Capitolul 3
O Viață de DemonSoarele apunea încet, lumina din cameră scăzând şi ea. M-am ridicat oftând continuu din pat, îndreptându-mă spre întrerupător. M-am întors spre pat, aşezându-mă în stil turcesc. Mi-am afundat faţa în palme, stând aşa ceva timp. Mi-am întins mâinile în faţă, dându-mi uşor capul pe spate; spuneam o rugăciune; poate Allah o să mă ajute. Mi-am trecut mâinile de-a lungul feţei când am terminat, vă rog Sfinţilor, vreau să scap cu viaţă de aici.
Am oprit întrerupătorul, băgându-mă imediat în pătura care îmi încălzea corpul uşor îngheţat. Am încercat să adorm, însă nu am reuşit. Eram obişnuit doar în patul meu de acasă. Mă întorceam pe toate părţile în speranţa de a găsi o poziţie de la care următoarea zi să nu mă doară spatele, sau să îmi rămână gâtul înţepenit.
Mai era o problemă legată de felul în care urma să adorm. Eram în nişte pantaloni de trening, destul de comozi; însă cămaşa şi puloverul mă incomodau.
Am ridicat pătura de pe corpul meu, ridicându-mă din pat. Mi-am dat puloverul peste cap, aşezându-l pe scaunul din apropierea patului. Mi-am desfăcut nasturii cămăşii, aşezând-o şi pe ea pe spătarul scaunului, în aşa fel încât să nu se şifoneze.
Brusc patul îmi făcea cu ochiul şi nu am mai rezistat. M-am aşezat cum am nimerit, am tras pătura peste mine până la gât, adormind imediat.
Sala în care mă aflam arăta ca un bar plin cu beţivi. Era însă, doar un club de noapte. Tutunul răspândit în întreaga încăpere infecta oxigenul cu substanţe nocive pentru plămânii mei. Inspiram rar şi expiram adânc pentru a evita inhalatul mirosul puternic de fum de ţigări. Ochii începeau şi ei să mă înţepe din cauza fumului, lăcrimând uşor în colţurile ochilor. Mi-am ridicat gulerul tricoului deasupra nasului, simţind că şi el era deja îmbibat cu mirosul ameţitor. Boxele explodau pe marginea ringului de dans, trimiţând în întreaga încăpere undele vibrante ale bassului din melodie. Am început să tuşesc sec şi înfundat, simţind disperata nevoie de a da tot aerul poluat afară din corpul meu.
Eram împins de trupurile energizate ale tinerilor plini de viaţă, cel mai probabil sub influenţa drogurilor, dintr-un loc în altul. Am început să caut ieşirea, sau măcar un loc mai retras, însă nu găseam nimic. În fiecare cameră muzica se auzea la fel de tare, în fiecare cameră erau tineri dornici de distracţie, băutură şi bineînţeles tutun şi droguri.
Două mâini reci mi-au acoperit ochii, făcându-mă să văd negru. Am putut distinge pe lângă mirosul puternic de fum şi o aromă delicată şi misterioasă de parfum feminin. I-am simţit braţul stâng cum alunecă în jos până la urechea mea, unde a zgâriat delicat cu unghia pavilionul. Cealaltă mână i-am simţit-o pe talia mea. Am simţit că se sprijină de mine pentru a se ridica puţin pe vârfuri ca să ajungă la urechea mea.
- Sper că eşti pregătit. A spus şi i-am simţit buzele lipindu-se de lobul urechii.
Am dat să mă întorc, însă m-a oprit, punându-şi mâinile pe spatele meu. Mâna mea a ajuns apoi strânsă de a ei, degetele ei făcându-şi loc printre ale mele.
CITEȘTI
Rock My DNA I. Attraction
Fanfiction„Când el nu va mai fi optimist şi va înceta să mai spere că va fi bine, atunci toate îşi vor pierde echilibrul, aşa cum şi eu l-am pierdut pe el." Ei sunt doi demoni, unul pur, iar celălalt dominat de răutate pură; blocați în același iad, însă ținuț...