Capitolul 3
(Perspectiva lui Thomas)
- Ce bine că s-a terminat. Am crezut că nu mai pleacă! spune Teresa după ce intrăm în camera ei.
- Părinţii tăi sunt minunaţi, îi spun eu cuprinzându-i bărbia în mâinile mele şi sărutând-o pe frunte.
- Au obiceiul să mă facă de râs mereu, oftează ea.
- Eu nu sunt cu tine pentru părinţii tăi, ok?
Dă afirmativ din cap, apoi o sărut pasional, lipindu-i corpul ei micuţ de al meu. Cât de mult o pot iubi!
- Eşti sigură că au plecat părinţii tăi? o întreb cu un zâmbet pervers.
- Da. De ce întrebi?
O iau în braţe, aşezându-mi palmele pe fundul ei şi o aşez pe pat, iar ea îşi încolăceşte picioarele în jurul taliei mele. Îmi plimb degetele pe întregul ei corp micuţ, iar ea îmi dă jos sacoul şi cămaşa. Adâncesc săruturile până la refuz, simţind nevoia de a o avea. Pantalonii îmi dispar imediat, la fel ca şi rochia ei scurtă şi neagră. Lenjeria ei intimă este singurul material care stă între noi. Îi sărut şi îi muşc gâtul cu poftă, iar ea geme zgomotos în urechea mea. Îi arunc lenjeria intimă prin cameră, ca şi cum aş fi fost un obsedat sexual, apoi o imobilizez şi o asaltez. Sunt obsedat de ea, de frumuseţea ei şi de tot ceea ce ţine de ea. Teresa a fost prima femeie din viaţa mea, prima mea dragoste şi vreau să fie şi ultima. Este în clasă cu mine încă de la începutul liceului şi de atunci nu am mai putut să-mi iau ochii de la ea. O iubesc ca în prima zi. O doresc, am nevoie de ea ca de aer. Ştiu că fraţii mei nu au încredere în mine şi în sentimentele mele, deoarece ei nu au avut parte de dragoste adevărată. Scott a fost dorit de toate fetele, însă cea mai lungă relaţie a sa a fost de o noapte, iar acum tânjeşte după Mira Queen, cea mai populară fată din oraş. Sora mea şi Jace nu cred în dragoste, iar Isabelle spune că dragostea te face slab. Dacă este adevărat, atunci ador să fiu slab. Pentru mine, viaţa este perfectă: ce să-mi doresc mai mult? am o femeie frumoasă şi deşteaptă care mă iubeşte, voi ajunge un viitor medic şi voi fi bogat. De ce să-mi schimb această viaţă perfectă? Imediat după ce termin liceul, îmi voi cumpăra un apartament împreună cu Teresa şi ne vom angaja, deoarece nu mai suport să depind de Scott şi de banii săi murdari. Îi sunt recunoscător pentru că ţine la noi şi vrea să ne asigure un buget pentru a ne satisface toate nevoile şi dorinţele, însă banii proveniţi din cursele sale stupide şi periculoase sunt murdari şi câştigaţi ilegal. Îmi pare rău că şi sora mea este atrasă de aceste hobby-uri întunecate şi periculoase. Aş vrea să le pot deschide mintea şi să-i fac să înţeleagă că drumul ales de ei este unul periculos, dar eu sunt fratele lor mic şi tocilar.
- La ce te gândeşti? mă întreabă Teresa, netezindu-mi părul.
- La viitor.
- Şi cum e?
- Ca un basm, îi răspund şi apoi o sărut pe obraz.
*
(Perspectiva lui Isabelle)
Ies din maşină terifiată şi alerg spre locul accidentului. Picioarele mi se înmoaie, iar inima-mi bate cu putere. Dacă l-am omorât? Sunt prea tânără ca să merg la închisoare, ce dracu? Mă uit peste tot și nu văd niciun cadavru, sau pe cineva care zace rănit la pământ. Când a avut timp să se ridice și să fugă? De ce ar fugi ? Poate că nu am lovit pe nimeni şi creierul îmi joacă feste. Poate că am băut prea mult sau sunt obosită.Îmi acopăr faţa cu palmele pentru a mă calma, apoi iau o gură de aer şi urc în maşină. Îmi arunc jacheta neagră pe scaunul pasagerului şi îmi verific telefonul. Am 3 apeluri nepreluate de la Mira şi un mesaj de la Hanna. Sper că nu s-a supărat pentru că nu m-am dus cu ea în oraş. Mira este o fată extraordinară, însă se enervează din orice şi asta mă face să o lovesc uneori. Ajung acasă în câteva clipe. Scott mânca floricele şi se uita la TV.
CITEȘTI
Next Generation
AdventureNext Generation este continuarea poveştii The Hunter and the Huntress şi volumul 2 din seria Aventuri în lumea întunericului. Povestea îi are ca protagonişti pe copiii celor doi fraţi Winchester: Scott, Isabelle, Thomas şi vărul lor Jace Winchester...