The More You Ignore Me, the Closer I Get

88 6 1
                                    

Capitolul 42

(Perspectiva lui Isabelle)

Sirenele poliţiei răsunau şi se îndepărtau de parcarea primăriei. Priveam îngrijorată cum Jason era urmărit de poliţie, iar Ronnie privea satisfăcut.
- Tu de ce dracu te bucuri ? Ţipă Klaus la unchiul lui Jay.
- Emery este poliţistă în oraş. Îl va găsi pe Jay şi va vorbi cu el.
Nu ştiu ce mă deranja mai tare: faptul că Ronnie crede că Jay are o slăbiciune pentru Emery, sau faptul că îmi pasă aşa de tare de el.
- Nimeni nu poate să-l controleze pe Jay, răspund acid, iar Ronnie se uită ciudat la mine.
Îl iau pe Klaus şi ne îndreptăm spre casa noastră, locul unde sper să fie Jason.
- Cum poate ca pămpălăul ăsta să fie unchiul lai Jason ? Şi ce dracu' a făcut aşa greu încât să-i spargă nasul din prima? Se întreabă Klaus, însă sunt mai concentrată pe găsirea lui Jay.
Ajungem într-un final şi mă opresc atunci când îl văd pe Jay atât de aproape de Emery. Fără să realizez, Ronnie şi-a oprit maşina în spatele nostru şi s-a afişat calm şi satisfăcut. Într-o fracţiune de secundă, Jay îi fură pistolul lui Emery şi-l îndreaptă spre Ronnie. Nu credeam că Jay este un criminal cu sânge rece şi că poate să-şi ucidă familia.
- Jay, nu eşti tu ! Pune-l jos şi hai să vorbim !
- Nu avem ce vorbi. Nenorocitul se va duce acolo unde-i este locul! Îmi răspunde plin de ură.
- Jason, pune pistolul jos ! Ţip la el, dar nu mă bagă în seamă.
- Jay, dacă-l omori ce vor zice oamenii de aici ? El este liderul şi cel care-i ţine împreună. Ai provoca un haos general, spune Emery susţinută de Klaus, iar tensiunea îmi creşte atunci când Jay lasă pistolul jos la rugămintea brunetei.
- O fac pentru familiile acestea, nu că te-aş fi iertat.
Emery îşi ia pistolul din mâinile lui Jay, iar atunci când blondul se uită la mine îi arunc o privire ucigătoare, apoi îi ofer o palmă de toată frumuseţea.
- De ce ai făcut asta ? Mă întreabă după ce-şi freacă obrazul roşu.
- A fost pentru faptul că ne-ai pus în pericol cu prostiile tale ! Mint eu nervoasă. Nu aş putea să-i zic niciodată adevăratul motiv pentru care l-aş ucide în acest moment.
- Tâmpitul acesta este tatăl biologic al Mirei. Ţi se pare că e o prostie ? Ţipă Jay după mine, dar eu intru în casă supărată şi trântesc uşa în urma mea.
Uşa se deschide iar, şi Klaus pătrunde în bucătărie, aşezându-se pe podea alături de mine.
- Nu sunt expert în relaţii, dar sunt sigur că a fost ceva ciudat acolo afară.
- Nu a fost nimic. Jay ne-a pus în pericol. Nu a putut să treacă peste drama de familie. A greşit.
- Dar tu ai putut ?
- Mă aflu aici cu voi, departe de trădător şi orgolios, deci da, am trecut.
- Ştii că unul din frații tăi ar putea fi pe moarte ?
- Simţi că-mi pasă ? Răspund plină de furie.
- Nu cred că ceea ce s-a întâmplat acolo are legătură cu familia, sau cu Ronnie.
- Despre ce vorbeşti ?
- Îl iubeşti pe Jason.
- Asta e o prostie, pufnesc eu.
- Când l-ai văzut cu Emery ai îngheţat.
- Uite, am avut de ales între Damon şi Jay şi mereu l-am ales pe Damon. Mi se pare normal să nu-i pese de mine sau să fi trecut peste. Nici mie nu-mi place să fiu a doua variantă pentru nimeni.
- Dar îl iubeşti.
- Nu ştiu... e totul confuz. Damon s-a stins de puţin timp. Ar fi trebuit să stau aici şi să-l jelesc, nu să fiu geloasă pe Jay.
- Damon ar fi vrut să mergi mai departe.
- Poate eu nu vreau să merg mai departe.
*
M-am dus în baie şi am făcut un alt duş, pentru a-mi limpezi mintea. Nu ştiu dacă Jay şi-a rezolvat treburile cu Ronnie, sau şi-o trage cu Emery. Trebuie să trec peste asta şi să nu mă mai gândesc la el.

(Perspectiva lui Jason)

Nu am suportat să-l mai văd pe omul acela, aşa ca m-am încuiat împreună cu Klaus în casa noastră. Am băut tot ce mă putea ajuta să uit şi i-am povestit lui Klaus totul despre imbecilul acela. Fiecare cuvânt pe care îl scoatem despre acest individ mă făcea să-l urăsc şi mai mult pentru tot ce mi-a făcut. Nimic nu putea să mă liniştească, nici măcar Klaus cu puterile lui supranaturale.

Next GenerationUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum