Draco
Kom op jongens, snel de trein in! Anders vertrekt de trein zonder jullie! Ja jaa! Zeggen Merrick, Silvie en Bart. Ze pakken hun bagage en springen de trein in. Als dat maar goed gaat! Zegt Petty....
Amy
Zo nog maar een paar uur en we zijn er! Nog MAAR een paar uur?! Ik ga dit echt niet volhouden hoor! Zegt Esmee. Je wend er van zelf wel aan. Zegt Daphne. Het is best wel leuk, want je kan van alles doen in de trein bijvoorbeeld dammen of snoep kopen of.... Ja jaa. Het is wel duidelijk hoor! Hahaha sorry.
Zo zo! Als dat de familie Potter en Wemel niet zijn!
Oh Ohhh. Malfidius!Slivie
Zo zo! Als dat de familie Potter en Wemel niet zijn! Roep ik.
Wat moet je! Snauwt Daphne.
Zoo! Hebben we een grote mond?
Laat ons met rust! Scheeuwt Anika. Ahhhh! Zijn de jonge Potter en Wemel er deze keer ook bij! Laat ze met rust! Ga lekker iemand anders lastig vallen! Zegt Daphne. Ze staat op duwt ons naar achter en slaat de deur voor onze neus dicht. Dit word een leuk jaar! Zeg ik en we lopen weg, opzoek naar een plekje in de trein.Anika
Zo! Daar zijn we vanaf! Zeg ik, gewoon negeren! Ze zoeken alleen maar aandacht! Laten we een spelletje doen! Jaaaa!!!
* een paar uur later *
Ik hoop dat ik net zo als jullie in griffoendor kom! Ik denk het wel hoor! Zegt Daphne. Pa en ma hebben ook in griefoendor gezeten. Zelfs oom George en oom Fred. En die waren super eigenwijs, nog erger dan jullie!
Hé?! Zegt Amy beledigd. Maar dan moeten ze allemaal laggen! Ik wil ook ik het Zwerkbal team! Als jullie je best doen lukt het vanzelf wel!Hoelang moeten we nog! Zegt Esmee geërgerd. We zijn er bijna nog vijftien minuten! Laten we dan alvast onze spullen pakken. Zeg ik, en we lopen de coupé uit.
-----------
Hoii,
We hebben nu twee delen geschreven en we zouden graag van jullie willen weten wat jullie van dit boek vinden.
Wie jullie dat in de reacties schrijven?-xxx- jullie schrijvertjes
JE LEEST
de jaren na Harry Potter
FanfictionJaren later als Harry, en Ginny, Ron en Hermelien ook kinderen hebben gaan die ook naar school. Maar niet zonder problemen. Ondanks Voldermord dood is, is zweinstein nog steeds in gevaar. Zullen ze het allemaal overleven? Dit boek gaat door op het e...