fost doar un mesaj, mamă. Neimportant, am asigurat-o, încercând să fac să pară adevărată afirmaţia mea. A clătinat din cap, apoi a deschis gura pentru a mai spune ceva.

- Ea este acel prieten nou de care mi-ai spus? M-a întrebat, arătând spre Emma. Obrajii ei se făcură uşor roşiatici, la fel cum se întâmplă şi cu ai mei. Mi-am lăsat capul în jos, muşcându-mi buza adânc. Dacă spuneam "Da.", scăpam de o problemă, dacă negam, puteam pierde singura şansă oferită pentru a scăpa de explicaţiile în legătură cu acea seară.

- Da, mamă, despre ea era vorba, am răspuns tensionat, analizând reacţia mamei cât şi pe cea a Emmei.

- Încântată de cunoştinţă, scumpo. Mama îi întinse mâna, iar Emma o apucă uşor şi elegant.

- De asemenea, doamnă. Ea spuse zâmbind, aruncându-mi o privire scurtă pe la coada ochiului.

- Mamă, eu şi Emma avem de făcut un proiect la geografie, deci... Am început, lăsând propoziţia neterminată, sperând ca mama să-şi dea seama unde băteam apropoul.

- Bine, am înţeles, atunci vă las. Aveţi nevoie de ceva? A întrebat, ridicându-se de pe patul meu, mergând înspre uşă.

- Nu, mulţumim, am asigurat-o, ridicându-mă de pe scaunul de la birou.

Ea a clătinat din cap încet în semn de înţelegere apoi a ieşit din cameră. M-am uitat scurt la Emma apoi m-am sprijinit de birou, uitându-mă prin cameră pentru a-i evita privirea. E mai greu decât credeam să ai un prieten nou, şi de vreme ce n-am avut aşa ceva până acum, e şi mai greu. Am auzit-o râzând uşor şi mi-am îndreptat capul mirat spre ea. Zâmbea, iar privirile noastre s-au intersectat pentru câteva momente înainte de a-mi muta privirea din nou spre peretele din dreapta. A oftat amuzată şi m-am uitat subtil cu coada ochiului la ea, curios.

- Nu muşc, să ştii. Vocea i s-a făcut auzită în cameră, râzând, făcându-mă să mă agit şi să scrijelesc cu unghiile lemnul tare al biroului.

Mi-am lăsat capul în jos, căutând o soluţie care să mă scoată din tensiunea asta, dar nimic nu îmi traversa mintea. Mi-am scos încet telefonul din buzunar, simţindu-l vibrând din nou. M-am uitat, iar de data asta aveam un apel, de la un număr pe care nu îl aveam în agendă. Am expirat uşurat, văzând asta ca pe o portiţă de scăpare. M-am uitat scurt la Emma care mi-a făcut un scurt semn din cap din care am înţeles că e în regulă să răspund, aşa că am ieşit pe hol, închizând uşa cu putere în urma mea, fără să-mi dau seama.

- Alo? Am întrebat, ducându-mi la ureche telefonul, zâmbind pentru că scăpasem de alte momente stânjenitoare.

- Bună, Zayn. Vocea răguşită, şi totuşi ciudat de caldă mi-a făcut zâmbetul să se risipească instant, preluând o încruntătură din sprâncene. Mi-am înghiţit nodul din gât, încercând să vorbesc, însă nu reuşeam. Vocea mi se tăiase, şi pur şi simplu nu înţelegeam. De unde are ea numărul meu?

Rock My DNA I. AttractionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum