9. BÖLÜM
16 HAZİRAN 1957
14.25
PHİLADELPHİA- AMERİKA
Jasmine yatak odasında bavulunu hazırlarken Jhones yarı kızgın konuşuyordu.
"Bunun delilikten farkı yok, yan mahalleye ya da bir şehre gitmiyorsun, bilmediğin bir ülkeye gidiyorsun. Sadece dilini konuşuyorsun diye orayı tanıdığını mı sanıyorsun."
"Bunu konuştuğumuzu sanıyordum. Clara'yı yanıma alabilirim."
"Anne ne olur bir kez daha düşün. Gitmeni istemiyorum ve bende gelmek istemiyorum" diyerek odaya gelip kızı da tartışmaya katıldı.
Jasmine kızına dönüp baktı
"Sen de mi Clara. Beni hiç anlamayı düşünmüyor musunuz?"
"Jas... Tabii ki seni anlıyorum, ama bir başka ülkeden bahsediyorsun, bilmediğin bir yer. Avrupa da savaş bitmiş olabilir ama hala savaşın etkileri sürüyor."
"Sadece bir hafta bir haftalığına gidip geleceğim."
" Ben de geleyim o zaman, beraber gidelim."
"Bunu da konuşmuştuk Jhones, Clara'ya birisinin bakması lazım."
"Bakıcı tutarız."
Clara sinirlenmişti
"Burada benim kimse fikrimi önemsemiyor mu? Önce babamla ayrıldın, şimdi de beni mi terk ediyorsun?"
"Kızım seni terk etmiyorum ki, tabii ki seni önemsiyorum, ama sadece bir hafta niye beni anlamak istemiyorsunuz?"
"Belki bir gün sende beni anlarsın anne."
Diyerek odadan ağlayarak çıktı.
"Clara... Clara"
Diyerek arkasından bağırdı Jasmine ama kızı koşarak odasına gitti.
"Kızı rahat bırak Jas, nasıl tepki vermesini bekliyordun?"
Jasmine yatağa oturdu
"Jhones bu benim için çok önemli, senin desteğine ihtiyacım var."
Jhones Jasmine'in bu haline baktı
"Sadece bir hafta"
"Sadece bir hafta"
"Tamam, toplanmana yardımcı olayım. Acaba orada oteller var mıdır?"
Jasmine içi rahatlamış bir şekilde gülümsedi.
"Tabii ki kalacak bir yer vardır. "
Jhones bir ara durdu
"Bizim topluluktan bir arkadaşımın abisi oraya gitmişti. Neydi adı ya... Yasef"
Jasmine bu ismi duyunca birden duraksadı
"Yasef mi dedin sen"
"Evet Yasef, oradaki bir sinagog da Hahamlık yapıyor olması lazım. Senin için adresini bulurum. Ona gidersin, en azından orada bir tanıdık olmuş olur."
Jasmine bu ismi duyduğu için şaşkınlığını gizlemeye çalışsa da çok da başarılı olamıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
25 ( BAŞLANGIÇ )
Science FictionHER SON BİR BAŞLANGIÇTIR BELKİ 7 BELKİ 2 BELKİ 5 NE OLACAĞINLA ALAKALI DEĞİL NE OLDUĞUNU BİL ARTIK 25 SENSİN