SI - Bölüm 30

365 37 0
                                    


Helena eve geçerken Julienn, Sharon ve Mia'nın plazadaki daireye döndüklerini öğrenmiş. Eve geçmeden önce oraya uğramaya karar vermişti. Planını aklında evirip çeviriyor, bunu Julienn'e söylemesi durumunda onu gereksiz yere heyecanlandırmaktan korkuyordu. Hamileler hakkında herhangi bir deneyimi yoktu. Ashley'in hamileliği oldukça sakin geçmiş hatta çoğu zaman onun hamile olduğunu bile unutmuşlardı. Ashley her zaman balıketinde bir kadın olmuştu.

Asansörün katları tırmanmasını beklerken ayağıyla yerde tempo tutuyor. Julienn'in bu konuya vereceği tepkiyi düşünüyordu. Heyecanlanacağı kesindi. Peki heyecan bir hamile üzerinde ne gibi etkiler yaratırdı? Kadınların heyecan ve korku karşısında çocuklarını düşürdüklerini duymuştu. Doğacak ikinci yeğeninin doğmadan ölmesini istemiyordu. Eve geldiğinde büyük bir kalabalık ve kapının yanında duran bavullarla karşılaştı. Arkadaşlarından birinin şeker pembe bir bavul taşımayacağını bildiğinden aklına gelen ilk isimle gülümsedi.

Caitlyn koşarak ona doğru gelirken, kadın keyifle gülümsüyor. Bu ufaklığı ne kadar çok özlediğini düşünmeden edemiyordu. Caitlyn, Julienn'in kız kardeşiydi ve Ava'dan sadece birkaç ay küçüktü. "Bugün sürprizler günü olmalı" dedi Helena küçük kıza sarılırken. Onun saf ve masum tavırlarını her zaman sevmişti. Caitlyn ve Ava arasında göze çarpan farklar vardı. Ava aileden gelen bir özellik olan uzun boy ve atletik yapıya sahipken, Caitlyn ufak tefek ve ablası gibi düz hatlara sahipti.

"Artık burada kalacağım," diye bağırdı Caitlyn, en az ablası kadar sevdiği kadına sarılırken "Gerçekten Christian Northman'la çıkıyor musun?"

Helena kahkaha atıp, kızın başına bir öpücük kondururken "Hoş geldin," diye mırıldandı sevecenlikle "Ve evet, gerçekten Christian'la birlikteyim."

Ciatlyn'in gözleri irileşti. "Okulda magazin dergilerini okumamıza izin vermiyorlardı" dedi masumca "Senin bir oyuncuyla birlikte olabileceğine hiç inanmamıştım."

Julienn mutfaktan çıkarken genişçe gülümsedi. "Evlenme kararı aldığınızı söylemedim" dedi elini havada hafifçe sallarken "Şoka girebilirdi."

Caitlyn gözlerini açabildiği kadar açıp Helena'ya baktı. Onun evlenebileceği aklına bile gelmemişti. Ablası her zaman hayalperest ve evliliğe sıcak bakan biri olmasına rağmen, Helena Theron hep kariyerine odaklı yaşayan bir kadın olarak gözükmüştü. Derin bir nefes alıp, gözlerini onun gözlerine diktiğinde orada derin bir sevgi gördü. "Aman Tanrım" diye fısıldadı hafifçe "Gerçekten evleneceksin"

Helena neşeyle gülümsedi. "Önce ablamı evlendireceğiz, sonra sıra bende."

Julienn bu haberle ilgilenmiş, Zack ve Evangeline'in düğün tarihleriyle ilgili sorularını sıralamaya başlamıştı. İkilinin evlilikleri uzun zamandır ardı ardına gelen aksilikler yüzünden erteleniyordu. Helena ablasının parti istemediği hakkında uzun bir şikayet konuşması yaparken, nikahlarının İngiltere'de tüm ailenin evlendiği kilisede kıyılacağını duyurdu. Aile tarihlerinin başından beri tüm Theron'lar o kilisede evlenmiş ve soylarında hiç boşanma yaşanmamıştı.

Helena ihanetleri ve intiharları yok saydı. Babası o kilisenin uğurlu olduğuna inanıyorsa bu inancı bozmak ona düşmezdi. "Sonuç olarak" dedi konuşmasını noktalarken "Yakın zamanda evlenebileceklerini umuyoruz. Annem torun ısrarlarına başladı bile, doğacak ilk çocuğa kendi isminin verilmesinde ısrar ediyor."

Koltuğa yayılmış olan Mia neşeyle kıkırdadı. Erkek arkadaşından ayrıldığından beri üstünde olan hüznü nihayet atmış, hayatına yeni bir yön vermek için kolları sıvamıştı. "Erkek olursa ne olacak? Victoria isminde bir erkek gördüğümü sanmıyorum"

Sahne IsıklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin