Leo
Pffttttt!!!!
Het is niet eerlijk. We zijn oud genoeg om zelf te kiezen wat we willen doen. Ja! Zei Anika. We mogen waarschijnlijk niet eens mee om te vechten. En voordat hun iets besloten hebben, zijn we al drie jaar verder. Misschien moeten we dan ook zelf een plan bedenken! Dan laten we ze eens zien wat we kunnen. Ja! Zei Daphne, dan redden we Amy en Esmee en we zijn net zo beroemd als Harry. Maar eerst nog een plan.Anika
Dus, het plan is:
Jullie gaan naar jullie kamer om voor bezems te zorgen en Daphne en ik zorgen voor het eten. Pakken jullie dan ook alvast jullie tas in? Het is al half een. Ze komen ons denk ik straks welterusten wensen. En vraag of we morgen mogen vliegen, voor de bezems. Dan zeggen wij ook dat we daar voor het eten nodig hsbben. Komt voor mekaar baas! Zei Leo en hij marcheerde weg.
Ze waren net de kamer uit, als we voetstappen op de trap horen. Blijkbaar hebben Leo en Fred die ook gehoord en sprinten naar hun kamer. als ze net binnen zijn, doen Ginny en Hermelien de deur open en lopen naar binnen.Hermelien
Ik doe met Ginny achter me de deur van Daphne, en Anika's hun slaapkamer open. Heyy, gaan jullie zo slapen? Het is al laat. Ja jaa! Zeggen Daphne en Anika in koor. Maar kunnen jullie wat eten voor morgen maken? Vraagt Daphne. Hoezo? Nou, morgen gaan we vliegen. We beloven voorzichtig te doen. Dan is het goed, zei Ginny. Tot morgen.
Tot morgen..Leo
Ik zie dat Ginny en Hermelien de kamer van Anika en Daphne binnen lopen. Na ongeveer twee minuten gaat de deur weer open en lopen ze naar buiten. Als de voetstappen beneden zijn, loopt er weer iemand naar boven. Tien seconden later staat pa voor onze deur.
George
Ik doe de slaapkamer deur van Fred en Leo open en loop naar binnen.
Sorry jongens, maar ik wil niet dat ik jullie kwijt raak.
Ja jaa! Tuurlijk. We gaan al slapen hoor. Beteuterd loopt pa naar de deur. Wacht! Zegt Fred. Blij kijkt pa op.
Mogen we morgen vliegen? Sorry jongens, maar dat sta ik niet toe. Het is veel te gevaarlijk buiten. Maar... dan blijven we in het krachtveld. Pliessssss!!!! Nou, oké dan. Maar geen gerotzooi!
Pa loopt naar boven en even later zet hij de bezems op de gang. Ik zet ze hier neer oké?
Ja! Thanks pa!!!
Tot morgen.
Tot morgen.Daphne
Als ze horen dat George de trap af loopt, wachten we nog even tot het in het hele huis stil is. Ze zullen wel de hele nacht wakker blijven. Of ze wisselen met elkaar wanneer wie wakker blijft.
Zijn ze dan zou bezorgt? Zeg en vraag ik aan Anika. Blijkbaar wel.. Later we naar de jongens kamer gaan...
JE LEEST
de jaren na Harry Potter
FanfictionJaren later als Harry, en Ginny, Ron en Hermelien ook kinderen hebben gaan die ook naar school. Maar niet zonder problemen. Ondanks Voldermord dood is, is zweinstein nog steeds in gevaar. Zullen ze het allemaal overleven? Dit boek gaat door op het e...