BAŞLANGIÇ BÖLÜM 77

44 17 1
                                    


77. BÖLÜM

14 NİSAN 2009

18.15

ALMANYA / BERLİN ALMAN KALP MERKEZİ


" ne yapmaya çalışıyorsun Afet... Amacın ne... İki oğlunu tekrar tekrar görmek ve bunların tekrar olduğunu bile bile... Sana acı vermiyor mu?

" işte bende bunu sana anlatmaya çalışıyorum Yasemin... Ben özel olduğum için her döngüyü hatırlayabiliyorum ama ya sen... İlk defa yaşamışcasına hep mutlu oluyorsun... Çünkü hatırlamak istemiyorsun"

" saçmala Afet... Gözlerimin önünde Atamer iki kere kayboldu, komaya girdi, bu acıları unutmak isterdim ama unutamıyorum... Bana mutluluktan mı bahsediyorsun... Sen aklını kaybetmişsin... Ben başka bir yol bulabilirim"

Yasemin kapıya doğru yürürken Afet;

" ilk insanlar... Adem ile Havva..."

Yasemin durdu. Afet sakin ses tonuyla devam etti.

" ilk yaratılan Adem'di. Erkek ego manyasındaki dünyamızda ilk yaratılanının erkek olduğu söylenir... Adem aslında insan demektir... İlk yaratılan kadındı Yasemin... Havva anamız... İlk adem Havva anamızdı..."

Yasemin arkasını döndü.

" feminist duygularımı kabarttı ama bu ispatlanamaz ve kati söylenemez"

" doğru aksi de söylenemez... İlk yaratılan Havva... Doğurgan... Ama doğmamış... Meşhur ikilem gibi tavuk mu yumurtadan, yumurta mı tavuktan"

" bunun konumuzla ne alakası var"

" ben özelim Yasemin... Haklısın... Tüm döngülerde, tüm sapmalarda değişmedim... Hiç bunu düşündün mü? Neden diye..."

" ne yani Havva anamız mı olduğunu söylüyorsun"

Yasemin alaycı gülümsedi.

" beni neden gönderdiğini... Ve neden hatırlamadığını"

" ne diyorsun sen Afet"

" beni Ahmet Nasri'ye gönderenin sen olduğunu neden hatırlamıyorsun..."

" ben mi seni gönderdim"

" evet Yagop'la... Bu notlarında yok muydu? Peki, neden bunu notlarına yazmadığını hatırlıyor musun"?

Yasemin şaşkın ve meraklı yatağa yaklaştı.

" yeni yalanlar mı Afet"

Afet gülümsedi.

25 ( BAŞLANGIÇ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin