Author's Point of View
Sala de aşteptare devenise un infern pentru cei trei băieți ce mureau de nerăbdare să afle noutăți despre starea în care se află coechipiera lor.
Cel mai tânăr dintre ei, Denis, stătea cuminte în scaunul lui, jucându-se pe telefon, destul de plictisit ce-i drept, chiar dacă el a ajuns ultimul aici. El nu o cunoștea pe Helena şi nu reprezenta ceva important pentru el, dar trebuia să stea aici, alături de Luke.
Cody îşi mişca frustrat piciorul, bătând cu călcâiul în podeaua lucioasă a spitalului. El era probabil cel mai agitat, sau cel puțin el o lăsa să se vadă cel mai mult. Helena îi era prietenă. Spre deosebire de Denis, pentru el Helena şi starea ei de sănătate reprezenta ceva important. Ştia că se află într-o stare nu tocmai bună, dar cumva, în adâncul lui, ştia că are puterea de a trece peste hop-ul acesta. Ştia că se va face bine.
Blondul cu părul răvășit uitase chiar şi de propria persoană. Uitase de rănile şi vânătăile pe care le avea, şi deşi câteva asistente l-au întrebat dacă are nevoie de ajutor, el a refuzat. Nu mai simțea durerea pe corpul său, ci în corpul său. Când a prins-o pe Helena în brațe, l-a lovit puternic un sentiment de deja-vu. Aşa murise şi iubita lui, Melody, în brațele lui, împuşcată de Shawon. Trupul i se cutremură la amintirea oribilă care încă îl mai bântuie, şi evident îl afectează.
Inima începu să îi bată haotic, își ținea mâinile lipite, ca și cum s-ar ruga, dar într-un fel, chiar asta făcea. Se ruga ca Helena să fie bine şi să nu pățească ce a pățit și Melody.Flashback
Uimirea se citea uşor pe fața lui Luke, însă nu era mai puternică decât furia. Imediat ce glonțul armei lui Shawon se făcu auzit, apăsară atât Luke, cât şi Cody pe trăgaci, Shawon şi soția lui căzând secerați la pământ.
Furia din corpul lui Luke se transformă dintr-o dată într-un amestec de îngrijorare şi teamă. Sentimente pe care Luke nu le mai arătase în ultimii ani pentru nimeni, poate doar uneori pentru Denis, când nu dădea de el, însă acum... mintea i-o luase razna.
Fata brunetă îi căzu în brațe, cu chipul palid şi ochii închişi. Luke o privi atent şi o apucase bine în brațele-i puternice, gata să o ducă la spital. Se ridică rapid din poziția în care era, începu să meargă însă se opri când văzu fetița lui Shawon plângând în brațele lui Denis. Aparent conştientiza că părinții ei nu mai sunt, era distrusă, iar Luke nu era un om fără inimă, cel puțin nu în preajma copiilor.- Du-o într-un loc sigur, o să vorbesc mai târziu cu ea. Luke i-a spus lui Denis şi s-a aplecat către cea mică. Să nu mai plângi, într-o zi o să realizezi că ți-am făcut un bine, puştoaico. Luke i-a făcut cu ochiul şi a ieşit din clădirea abandonată, cu Helena în brațe şi urmat de Cody, Denis şi cea mică al cărei nume nu era cunoscut de nimeni deocamdată.
Luke s-a urcat în maşina lui Cody, așteptându-l și pe acesta să se aşeze în locul şoferului. O ținea cu teamă pe Helena în brațe, privind-o îngrijorat, ușor speriat. Nu îi venea să creadă că a venit să îl ajute pur și simplu, fără vreo obligație sau rugăminte, însă îi era teamă ca nu cumva din cauza lui să nu mai deschidă ochii vreodată. Nu ar mai fi suportat încăo persoană pe conștiința lui.
End of Flashback
Uşa din fața lor se deschise, iar în acel moment, Cody sări instant de pe scaun şi se îndreptă către doctor. Îl întrebă cum se simte pacienta, iar răspunsul i-a luat într-un fel o piatră de pe inimă.
- Operația a decurs perfect, iar pacienta se află în afara oricărui pericol. Îi puteți face o scurtă vizită. Doctorul a fost scurt şi concret, poate puțin sec şi lipsit de emoție, însă poate şi el era obosit după atâtea cazuri care l-au făcut să aibă sânge rece.
CITEȘTI
Rock My DNA I. Attraction
Hayran Kurgu„Când el nu va mai fi optimist şi va înceta să mai spere că va fi bine, atunci toate îşi vor pierde echilibrul, aşa cum şi eu l-am pierdut pe el." Ei sunt doi demoni, unul pur, iar celălalt dominat de răutate pură; blocați în același iad, însă ținuț...