34

46 5 0
                                    

Tüm şehir derin uykuya daldığı zaman tane tane yağarmısın tenime yıldız? Aydınlığa kavuştururmusun bu karanlığın çivisini kalbine çakmış adamı; olmuyorsa yalnız bırak beni ay kâbusa dönüşsün aylar.

Sövüyorum bu halime, konu sen olunca daha bir kıskancım, heycanlı birazda şüpheciyim ve onlarca duyguya uğruyor içim yıpranıyorum, çok yıpranıyorum. Atamıyorum içimin dibsiz kuyusuna boğamıyorum bende ki seni olmuyor, aşk herşeye bir kılıf uyduruyor bu da bize acı veriyor.

Özlenecek en güzel şeysin sen,beklentileri beklemek sende güzeldi. Sesin ile canlandırdığın hayalleri senden kurmca bir biçimde dinlemek sende güzeldi. Çok berraktı hayat taa ki bize taş atılmayana kadar. Şimdi de yeniden yaşamak istediğim anlar var. Beklesem seni bana getirirmi yıllar? Çok özledim, sesini duysam sesine sarılasım var.

Bir gün gelirsin belki de inatlaşan düşünceler zaman ile seni bana sevdirir daha bir hoş kılar sende ki beni. Değişir ruh olgunlaşır düşünceler,aşkı tek kitap anlatır sana içinde terk edilmiş insanlar ve boşa harcanan zamanlar. Demek istediğim o ki olurda bir gün geri dönmek ister kalbin ben ise yeni düşerim hislerime, ben seni affedersem sen kendini affetme olurmu? Çok üzdün beni..

Sadece SitemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin