Capitolul 40
(Perspectiva lui Isabelle)
Mormântul lui Damon era gata, acum. Fostul meu iubit era îngropat și avea să se odihnească în pace în pustiu. Știam că este în Rai și că mă veghează de acolo, însă gândul că Scott mi-a răpit singura persoană pe care o iubesc îmi provoca numai sentimente de răzbunare și ură, sentimente de care nu sunt mândră și pe care credeam că niciodată nu le voi simți pentru fratele meu. Credeam că suntem o familie unită și că așa vom rămâne mereu, însă Scott mi-a răpit iubirea vieții mele, bărbatul cu care aș fi vrut să-mi petrec întreaga viață. Sunt supărată atât de pe Scott, cât și pe Damon. Amândoi au fost idioți și proști când s-au gândit că eu voi accepta așa ceva.
- Acum că am terminat cu Damon, ce facem? mă întreabă Jason, iar eu rămân mută la întrebarea lui. Nu m-am gândit ce voi face după asta. Credeam că-l voi jeli mult pe Damon și voi avea timp să-mi planific mișcările, dar adevărul este că nu am putut să gândesc limpede. Klaus și Jason se holbau la mine, așteptând să fac o decizie, dar adevărul este că nu eram pregătită să dau ochii iar cu fratele meu. Nu m-a interesat nicio secundă să aflu unde s-a dus sau dacă ne caută. Voiam să fiu cât mai departe de el.
- Știu că probabil vrei să-ți vezi sora, dar eu nu sunt pregătită să dau ochii cu idiotul acela. Ești de acord să mai așteptăm puțin ?
- Nu-mi fac griji pentru Mira. Este în siguranță cu fratele tău, sunt sigur.
Atât eu cât și Klaus râdem cu subînțeles. Jason crede că încă sunt scântei între Mira și Scott, dar adevărul este că prietena mea și-a desfăcut picioarele pentru Derek.
- De ce zâmbiți ca niște idioți? Este ceva ce nu știu? ne întreabă Jason confuz.
Nu-mi voi trăda niciodată prietena și nu este secretul meu pentru a i-l spune lui Jason, așa că schimb rapid subiectul legat de Mira. Când va fi pregătită, ea și Derek își vor face relația publică și Jay ar trebui să-și pregătească pistolul.
- Și Thomas a știut de pact, nu ? îl întreb pe Klaus, iar acesta nu mai avea niciun motiv să ascundă adevărul.
- Da. El și fratele tău au venit cu ideea aceasta. Ultimul care a aflat a fost Jonathan, însă nu s-a implicat cu nimic.
- Ce e un secerător? întreabă Jason, dar și eu muream de curiozitate să aflu.
- Un secerător este un înger al morții, sintetizează el, iar amândoi afișăm o față confuză.
- Știi ce? Nu mai conteză. Noroc că am supraviețuit încă unui atac.
Din păcate, norocul nu m-a lovit așa cum au făcut-o pe el. Eu am pierdut cel mai mult: mi-am pierdut iubitul, dar și frații. Am căutat printre rămășițele fostului nostru adăpost, însă nu am găsit nimic. Cineva a fost deja aici și a luat tot ce era comestibil. Gândul mi-a zburat la Thomas, iar o piatră mi s-a îndepărtat de pe inimă, pentru că erau în viață. Ne-am cuibărit printre dărâmături și am adormit acolo, până la ivirea zorilor, când un motor de mașină ne-a trezit. Gândul că Scott s-ar fi putut întoarce după noi îmi provoca un gol în stomac, însă din mașină nu a ieșit decât o persoană, Emery Wayland. Ne-am ridicat toți și am întâmpinat musafirul pe care nu credeam că-l vom mai vedea vreodată.
- Dumnezeule, Jason ! îl salută ea pe Jay, iar acesta o ia în brațe și o rotește de câteva ori. Zâmbetul îmi piere la vederea acestei imagini cu cei doi. Desigur, Emery și Jay erau apropiați, deci e imposibil ca „pasiunea" dintre ei să se fi stins așa de repede.
- Izzy arăți...obosită! Ce naiba s-a întâmplat cu voi? Unde sunt restul? ne întreabă Emery îngrijorată.
- Ne-am despărțit. Era prea periculos să rămânem toți împreună, mint eu, însă nimeni nu părea dornic să povestească toată drama prin care am trecut.
CITEȘTI
Next Generation
AdventureNext Generation este continuarea poveştii The Hunter and the Huntress şi volumul 2 din seria Aventuri în lumea întunericului. Povestea îi are ca protagonişti pe copiii celor doi fraţi Winchester: Scott, Isabelle, Thomas şi vărul lor Jace Winchester...