I. All My Children

806 21 0
                                    

Prolog

PARTEA I - AVENTURI ÎN LUMEA ÎNTUNERICULUI

Este de ştiut că viaţa în Los Angeles nu este una uşoară sau liniştită. Oraşul este mereu treaz, oamenii sunt prezenţi mereu pe străzi, iar luminile nu se sting niciodată. Ziua, oraşul pare a fi unul obişnuit, cu oameni obişnuiţi, care îşi respectă rutina zilnică şi plictisitoare: se trezesc, fac un duş, mănâncă pe unde apucă şi apoi aleargă spre serviciu, dacă sunt norocoşi. Dacă nu, se trezesc pentru a merge în cea mai cunoscută închisoare: liceul. Oraşul e mereu aglomerat, deci dacă vrei să mergi cu maşina dimineaţă este o idee proastă. Poţi să o foloseşti dacă vrei să fii concediat sau să primeşti detenţie. Până la ora 16, oraşul are parte de aceeaşi rutine plictisitoare, apoi se eliberează. Oamenii scapă din birouri, din şcoli şi sunt lăsaţi să guste din libertate câteva ore. Atunci este vremea să cunoşti cu adevărat oraşul. Dar el nu este niciodată mai în viaţă decât noaptea. Când soarele apune, adevărata faţă a oraşului se arată. Cluburile şi barurile devin pline de adolescenţi şi tineri care se distrează şi se dezlănţuiesc. Dacă vrei să cunoşti adevărata faţă a unui om, atunci pe timp de noapte este momentul perfect. Cluburile sunt pline, se consumă droguri, alcool, au loc bătăi şi alte tâmpenii care ar fi putut fi evitate dacă nu ar exista rutina extenunată. După miezul nopţii începe adevărata viaţă. Cei care vor să scape de griji se adună în cluburi şi se înneacă în droguri şi alcool. Cei care vor doar să se distreze, se îmbată, dansează şi fac toate nebuniile care le vin în minte. Cei care sunt imuni la acest vicii, care au nevoie de ceva extrem şi sunt iubitori de adrenalină, pot participa la cursele ilegale din Los Angeles. Aţi fi surprinşi să vedeţi câte feţe cunoscute veţi găsi acolo. Şi povestea începe de la o viaţă simplă, normală. Voi ştiţi că la baza acestei vieţi banale, normale şi totuşi complexe, se află Întunericul, cel care a stat la baza supranaturalului, principalul inamic cu care s-au confruntat Dean Winchester şi Katherine Pierce, eroii anonimi ce au salvat omenirea de atât de multe ori şi totuşi nu au fost răsplătiţi pe măsură. Dacă cei doi au ajuns în Iad sau în Rai, nu vă pot spune. Dar pot să vă spun că aceştia şi-au lăsat copiii ca păzitori ai acestei lumi. Aceştia ştiu întreg adevărul, dar ochii lor încă nu s-au deschis cu adevărat. Dintre toţi moştenitorii Winchester, Jonathan, unicul copil al lui Sam Winchester este interesat de meseria de vânător şi este atras de supranatural. Verii lui încearcă să-l convingă că această curiozitate exagerată îl va ucide într-o zi. Jace, acum ajuns la vârsta de 21 de ani şi pe cale de a se înscrie la facultatea de ştiinţe oculte, va afla că nu este atât de nebun pe cât îl consideră ceilalţi. Este deranjat că familia lui a făcut atât de multe pentru omenire şi nimeni nu a aflat câte sacrificii au făcut pentru ca oraşul în care trăieşte încă să existe. Vrea ca lumea să-i recunoască meritele. Tatăl său a încercat mereu să-l consolze şi să-l îndemne să studieze, ca să poată la rândul său să ajute lumea. Lui Jace i-a fost greu să se acomodeze din cauza anxietăţii şi dislexiei. Era îngrijorat din cauza Întunericului, fiind primul motiv pentru care s-a axat pe aceste ştiinţe. Jace încă nu ştia ce îi rezervase viaţa.

Dean şi Kat nu s-au mulţumit doar cu doi copii, aşa că l-au adus pe lume şi pe Thomas Cole Winchester, mezinul familiei şi cel mai inteligent dintre toţi copii. Thomas s-a dovedit a fi varianta feminină a lui Katherine, semănându-i perfect la personalitate. La doar 17 ani, abia împliniţi, el ştie deja ce vrea să devină în viaţă: medic. Nu i-au plăcut armele, sau antrenamentele cu tatăl lui, aşa că a hotărât să ajute lumea în felul lui. Dintre toţi, acesta are cea mai puternică legătură cu vărul său, Jace. „Copilul perfect" a avut mereu rezultate incredibile la şcoală, ţine la aspectul său şi are parte de o relaţie perfectă cu iubita sa Teresa. S-a obişnuit deja cu invidia celorlalţi şi nu are foarte mulţi prieteni, dar se mulţumeşte cu familia sa.

Isabelle Gin Winchester este singura prezenţă feminină ce a fost o provocare pentru părinţii săi. Proaspăt trecută peste 18 ani, Izzy a moştenit caracterul vulcanic a celor doi. Mereu energică şi dornică să înveţe cum să lupte şi atrasă de extrem, era supranumită taifunul Winchester. Îi plăcea mereu să intre în bucluc şi să încalce legea. Era tupeistă şi îşi venera tatăl. Singurul de care asculta era fratele ei mai mare, Scott. Aproape la fel de inteligentă precum frăţiorul ei geniu, dar nu vrea să-şi pună în valoare capacităţile. Nu crede în dragoste sau în bunătate, dar codul ei rămâne familia.

Scott Winchester este supranumit şi „liderul" deoarece i-a promis tatălui său încă de când era mic că va avea grijă de fraţii săi şi va fi mereu acolo pentru el. Scott îşi iubeşte necondiţionat familia şi s-ar sacrifica pentru el. Este baza familiei şi cel în care părinţii au avut cel mai mare sprijin. El are misiunea de a-i ţine pe toţi în siguranţă. Acesta are în plan să se înscrie la şcoala militară, deoarece excelează în luptă şi este făcut pentru a face faţă pericolului. Binefăcut şi chipeş, Scott este băiatul pe care orice fată l-ar visa.

Cei mai buni prieteni ai familiei Winchester sunt Mira şi Jason Queen, copiii cuplului Travis-Felicity. Amândoi au 18 ani şi sunt pasionaţi de economie şi afaceri. Jason are o personalitate asemănătoare cu a lui Scott, însă Jay prezintă iresponsabilitatea vârstei. Mira este seducătoare şi deşteaptă, genul de fată care i-ar atrage atenţia lui Scott.

Toate aceste personaje se vor confrunta cu diferite probleme şi vor încerca să se autodescopere. Chiar dacă ei înclină spre o viaţă normală, blestemul Winchester nu îi va scuti de întâlnirea cu supranaturalul. Unii vor claca, alţii vor lua arma în mănă şi vor trage. Nu toţi au moştenit tăria de caracter a părinţilor, dar atunci când Întunericul va ajunge, aceştia vor fi nevoiţi să se schimbe radical şi să-şi dezvolte instinctul de supravieţuire. Va reuşi Scott să-şi apere familia de acest inamic? Jace îşi va găsi pacea sufletească? Supranaturalul va fi dezvăluit lumii?

Next GenerationUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum