Capitolul 10
(Perspectiva lui Isabelle)
Am ieşit din maşină cu gândul că ce urmează să fac este nebunie curată. Am primit o grămadă de apeluri de la Damon, însă nu mă interesa. Idiotul m-a folosit şi nu vreau să-l mai văd în viaţa mea. Îmi închid telefonul şi îl arunc pe scaunul pasagerului. Nu voi avea nevoie de el în misiunea. Chuck mă aştepta alături de o fată micuţă de statură, îmbrăcată într-un costum de latex şi tocuri.
- Ea este Emery Wayland. Ea şi cu mine te vom însoţi, îmi spune Chuck.
- Atâta timp cât nu mă încetiniţi, nu vom avea probleme.
Brunete îmi zâmbeşte diavoleşte.
- Tu eşti Isabelle Gin Winchester. Am auzit că eşti un fulger.
Maşina pe care urma să o conduc era un SUV negru şi atrăgător, nu un tir cum mă aşteptam.
- Aveţi arme şi droguri aici ? Întreb surprinsă.
- Te rog, crezi că Christmas este un traficant de rând? Mă întreabă Chuck amuzant. Sunt sigură că am subestimat afacerile în care sunt implicată.
Am urcat la volan, în timp ce Emery şi-a verificat pistolul şi s-a făcut comodă pe bancheta din spate. Chuck era copilotul meu.
- Prima zi pe teren Winchester. Te vei distra de minune.
- Sunt sigură, mint eu.
Apăs pe acceleraţie şi mă plimb pe străduţele oraşului până ajung pe autostradă. Apăs acceleraţia până la fund, deoarece drumul era liber şi voiam să ajung cât mai repede la dispoziţie.
- Damon avea dreptate când zicea că-ţi place viteza, spune Emery, iar eu îmi dau ochii peste cap.
- Ştii, Damon te place. Vă potriviţi, ar trebui să-i dai o şansă.
- Nu vreau să fiu cu un infractor nenorocit, replic dur.
- Eşti imposibilă! Adaugă Chuck.
- Unde trebuie să ajungem mai exact ?
- Pachetul trebuie dus la o fabrică automată la 50 de km de Los Angeles. Imediat cum pachetul e livrat îţi vei primi banii.
- Dă-i dracu' de bani! Ce este în pachet?
- Şoferul doar îl livrează şi nu pune întrebări, mi-o taie Chuck.
- Of, Dumnezeule! Nu vezi că fata este cu noi? Putem să-i spunem! Mă salvează Emery.
- Christmas are un cip pe care îl doreşte o organizaţie secretă ce plăteşte mult pentru el. E tot ce ştim.
- Şi voi îl daţi pur şi simplu?
- Asta e treaba noastră, blondino!
Mergem de jumătate de oră şi nu am avut parte de niciun accident. M-am străduit să fiu concentrată doar la drum, însă e foarte greu să nu discut cu Emery şi Chuck care pe lângă faptul că sunt infractori, au şi o latură bună. Chuck a fost mereu un badboy cu probleme de comportament, iar Emery şi-a pierdut familia într-un accident de maşină provocat de un mafiot. Nu a avut linişte până nu s-a răzbunat şi şi-a dat seama că nu este o uşă de biserică. Amândoi au făcut lucruri rele, însă realizez că sunt în aceeaşi oală cu ei şi trebuie să supravieţuiesc. O maşină de poliţie m-a reperat şi se afla pe urmele mele.
- La dracu, poliţia! Mă anunţă Emery, care a pus instinctiv mână pe armă.
- Ce fac? Puteţi mitui poliţiştii, nu? Îl întreb pe Chuck care scrâşnea din dinţi.
- Ei nu sunt din LA, iar dacă ne percheziţionează maşina suntem morţi. Accelerează!
Imediat apăs acceleraţia şi mă depărtez de maşina de poliţie. Şoferul accelerează şi el fiind pe urmele mele.
- Dacă anunţă echipajele suntem morţi fraţilor! Afirmă Emery.
Cu toate că viteza este maximă, nu am cum să mă fac nevăzută pe autostradă. Dacă mai accelerez mult s-ar putea să explidăm.
- Nu poţi încetini ! Strigă Emery la mine.
- Ne vom prăji motorul!
- Ieşi după autostradă!
La prima ieşire am făcut dreapta şi am intrat pe un drum de pădure. Simţeam fiecare groapă pe care o traversam la viteză maximă. Ţineam strâns volanul şi mă rugam în sinea mea să scap de poliţie. Mă mir cum de nu am rupt maşina în două.
- Am scăpat! Ne anunţă fericită Emery!
- Dumnezeule, am crezut că ne vei ucide, Isabelle!
- Ştiu bine ce fac, mint eu, vrând să par dură, cu toate că abia m-am abţinut să nu fac pe mine tot drumul. Am ieşit înapoi pe autostradă. Era aproape 6 dimineaţa, iar eu nu simţeam pic de somn. Adrenalina îmi curgea prin vene şi eram mândră de cât de bine m-am descurcat. Cu toate astea, sper să nu mai trec niciodată printr-o astfel de experienţă. Mă gândeam la ce s-ar fi putut întâmpla dacă poliţiştii ne-ar fi prins. Probabil că acum eram condamnată la închisoare sau mai rău, folosită pentru a prinde toată banda de traficanţi.
- Am ajuns! Fă dreapta aici!
Ies de pe autostradă şi fac dreapta pe o străduţă care ducea la o fabrică automatizată. Opresc maşina, iar Chuck iese din maşină, aşezându-şi pistolul la spate. De ce e aşa pregătit pentru luptă dacă totul este doar o livrare?
- Rămâi în maşină, bine ? Îmi spune Emery iar eu dau din cap afirmativ şi îi urmăresc pe cei doi. Emery era cea care ţinea pachetul cu cipul preţios. Spre ei veneau două "gorile" şi un tânăr bine făcut, îmbrăcat în blugi şi cu ochelari de soare. Inima a început să-mi bată cu putere, atunci când cei 5 au început să vorbească. Unde sunt banii? Parcă trebuia să fie o treabă rapidă şi simplă. Emery îşi ţinea mâinile în sân, semn că nu va da pachetul, iar Chuck şi-a dus mâna la spate instinctiv. În acel moment ştiam că lucrurile vor lua o întorsătură radicală. Într-o fracţiune de secundă, Chuck este împuşcat de către o gorilă. Emery ţipă şi aleargă spre mine, iar gorilele încep să tragă în maşină. Rotesc cheia şi pornesc maşina imediat ce Emery s-a urcat pe banchetă. Gloanţele încă mai loveau maşina, trimiţându-mi un fior cu fiecare sunet produs la impact.
- Ce dracu s-a întâmplat acolo? Chuck e mort ? Întreb eu speriată.
- A fost o capcană. Michael Wood, rivalul lui Christmas voia să ne omoare şi să fure cipul. Totul a fost o prefăcătorie. Chuck cel mai probabil este mort.
- Dar Christmas nu ştia cine cumpără cipul?
- Cipul a fost cumpărat de una din mainulţele brunetului. A fost o capcană.
Îmi muşc puternic buza atunci când observ că sunt urmărită de 4 maşini. Ploaia de gloanţe a reînceput, iar maşina era din ce în ce mai avariată.
- Fă ceva !!! Strig la Emery, iar ea îşi scoate pistolul şi trage prin geamuri. Nu ştiam că Emery este începătoare. Autostrada se aglomera, iar eu eram nevoită să conduc printre maşini şi să-mi micşorez viteza. Partea bună era că gloanţele au încetat, iar şoferii erau încetiniţi de maşini. Am trecut pe sub un tir atunci când cele 4 maşini s-au realiniat în faţa mea.
- Nu mai am gloanţe! Mă anunţă Emery, iar eu înjur în gând.
În torpedou mai aveam un pistol şi câteva rezerve de gloanţe plus propria mea armă. O altă împuşcătură s-a auzit, iar glonţul mi-a nimerit partenera. Strigătul ei m-a făcut să îngheţ pentru o fracţiune de secundă. Alte gloanţe au pătruns în maşină, iar eu continuam să mă plimb pe toate cele 3 benzi.
- Emery, eşti bine? Te rog, stai trează! Mă rog de prietena mea care sângera abundent şi era pe jumătate adormită. Am scăpat de maşina din spatele meu, deoarece am luat-o pe contra sens pentru a depăşi un autocar şi am fost norocoasă să evit un alt vehicul. Accidentul m-a făcut să am încredere în mine şi să capăt o fărâmă de speranţă.
- Vezi Emery? Mai avem 3!
Emery îmi zâmbea cu ochii închişi şi cu mâna pe rană. Trebuie să o duc la un spital imediat. Urma să încerc o a doua cascadorie, şi anume să zbor peste un pod. Am facut stânga, crezând că voi încetini celelalte maşini, dar am ajuns la punctul în care trebuia să sar peste un pod ridicat. Am apăsat până la fund acceleraţia şi am zburat până pe partea cealaltă.
- Isabelle, maşinile nu zboară! Ţipă Emery la mine, trezită suspendată în aer.
- Uite că aceasta a zburat ! Afirm mândră după ce mi-am văzut moartea cu ochii pentru a doua oară. O maşină a căzut în râu, iar celelalte două au reuşit să treacă. Nu ştiam cât de mult voi mai putea rezista. Corpul meu tremura şi încă eram şocată de suntetul gloanţelor, de zborul de pe pod şi moartea lui Chuck. În plus, Emery era rănită şi avea nevoie de îngrijiri medicale urgente.
- O maşină cunoscută îşi face apariţia în spatele celor două care mă vânau. Se aud împuşcături, iar un şofer este omorât şi pierde controlul maşinii. Ultimul duşman mă ajunge şi mă buşeşte pe partea dreapta. Suport lovitura de câteva ori, apoi, când se pregăteşte iar să mă lovească accelerez şi maşina se răstoarnă.
- Eşti nebună! Îmi spune Emery. Opresc în mijlocul străzii şi ies din maşină cu pistolul îndreptat spre şoferul care m-a ajutat. De pe scaunul şoferului iese Scott, iar pasagerul care a tras focurile de armă era Damon. Apăs pe trăgaci pentru prima oară în viaţa mea, iar glonţul trece pe lângă ei şi se înfige într-o gorilă ce scăpase. Scott mă privea şocat. Tocmai am omorât un om cu un pistol şi am învins moartea. Scap pistolul din mână, iar corpul începe să resimtă şocul. Scott aleargă spre mine şi mă îmbrăţişează. Nu pot să fiu supărată pe el. Am nevoie de el!
- Îţi voi explica totul, jur! Dar să ştii că nu sunt un infractor! Îmi şopteşte fratele meu.
- Te iert. Eşti familia mea. Mereu voi fi aici pentru tine.
- Îmi pare rău că ai trecut prin asta pentru mine.
- Nu ar fi fost nevoie dacă nu l-aş fi cunoscut pe Damon. Cum ai putut să vii aici cu el ?
Mă dezlipesc din îmbrăţişare şi îi arunc o privire urâtă lui Damon, care păstra distanţa.
- De ce e el aici ? E un poliţist! Îi spun lui Scott suficient de tare ca să mă audă şi Damon.
- A venit cu mine ca să te salvăm.
- Să mă salvezi ? Tu m-ai băgat în asta! Ţip eu la brunetul cu ochi albaştri.
- Am făcut-o pentru Scott şi pentru familia ta! Fratele tău era mort până acum dacă nu eram eu! Am făcut-o pentru voi!
- Pentru noi? Ne foloseşti! Ne-ai minţit în tot acest timp. De unde ştim că nu ne vei aresta?
- Pentru că am nevoie de voi ca să-l prind pe Christmas! Şi.... te iubesc Isabelle Winchester. Nu pot să-ţi fac rău! Nu pot să fiu egoist cu tine!
- Tu mă iubeşti ? (Întreb retoric) Tu tocmai m-ai obligat să omor 3 oameni. Era să mor de sute de ori azi. Chuck este mort, iar pe Emery trebuie să o duc de urgenţă la spital. Iar tu vii aici şi-mi spui că mă iubeşti ? Ţip exasperată.
Şi eu simt ceva pentru el, dar nu pot să iubesc omul care m-a băgat în toate belele acestea.
- Dacă nu mă iubeşti, spune-o şi gata!
Ochii lui albaştri se fixează asupra mea iar eu sunt absorbită de ei. Nu sunt în stare să leg 2 cuvinte. Se apropie mai mult de faţa mea, iar corpul mi se înmoaie imediat. Nu-i pot rezista.
- Te iubesc, Izzy! Nu da cu piciorul fericirii. Nu-mi frânge inima! Îmi spune pe un ton dulce.
Dar eu deja ţi-am frânt-o. Christmas ştie că Damon este agent sub acoperire din vina mea. Nu peste mult timp, Damon va fi mort sau plecat din acest oraş, cu ucigaşi gorile pe urme şi totul din vina mea.
Un elicopter zboară în direcţia noastră, acaparându-mi atenţia.
- Oamenii lui Michael ! Strigă Scott.
- Repede, la maşină! Îmi face semn Damon.
- Nu! Trebuie să ne despărţim! Elicopterul nu ne poate urmării pe toţi şi aşa îi vom încetini. Emery trebuie dusă la spital. Scott, ia-mi maşina şi du-o împreună cu Damon! Îi ordon fratelui meu.
- Nu, rămânem împreună! Ripostează Scott.
- Vom fi morţi dacă rămânem împreună! Am nevoie de tine să o duci pe Emery la spital şi să scapi! Eşti cea mai bună şansă a ei !
Scott dă afirmativ din cap.
- Eu rămân cu tine! Ripostează Damon.
- Emery are cipul, ceea ce Michael îşi doreşte. Ei cred că cipul este la ea, deci nu va va omorî direct. Eu voi lua cipul.
- Eşti nebună! Vrei să mori azi, Isabelle?
- Nu. Vreau să fac ceva bun pe ziua de azi.
Îl sărut scurt şi apăsat pe Damon, apoi alerg spre maşina fratelui meu. Scott şi Damon intră în maşină şi pornesc, depărtându-se de mine. Îmi scot pistolul şi trag în elicopter, însă cu greu nimeresc ceva. Arunc arma pe scaunul pasagerului pentru a o reîncărca. Pe lângă mine trece Jason, într-un Lamborghini roşu ca focul, o adevărată 'frumuseţe'.
- Ce dracu faci aici ? Strig la el.
- Am venit să te salvez blondino. Urcă în maşină, îmi ordonă blondul. Mă conformez şi amândoi ne deplasăm ca să scăpăm de elicopter.
- Tu ai cipul, nu? Mă întreabă Jay prin staţie.
- De ce dracu eşti aici? Lucrezi pentru Christmas ?
- Normal. Sunt preferatul lui, îmi răspunde încrezut.
- Ai venit să faci 'curăţenie' ? Întreb făcând aluzie la cadavrele şi accidentele lăsate în urmă.
- Sunt aici să recuperez cipul şi pe tine. Ai fost o bătaie de cap pentru gorilele lui Michael. Christmas te place.
- Toată lumea o face, pufnesc eu.
- Ce ai făcut tu acolo nu e nimic pe lângă ce ne aşteaptă, Gin. Trebuie să scăpăm de elicopter şi să câştigăm un război.
- Un război ?
- Michael îl atacă direct pe Christmas. Dacă nu-l oprim pe primul, L.A va fi distrus.Şi când lucrurile nu credeam că se pot îmbunătăţi.
CITEȘTI
Next Generation
AdventureNext Generation este continuarea poveştii The Hunter and the Huntress şi volumul 2 din seria Aventuri în lumea întunericului. Povestea îi are ca protagonişti pe copiii celor doi fraţi Winchester: Scott, Isabelle, Thomas şi vărul lor Jace Winchester...