Capitolul 15
Guest star: Nina Dobrev as Katherine Pierce
(Perspectiva lui Scott)
Împreună cu... mama! Femeia care stătea în dreptul lui Jace era propria mea mamă, ce arăta cu 20 de ani mai tânără.
- Nu se poate... exclamă şi Isabelle.
Ies din maşină total bulversat. Mama mea este moartă, iar ceea ce văd nu este real. Nenorocirea din faţa mea e doar o plăsmuire. Poate că suntem infectaţi şi avem vedenii.
- Jace...
- Ştiu că e prea mult, dar este chiar mătuşa Katherine ! Vă jur că nu mint. E mama ta!
Cum să fie mama mea ? Ea este moartă în Iad. Isabelle se dă şi ea jos din maşină, împreună cu Jay şi Damon.
- Scott, arăţi incredibil ! Îmi spune ea cu o urmă de fericire în glas, aruncându-mi o privire maternă ce mă înmoaie imediat.
- De unde ştii că nu e un demon ? Îl întreb pe Jace.
- Ai încredere în mine.
- Am. Mi-a fost aşa de dor de tine! O îmbrăţişez eu imediat pe femeia suplă şi tânără.
- Unde e tata? Ce s-a întâmplat cu voi? Staţi în Iad?
Începe Isabelle să pună sute de întrebări incomode care o fac pe mama depăşită de situaţie.
- Nu am prea mult timp disponibil. Abia am reuşit să vă găsesc. Tatălui vostru nu îi este permis să vă vadă. Sunt reguli pe care Crowley ni le-a impus. Nu vrea să vă influenţăm. Abia am reuşit să mă lase să vă văd.
- De ce te-a lăsat doar pe tine ?
- Are mai multă încredere în mine pentru că sunt jumătate demon şi vicepreşedintele Iadului. M-a lăsat să vin aici pentru că Raiul şi Iadul se confruntă cu o problemă uriaşă. Întunericul s-a întors.
- Acel întuneric ? Întreabă Thomas.
- Da. Se pare că nu e o poveste. Întunericul s-a dezlănţuit aici în L.A. Crowley m-a lăsat să vin aici şi să vă avertizez că trebuie să părăsiţi oraşul.
- Ce se întâmplă cu serul ? Întreabă Jason.
-Cum de arăţi la fel de tânără ca şi copiii tăi? Întreabă curios Damon, iar un nod în gât mi se pune. Mama se uită cu dispreţ la el, apoi se apropie de el şi îl apucă de guler. Isabelle priveşte neputincioasă scena.
- Ar trebui să-ţi vezi de treabă Salvatore. Poate mai bine ai pleca separat de fiica mea !
- Ştiai ? O întreabă Izzy.
- Ştiu tot ce se întâmplă cu copiii mei. De ce nu ne povesteşti de tatăl tău, Damon?
Băiatul tace şi înghite în sec, însă privirea lui ar fi în stare să-mi ucidă mama.
- Ai ceva de ascuns? Îl întreabă Jace ameninţător.
- Nu.
- Nu poţi ascunde ceva ce nu ştii! Îi ia Izzy apărarea.
- Plecăm dracului de aici sau ne certăm? Întreabă Jason iritat.
- Plecaţi. Întunericul trebuie oprit de către Rai. Voi nu puteţi decât să supravieţuiţi.
- Şi ce legătură are serul cu Întunericul? Ce este întunericul defapt ?
- Nu ştiu, băieţi. Răspunde mama cu un oftat.
- Michael nu e mafiot sau om de ştiinţă, ci o creatură a Întunericului. El a creat serul pentru o extincţie a rasei umane. Demonii ne-au jucat pe degete. Au venit în L.A din cauza noastră şi a genei noastre. Ne-au folosit pentru a le face treaba murdară. Noi suntem cei care au dezlănţuit asta, explică Jace.
- Nu ! Eu şi Dean am făcut asta. Noi suntem singurii responsabili. Noi vom opri asta. Voi nu aveţi nicio treabă ! Trebuie doar să plecaţi, bine ?
- Îmi explică şi mie cineva care e treaba cu demonii şi Rai şi toate porcăriile care le vorbeşte femeia asta ? Întreabă Mira total dezorientată.
- Se vede că eşti blondă, mormăie mama, iar eu mă uit urât la ea.
- Ce îţi place aşa de tare la ea ? Mă întreabă în şoaptă.
- Pur şi simplu îmi place, bine ? Nu trebuie să te bagi în viaţa mea amoroasă atâta timp cât n-ai fost niciodată în ea! Strig eu la ea, şi mă depărtez de grupul de persoane care acum se întreabă ce am păţit. Lumea s-a destrămat într-o secundă şi totul este pe dos acum. Aveam o viaţă bună. Făceam bani, conduceam, m-am înscris şi la şcoală, iar totul s-a destrămat imediat. Acum apocalipsa a sosit, mama este aici şi distruge tot ce am construit în acest interval de timp. Ce să procesez? Faptul că demonii ne-au folosit pentru a-şi duce măreţul plan la capăt ? Faptul că nu am fost scutiţi de supranatural ?
CITEȘTI
Next Generation
AdventureNext Generation este continuarea poveştii The Hunter and the Huntress şi volumul 2 din seria Aventuri în lumea întunericului. Povestea îi are ca protagonişti pe copiii celor doi fraţi Winchester: Scott, Isabelle, Thomas şi vărul lor Jace Winchester...