Her kirginliktan sonra olusan ruya gibi biraz kabus katan havan ve senli olmasindan dolayi gelen tatlilik anlatilmaz bir duygu olmasinin yani sira etkisi asirlar dir surecek ve her gece muzik esliginde aklima gelmesini gunesin dogusu gibi sabirsizlikla bekleyecegim.
Icimde ki ulasilmaz duygulari kagit kalem ile doku vermem zor oluyor bazen, bazen ise kaci veriyor dilimden sirlar,tekrar siliyor ve tekrar hislerin verdigi olumsuz etkiyle yeniden yazmaya basliyorum. Sacma sapan bir kac kelime ile aklima dusmenin mucize olmasi gerek. O kadar basit oldugunu dusunemiyordum bile.
Olumsuz seyleri anlatmaktan mutlu gunleri unutur oldu hafizam. Her kalemin duz cizmedigi gibi yamuk yumuk oldu hayat duzenim. Farkli farkli insanlar ile tanistim farkli kulturler tanimak icin can attim. Aşk başka birseymi, ne çok gezen biliyor ne de çok konusan. Sadece sevmek emek vermek gerekiyor. Yapmadik mi biz bunlari. Ya da sefkatimi esirgedik sirma saclardan, kiraz dudaklarinda. Ve cogu kez bahsettigim gibi anlamiyorum. Anlamiyorum hayatin bana yaptigi tilsimlari, ne boza biliyorum ne de çozemiyorum. Bir vakte kadar duzelirim geri gelirsin diye bekliyorum. Gelmiyorsun getiremiyoe hic bir poyraz seni, kuskun gozukuyor hava, artik isindirmiyor beni gunes.
Her bekleyisin sonu iyi ya da kotu oldugunu biliyorum. Bir sokak cocugunun sansi kadar. Bir bukelamun gibi mucizevi oldugunuda biliyorum. Sevmek boyle birsey olsa gerek. Aşk bildigini unutturan bilmedigini hatirlatan kavramdir. Artik bekleyisimi bekler oldum bunu da bana ask ogretmis olsa gerek