45

28 2 0
                                    

Sevecek bir yanım kalmadı ve seni sevmemin beni bu denli yaşlı bir ruha çevirmesi bedenimi şaşırttı. Bu kadar gençken bu kadar diriyken bir anda adım atamaz mutlu olamaz ve istediği kişinin tenine dokunamaz oldu. Gençliğimin en çılgın zamanında bu kadar duru olmak yakıştımı bana?
Yakıştırdın,tıpki kendine herşeyi yakıştırdığın gibi. Oysa sen güzeldin,herşey yakışırdı tenine. Desene bir ben yakışmadımya tenine. Şimdi gönlün razı gelirmi bir başkasının dokunması tenime.
Belki de son kez yazacağım sana belki de son kez bu beyin seni düşünecek,zamanı senin için durduracak,harfleri senin için kağıda dökecek. Yine fedakar olcam ben,hiç kırmak istemediğim harfleri yeniden senin için boynunu büküp köşeye atacağım. Senin beni yaptığın gibi.
Bir insan kaç kere severki onun yanındayken kaç kere titrer,yağmur ne kadar tatlı gelir. Anlatılmayacak kadar mükemmel geride anı kalacak kadar aci. Şimdi senin bana bıraktığın geçmişin senaryosunu yazıyorum aklımda sen. Sen tabiki fakir evin fakir gönlü olan bir kızsın ben ise zengin evin zengin oğluyum. Ne yazıkki param yok. Ama benim içimdeki duugularlı kendinlerine aşılayan insanları da bu hayatta çok başarılı etmişimdir. Yalnızca sana anlatamadım ya içimdeki duyguları, sende fakir oldun işte.

Artık sana kelime oyunları yapmayacağım. Seni kelimelerim ile dahi oynatmaya,eğlendirmeye layık olarak görmüyorum.Hislerim açık,duygularım açık,kollarım açık fakat eski ben değilim
seni sevmiyorum.

Sadece SitemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin