Zostałam nominowana, już po raz drugi, do LA! Bardzo dziękuję Esencja za tą nominację :D
Mam nadzieję, że to przeczytasz :P
1. Chciałabyś odwiedzić marsjan? (Oni istnieją ;>)
Oczywiście! Zostałabym ich królową i wynalazła na Marsie telefony komórkowe :D
2. Gdyby była możliwość zostania nieśmiertelnym, przyjęłabyś tę propozycję?
Po krótkim zastanowieniu... chyba tak. Zwiedziłabym mnóstwo państw, odwiedziła ciekawych ludzi i robiła szalone rzeczy! :^
3. Ulubiony cytat?
Lubię:
"Zły dzień? Połóż rękę na klatce piersiowej. Czujesz bicie? To się nazywa cel. Jesteś tu z jakiegoś powodu, pamiętaj."
"Myślę, że nie zauważyłbyś, gdyby było coś nie tak. Uwierz mi żyję, funkcjonuje, uśmiecham się, wygłupiam, tylko wnętrze mam trochę poszarpane"
"10% anioł
90% diablica
100% mnie"A ulubione to chyba:
"W życiu trzeba wszystkiego spróbować. Trzeba zapalić pierwszego papierosa, upic się do nieprzytomności, tańczyć całą noc, zgubić telefon, nieszczęśliwie się zakochać, jechać w bagażniku, pływać w nocy, zgubić się w obcym mieście. Ale jeśli robisz coś złego, to przynajmniej baw się wtedy dobrze. Może jutro będzie koniec świata. Przecież może."4. Lubisz, gdy ktoś ci robi niespodziewane zdjęcia?
Zabić.
5. Twoje hobby?
Śpiewanie (to że lubię, nie znaczy że umiem xd), jazda na deskorolce ♡♡♡ i pisanie książek :)
6. Lubisz czekoladę?
Lubię :) najbardziej gorzką i kawową ♡
7. Opisz siebie w trzech słowach:
Szalona, odważna, ciekawska, chamska :) (w trzech nie dam rady xd)
8. Co sądzisz o ludziach, którzy sięgają po żyletki?
Niektórzy robią to, aby zapomnieć, odreagować. Żeby chociaż na chwilę nie pamiętać tych wszystkich złych rzeczy które im się przydarzyły. Wtedy rozumiem, bo lepiej chyba żeby odreagowywali w ten sposób, niż w inny, gorszy. Takim osobom nie potrzebny jest psycholog, tylko przyjaciel. Bo jeśli powiesz wszystko przyjacielowi, to ufasz mu i wiesz, że pozostawi to w tajemnicy i pomoże tobie. A jeśli psychologowi, to jaką masz pewność, że nie opowie to np. swojej rodzinie i nie zacznie się z tego nabijać?
Są też takie osoby, zwyczajnie przesadzają. Jedna moja koleżanka cięła się, bo uważała że ma źle w domu. Gdy mi wszystko streściła, zauważyłam, że ja mam w domu IDENTYCZNIE! I moje koleżanki też. Więc... sorry ale wtedy uważam, że to jest tylko na pokaz. Zależy od sytuacji.
A jeśli ktoś tnie się, bo jest np. gruby, to niech się nie tnie i nie załamuje, tylko odchudza! Albo ma pełno pryszczy, niech znajdzie jakiś tonik na noc, a w dzień maluje!
Tak jak mówiłam, to zależy od sytuacji :)Ps. Sory za taki wykład xd
9. Jesteś osobą tolerancyjna?
Tak, jestem. :) To zależy też od sytuacji, ale w większości tak ^-^
10. Ulubione książki?
Chyba Baśniobór, Delirium, a jak byłam młodsza to Bracia Lwie Serce :*
11. Twój ulubiony bohater?
Ale z książki?
Chyba nie mam :// :)12. Dokończ zdanie: Życie jest...
...dla człowieka jednocześnie szczęściem jak i utrapieniem.
13. Czy jest w twoim życiu osoba, która mobilizuje cię do pójścia naprzód?
Nie sądzę :/ Muszę sobie jakoś radzić sama.
Jeszcze raz dziękuję za nominację :)
CZYTASZ
"Opętana"
Fantastique#1 w kategorii paranormalne Jestem Annabell - popularną nastolatką w gimnazjum. Miałam brata, który, niestety, popełnił samobójstwo. Mówił, że widzi duchy, ale nikt mu nie wierzył. Po jego śmierci ja uwierzyłam. Zaczęłam widzieć dziwne rzeczy, isto...