BAŞLANGIÇ BÖLÜM 53

54 17 0
                                    


53. BÖLÜM

17 EYLÜL 2015

09.25

İSTANBUL – CİHANGİR


Yasemin hava alanında etrafına bakındı. Gişedeki fötr şapkalı adama yaklaştı eline adamın omzuna götürdü. Tam dokunacaktı ki birden yataktan fırladı. Ter içindeydi. Yataktan kalktı, terliklerini giydi. Makyaj masasının önüne oturup, saçını taramaya başladı. Hala aklı gördüğü rüyadaydı. Gülümsedi.

" sana tekrar kavuşacağım"

Dedi aynadaki yansımasına. Kalktı odanın kapısını yürüdü.

" Yasemin"

Yasemin duyduğu ses ile irkildi. Etrafına bakındı.

" Atamer, senin sesin"

" Yasemin"

Ses çok yakından ve net geliyordu.

" hala rüyada mıyım?

" buradayım Yasemin, seni özledim"

Yasemin de hem korku hem de Atamer'in sesini duymanın hazzı vardı. Sesin geldiği yöne doğru, yatağına yürüdü.

" Yasemin buradayım"

Ses arkasından geliyordu. Yasemin dönmesiyle Atamer'i aynada gördü. Üstünde lacivert bir takım elbise ve başında fötr bir şapka vardı. Yasemin bu ani manzara karşısında çığlık atıp elleriyle yüzünü kapadı. Bir iki saniye sonra ellerini indirdi.

" neler oluyor böyle"

Baktığı aynada sadece kendi yansımasını görüyordu. Alelacele üstünü giyip evden çıktı.


18 NİSAN 1982

14.30

İSTANBUL / BAKIRKÖY RUH VE SİNİR HAST. HASTENESİ.

Nergis kaygı dolu gözlerle doktoru takip ediyordu. Üzüntüsü hat sefadaydı.

" bu nasıl olmuş"

"salonda diğer hastalar ile berabermiş. Yine kendi kendine konuşuyormuş. Bir ara bağırmaya başlamış. Hayali kişiyle..."

" aynı hayali kişi değil mi?

" evet... Hayali kişiyle kavga ediyormuş. Hasta bakıcı gelip onu sakinleştirmeye çalışınca birden saldırmış"

Doktor ile Nergis bir odanın önünde durdular. Kapıda küçük demir parmaklı bir pencere vardı. Nergis başını hafifçe pencereye yaklaştırdı. Kendisine zarar vermesin diye gömlek giydirilmiş genç bir erkek arkası dönük ayakta kendi kendine konuşuyordu. Nergis bu halini görünce üzüntüsü katlandı. Başını pencereden çekti. Arkasını dönüp uzaklaşmaya başlayacaktı ki bir ses ile irkildi.

" mesajı biliyorsun."

Nergis arkasını döndüğünde pencereden bakan genci gördü. Doktor da hayret ile izliyordu. Nergis pencereye yaklaştı. Delikanlı sakin görünüyordu.

" mesajı biliyorsun değil mi?

" ne mesajı"

Birden genç adam bağırmaya başladı. Gözlerinde kızgınlık ve öfke vardı.

25 ( BAŞLANGIÇ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin