Disturbing Behavior

254 14 0
                                    

Capitolul 5

(Perspectiva lui Scott)

Nu eram sigur ce să port pentru prima mea zi la academie. Sper că nu mă vor pune să mă tund chel sau ceva de genul. Mereu am vrut să devin poliţist, militar sau puşcaş marin, însă problemele mele cu disciplina m-au împiedicat să urmez acest vis. Mama şi tata voiau să mă atreneze pentru a deveni agent FBI, însă plecarea lor a stricat toate planurile. Nu ştiam ce să fac cu viaţa mea. Trebuia să am grijă de doi fraţi mai mici, deoarece averea părinţilor nu era suficientă pentru confortul lor. Am moştenit pasiunea pentru maşini de la tata. Am devenit un bun mecanic şi şofer. Când am aflat de existenţa curselor ilegale, am ştiut că trebuie să o încerc şi pe asta. Prietenul meu cel mai bun, Derek, m-a băgat în toate cursele şi m-a învăţat cum trebuie să mă comport şi cât de agresiv trebuie să fiu. Eram născut pentru a conduce, născut pentru viteză şi adrenalină. Mama se aştepta să am un caracter rebel şi m-a lăsat să aleg ce drum vreau să urmez. Mi-a oferit libertate, însă a zis clar că nu vrea să audă de trafic de droguri sau carne vie. Cam ciudat să ai nişte părinţi care să te lase să-ţi dezvolţi independenţa, nu? Am devenit în scurt timp cel mai bun de pe pistă şi am câştigani bani pentru a-mi asigura confortul, plus maşini în competiţii de 1 la 1. Thomas a rămas şocat când a auzit cu ce se ocupă fratele lui mai mare. "Eşti un mare idiot şi vei muri curând! Unde dracu îţi este capul? Vrei să ne omori?" Ţipa el la mine zile întregi. Era îngrijorat pentru mine, dar mie nu-mi păsa. Voiam doar adrenalină. "Ştii, poate că eu ţi-am transmis dragostea de maşini, dar viteza o ai de la mama ta" glumea tata, iar eu nu l-am crezut până ce am făcut o cursă cu mama. Am pierdut doar pentru că am rămas şocat de cât de bine conduce şi cu viteza la maxim. Thomas credea că trăieşte într-o familie de nebuni şi le reproşa mamei şi tatei că mă încurajează să particip la curse. În plus, sora mea Isabelle părea şi ea interesată şi a vrut să o învăţ să conduc. Am acceptat doar pentru a afla mai multe despre Mira, prietena ei frumoasă. Pe vremea aceea, Mira era doar o distracţie, dar cu cât a crescut, cu atât s-a făcut mai frumoasă şi şi-a făcut loc în inima mea.
Participam la o cursă mare, unde premiul era frumuşel: 11 mii de dolari. Aveam un fraier care doar ştia să înjure la volan, o tipă care abia a împlinit 17 ani şi prietenele i-au făcut cadou o maşină, iar ultimul adversar era un tânăr blond, simplu şi tăcut. Eram sigur că voi câştiga cursa. Primii doi au picat exact cum mi-am închipuit, dar blondy se ţinea tare. M-a depăşit pe ultimul sfert de milă şi nu l-am mai putut ajunge. A fost singurul care m-a putut învinge. Eram furios că am pierdut şi am fost detronat, dar am vrut să-mi cunosc adversarul. Era Jason Queen, fratele mai mare al Mirei, care locuieşte în NY şi studiază acolo nu ştiu ce fel de facultate "importantă". La dracu, Queen! Dacă nu ar fi fost Mira, probabil că ţi-aş fi învineţit ochii ăia albaştri! Derek mi-a spus că Jason este un tip cu influenţe şi lucrează murdar.
Mama şi tata au plecat, Jason la fel. Am rămas eu, regele pistei şi cu 2 fraţi + Jace, care a suferit cel mai mult dintre toţi din cauza morţii părinţilor săi. Unchiul Sam şi mătuşa Jess sunt în Rai şi cred că le este mai bine lor decât nouă. Banii de pe curse nu mai erau suficienţi, aşa că Derek mi-a făcut o propunere pe care nu am putut să o refuz. Am devenit şofer pentru a transporta marfa unui mafiot nemernic şi am primit bani buni. Dacă Thomas ar afla, probabil că m-ar fi omorât, dar nu are de unde să afle. Frăţiorul meu perfect nu ar pune niciodată piciorul în zonele periculoase din oraş. În plus, e prea ocupat cu "preafrumoasa" Teresa. Eu ştiu cel mai bine că iubirea e oarbă. Imediat cum Izzy a început să concureze şi să intre îm această viaţă periculoasă, mi-am dat seama că nu va mai dura mult şi va afla de secretul meu. Dacă singura persoană care se încrede în mine şi mă ascultă află că ţin un secret atât de îngrozitor? Chiar dacă nu fac decât să conduc, am mereu un pistol la mine şi sunt pregătit pentru ce este mai rău. Nenorocitul de mafiot nu se arată, dar ştiu că Jason îi este apropiat. Acum că el s-a întors şi l-am văzut aşa de aproape de Izzy, m-am panicat cumplit. Cum de nu i-a spus surorii mele cu ce m-am ocupat? De ce a venit iar în LA? Dacă nu i-ar fi întrerupt Jace, probabil că i-aş fi băgat un glonţ în cap nenorocitului.

Next GenerationUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum