~1~de trein

205 8 0
                                    

Ron

Schiet nou op roep ik tegen de kinderen. De trein gaat al over een half uur! Jaaa! Roept Amy. We komen er aan!
Als de kinderen alles hebben in gepakt, verdwijselen we naar het treinstation en lopen door de onzichtbare poort.
Als ze door de poort zijn, komen we Harry en Ginny tegen. Hey! Zegt Ginny. Hoi, zegt Hermelein terug. Daphne en Anika zeggen ook gedag tegen elkaar en lopen alvast de trein binnen, druk kletsent. Dit is hun derde jaar al hè. Zeg ik tegen Harry. Ja. En nu gaan Amy en Esmee ook al naar Zweinstein, alleen voor hun eerste jaar.
Oké! Hoor ik de conducteur roepen. De trein vertrekt over vijf minuten! Kom Amy! We moet al in stappen! Maar pap... Ik ben zo bang! Geef niet hoor. Dat was ik ook op mijn eerste school jaar. Ga maar met Esmee een plekje zoeken in de trein. Jullie kunnen bij Daphne en Anika gaan zitten. Ja! Roept Esmee. Misschien komen we net zo als hun ook in het Zwerkbal team! Ga maar! Zegt Harry tegen Esmee kom je, zegt Esmee. Ja, ik kom!
Amy geeft me een afscheids kus en loopt achter Esmee de trein in.
Fuuuuuuttt!!!
Dat is het geluid van de trein, hij gaat vertrekken.
Doei!! Roepen we met zijn vieren tegen de kids. Voor dat jullie het weten zijn jullie weer thuis!




de jaren na Harry PotterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu