Mă uitam în jur, având o senzație de gol în stomac. Nicio idee nu îmi traversa capul, şi să încerc să lupt contra zece persoane ieșea din start din discuție. Mi-am concentrat atenția pe Zayn, care mă privea îngrijorat din brațele lui Marco. Matthew începu să râdă în fundal, făcându-mă să îmi dau ochii peste cap. Nu am idee pe care dintre cei doi urăsc mai mult.
- Ştii, Helena, vorbi Matthew, captându-mi atenția, mereu am admirat la tine faptul că nu arăți niciodată că ți-e teamă. Chiar și acum, când este clar că vei pierde, mă privești ca la început...
- Vrei să spui cu dezgust? I-am tăiat fraza, fără a mă putea abține. Avea dreptate, nu îmi era teamă, chiar deloc. Una dintre cele mai bune lucruri învățate la The Convicts este să nu îți arăți teama, mai ales duşmanului. Deşi ştiam unde se îndreaptă situația, mi-am concentrat atenția pe Matthew, încercând să îi anticipez mişcarea. În orice situație tragică a o șansă de cel puțin 1% să o întorci în favoarea ta. Aceasta era actuala mea țintă: să întorc întreaga situație în favoarea mea şi să scap basma curată.
Privirea mi-a devenit ușor confuză atunci când Matthew l-a luat pe Zayn de braț, punându-i un pistol la tâmplă. La ce se mai gândește acum? Parcă pe mine voia să mă vadă moartă.
Matthew îi ceru lui Marco un obiect ce l-am identificat imediat ca fiind un briceag cu mâner roșiatic. I l-a pus brunetului în mână, ambii concentrându-şi apoi atenția pe mine. Simțeam că nu-i a bună.
- Zayn, știu ce te împiedică să ni te alături. Ştiu că ea îți bagă tot felul de aberații în cap, şi probabil ți-a spus poveşti fantastice despre mine, pe care le-a înflorit mult pentru a fi contra mea acum. Ea te-a adus împotriva tatălui tău, Zayn. Ai de gând să accepți asta? Neamul nostru a fost şi este unul puternic. Numele "Malik" a traversat atâtea țări, atâta lume știe de existența noastră, atâta lume vrea să îi conducem, atâta lume vrea ca noi să avem puterea absolută. Te asigur ca îți va placea. Vei avea tot ce îți dorești, de la bunuri materiale, până la cele mai frumoase domnișoare cu care să faci ce te taie capul. Gândește-te, Zayn. Are rost să sacrifici toate astea pentru ea? Spuse, uitându-se mai apoi la mine.
Discursul său mi-a provocat greață, făcându-mă să îl privesc cu dispreț, însă nu eram capabilă de a spune ceva. Vedeam în ochii lui Zayn temere, nu ştia ce sa facă.
- Omoar-o. Scapă de ea, pentru a putea fi liber și pentru a avea în sfârșit parte de tot ceea ce îți dorești. Matthew vorbi aproape de urechea lui Zayn, însă l-am putut auzi, virbele sale făcându-mi pielea de găină. Nu știam în momentul de față dacă Zayn o va face sau nu. Era prea confuz, însă mă îndoiesc că i-ar displăcea să scape de probleme, altfel spus să scape de persoana mea.
Gorila ce mă ținea la pământ mă ridică în picioare, aducându-mă mai aproape de Zayn şi cele două rude pierdute ale sale. Ma uitam nesigură în ochii lui Zayn, în timp ce el strângea briceagul în mână.
- Haide, Zayn. Hai cu mine și cu tatăl nostru, vorbi și Marco pe un ton impunător, făcându-mă să mă strâmb discret. Omul acesta nu se poate numi tată.
- Tu..., Zayn privea in gol, parcă prin mine, lucru ce mi-a făcut inima sa o ia razna. Știam că asta își dorea Matthew: să îmi vadă teama provocată de acțiunile lui Zayn. Știa că acesta era punctul meu slab şi profita de el la maximum. Tu..., repetă Zayn, ridicând briceagul la nivelul capului său, fiind gata să îl înfigă în corpul meu. Pulsul meu o luase razna; anticipam următoarea lui mișcare care avea să termine totul. Aveam să mor de mâna lui, iar asta îi aducea lui Matthew satisfacția supremă. Mi-am închis ochii, așteptând să își termine propoziția şi o dată cu ea, şi pe mine. Tu nu ești tatăl meu!
CITEȘTI
Rock My DNA I. Attraction
Fanfiction„Când el nu va mai fi optimist şi va înceta să mai spere că va fi bine, atunci toate îşi vor pierde echilibrul, aşa cum şi eu l-am pierdut pe el." Ei sunt doi demoni, unul pur, iar celălalt dominat de răutate pură; blocați în același iad, însă ținuț...